saçınızı maşayla nasıl lüle yapıyorsunuz??

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve boncuk_nil tarafından 31 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  1. boncuk_nil

    boncuk_nil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    maşamı yeni aldım ve lüle yapmayı beceremedim bi türlü.tam lüle olmasını istioyrum yukardan aşagıya ama bnm yaptıklarım lüle olmuyor.nasık kullanmalıyım maşayı ??
     
  2. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  3. LENA26

    LENA26 seni her gördüğümde... Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bi tutam alıp dibinden sabitleyip parmağımla maşaya doluyorum 30 sn falan bekletip açarken ucundan tutup maşaya sardığım şekilde yavaşça çıkarıyorum
     
  4. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  5. LENA26

    LENA26 seni her gördüğümde... Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bi tutam alıp dibinden sabitleyip parmağımla maşaya doluyorum 30 sn falan bekletip açarken ucundan tutup maşaya sardığım şekilde yavaşça çıkarıyorumbayanssulusmile
     
  6. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  7. boncuk_nil

    boncuk_nil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende öyle yapıyorum ama lüle olmuyo ki su dalgası gibi dalga oluyo.annem kedi merdiveni gibi olmus lüle değil bu diyo:KK43:(
     
  8. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  9. RABARBA

    RABARBA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.374
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Bihterin dalgaları çok güzel onun maşası kalın galiba
     
  10. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  11. boncuk_nil

    boncuk_nil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76



    evet ya bnm maşam 19 luk:KK43:( rabarba sen nasıl yapıyorsun saçlarını görmüştüm bi kere çok güzeldi...
     
  12. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  13. RABARBA

    RABARBA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.374
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Ben kuaförde yaptırıyorum canım. Kendim uğraşamıyorum sıkılıyorum.
     
  14. 4 Haziran 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  15. boncuk_nil

    boncuk_nil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76


    anladım cnm saol.evde yapılan kuaför gibi olmuyo tabi :KK43:(
     
  16. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  17. island

    island Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.454
    Beğenildi:
    1.316
    Ödül Puanları:
    163
    Canım tamamen el alışkanlığı
    Saç tutamını al maşanın mandalını aç ve saçı maşaya sarmaya başla uca gelince mandalı kısrır biraz bekle mandalı gevşet çok yavaşça çıkar saçı maşadan deneye deneye alışırsın:hulya:
     
  18. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : boncuk_nil
  19. mathildaa

    mathildaa gokuinwonderland.blogspot Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2010
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    ilk önce jölele