Saçlarıma Şekil veremiyorum

Konusu 'Sağlıklı Saç ve Saç Derisi' forumundadır ve selin_17 tarafından 15 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    15 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  1. selin_17

    selin_17 Guest

    ya arkadaslar bnm sorunum da şu saçlarım ne pırasa gibi dümdüz ne de dalgalı yani hep fön istiyo uçları dışa doğru ama hepsi istedigim gibi düzgün durmuyo saçlarıma nasıl şekil verebilirm bu saç şekline sahip arkadaslar war mı jöle köpük gibi şekillendiriciler mi kullanaym yoksa önerebilecegnz bi sac kremi fln war mı saclarımın dümdüz olmasını istemiyorm dalgalı da olabilir hoş dursn yeter!!!!
    :1closedeyes:war mı yardmcı olcak olannnn......benneyaptımki
     
  2. 15 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  3. EU1

    EU1 Guest

    aynen saç modeli uçları kırık gibi duruo kestirsem bile dışa doğru çatal gbi fırlıyo valla dışa doğru fön güzel durur uzunsa ben şey yapıodum gece saçımı karmakarışık topluodum topuz gibin sabah açınca kıvırck gbi bişi oluodu ıslak saçla toplarsan daha i olur aslnda ama hastalık falan mevzuu var sonra ona jöle falan sürüyosun öle bişeyler fönde tutmuyo fazla iki saat fln sonra gene uçları fırlıyo ütü oluyo ama ütü yapınca dümdüz oluyo
     
  4. 15 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  5. selin_17

    selin_17 Guest

    yaa bnm saclarmda ütü yapnca bile uçları dışa dönüyo fönde durmuyo dediin gibi ve en sinir oldgm şey de uçları kırık olmasa bile çatal çatal durması:KK43:
    önerileirn için saol cnm denicem inş becerebilirm
     
  6. 15 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  7. esma_nur

    esma_nur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim saçlarımda öyle bi de banyodan sonra hafif kabarıyo o yüzden hep gece yapmadan önce yapıyorum banyomu sabaha yatışmış düz oluyolar
     
  8. 5 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  9. FB_GrL

    FB_GrL Guest

    ya benimde öyle bende hep yatmadan önce yaparım banyomu bazende öle güsel oluyoki valla sanki özel kuaföre yaptırmıssın gibi o yatış pozisyonuna bağlı yabi eheüehe:) arkadasım ben careyi şöle yapmakta buldum gittim aldım bi philips sac düşleştirici banyo yapıp yatıyoorum sabah kalkıyorum kuru taramadan üstten topluyarak arkadan başlıom hem tarıyorum hemde düşleştiriyorum ondan sonra fönümü cektikten sonra ister öle bırak istersen ne şekil evrirsen ver. pek uğraşmayıda sevmediğimden daral geliyo bu yüsden düz cekip bırkaıom güselde oluyo valla ..
     
  10. 9 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  11. esma_nur

    esma_nur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet galiba yatış pozisyonuyla ilgili :)
     
  12. 21 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  13. pilli melek

    pilli melek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar benim saçımda aynen sizin gibi ne düz ne dalgalı genelde uçlarına normal jöle sürüyorum ve elimde iraz sıkıştrıp fön tutuyorum. avonunda tüm saçlar için yıkanmayan bi kremi var kutusu beyaz kapağı yeşil onuda kuru kuruya sürünce uçları çok tatlı dalgalı fön çektirmiş gibi oluyo tavsiye ederim.
     
  14. 3 Eylül 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  15. KilicBaligi

    KilicBaligi Albay Pro Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    14.051
    Beğenildi:
    6.715
    Ödül Puanları:
    238
    Ben son zamanlarda saçlarımı yıkadıktan sonra tepede toplayıp sıkıca ucuna kadar örüyorum sabah açtığımda dalga dalga oluyor.deneyin tavsiye ederim yoksa bu saçlarla başa çıkılmaz
     
  16. 5 Eylül 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  17. PeriLi_Su

    PeriLi_Su Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    40
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben aldım aynısından şekerim
    hem serumunu hem kremini pek öyle faideli bişey değil
    ya da bizim saçlar okadar söz dinlemez ki hiç birşey faide etmioo
    bende 2 tane saç şekillendirici var
    biri paletli olanlardan tost falanda yapıoo
    biride şu fırçalı olanlardan bosch
    ama onlar bile şekillendirmioo en fazla 2 saat sonrası yine hüsran

    ben şu permanın tam tersi bir uygulama varya düzleştirme onu yaptırmayı düşünüyorum kısmetsee
    6 ay uğraşmadan pırasa gibi gezmek istiyorum:Roflol:
     
  18. 20 Eylül 2007
    Konu Sahibi : selin_17
  19. avrill

    avrill Guest

    yha benim saçlarımda ne düz nede dalgalı ama o kadar kötü durmuo ben yinede düz olsını çok istiyorum benim saçlarım kırık maşalı gibi oluo bazı yerleri saçlarım katlı en alt katıda dümdüz oluo banyodan çıkınca irenç oluo kabarıo ve yoluk yoluk ama yatmadan önce bol bol briyantin sürüyorum sonra sabah kalktığımda düze yakın oluo ve çok güzel oluyo ama ben saçımı topluorum ve toplayıncada tokanın izi çıkıo ve dalgalanıo daha da düzelmio aslın da biraz bekleyince tekrar düze yakın oluo