Saçlarımı da kaşlarımı da açık sarıya boyadım.

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve EU1 tarafından 10 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    KIZLARRRRRRRRR BUGUN ÇARSIDAN Bİ SAÇ BOYASI ALDIM ACIK SARI .. HEM SAÇLARIMIN BI KISMINI HEMDE KAŞLARIMI BOYUCAM ŞİMDİ... DAHA ONCE AYNI BOYAYLA YAPMISTIM KAŞLARIMI BOYADIM 1DK BEKLETTIM EET TAM 1DK Bİ BAKTIM SAPSARI OLDU ACIK SARI:KK43: 10SN FALAN BEKLETMEM LAZIM:KK70: AYYY KIZLAR NAPCAM ŞİMDİ NEYSE SORUYA GELİYİM SAÇLARIMIN RENGİ AÇIK SARI BEN BİRAZ DAHA AÇÇAM ÖNLERINE SÜRCEM RENK DAHA COK AÇILIRMI?:1hug::1hug::1hug::1hug:
     
  2. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. EU1

    EU1 Guest

    sürdüm saçlarıma boyayı kaslarımıda acık kahve yaptm:KK70: beklıorum saçlarımda boya var
    30 dk sora yıkıcam bakalım nolcak merklıyım:KK70:
     
  4. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    önlerine sürersen tabi daha acik olur ...ama kaslarini nasil bukadar sari yapabiliyorsun ya???bence cok tuhaf duruyo sari kas yani boyanmis sari kas ...herkez koyulastirmak ister sen tersini yapiyorsun :)
     
  6. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. PembeBeyaz

    PembeBeyaz gel artık bebeğimmm Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    743
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Resimlerini koyda bakalım nasıl olmuş görelim...​
     
  8. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    ay kızlar resmen gozlerıme ınanamadım:KK70: cok guzel olmus ya:S 30dk falan beklettım bı de saçlarıın her yerıne dipleri hariç her yerıne surdum 30dk beklettım yıkandım bı baktım saçlar 2ton acılmış:KK70: oha dedım dorelik vardı aralarda coooook az gtmiş hepsi:S şok oldum:S
     
  10. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU1

    EU1 Guest

    ve hiç bi yıpranma yok daha cok guzlleşti sanki
     
  12. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. Sineks

    Sineks ölü böcek Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.659
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ah canım benim.. iiki yapmıssın mutlu olmussun bende sevindim senin adına ama o yıpranmayı sonradan gör sen.. sacın bikaç yıkamadan sonra kazık gibi olcak kırıklar tepene kadar cıkacak bazı yerler naylon sac gibi yumak yumak olacak... tek ben degil actıran tüm bayanlar yasıyo bu sorunu.. -tatlicadiarzu-
     
  14. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. EU1

    EU1 Guest

    kız boya boya :KK70: açıcı diil saç boyası
     
  16. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. Sineks

    Sineks ölü böcek Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.659
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kaydirigubbakcemile3 ayy ne bilim kaptırmısım kendimi ben sacını acanlara.. herkes sacını acmaya calısıyo sanıyorum.. galiba pek ii okumamısım:eek: ayy kuaura bakma ya... cok özür.. ama olsun acık renk boyalarda sacı yıpratıyo.. kaydirigubbakcemile
    ay ben fazla konusmadan kacayım.. güle güle kullan canım...
     
  18. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. EU1

    EU1 Guest

    :KK70: saol cnm
    daha iii oldu yanı ama yıpratmamış gbı suan aynı yanı