Saçlarımı örmeden saç örgüsü dalgasını nasıl elde ederim?

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve EU1 tarafından 20 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    Ya arkadaşlar saçları katlı olmayanlar gece saçlarını örüyorlar. Sabah bir açıyorlar, lüle lüle... Mesela benim saçlarım katlı. Örünce her yerden çıkıyo saçlarım. Saçlarımı dalgalı ama ben örgünün verdiği kıvırcıklık olsun istiyorum saçlarımda. Maddi durumumun iyi olduğu söylenemez. Yani kıvırcık yapan makine falan alamam, kuaförede gidemem... Bana ne önerirsiniz???

    Ya bana bi yardımcı olun.. Nerdeyse sitede yazdığınız her mesaja teşekkür etçem .. :KK43::KK43:
     
  2. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. SeLiNN_

    SeLiNN_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Sacların uzunsa sarabilirsin geceleri yatmadan önce , ama bence zahmetli her gece her gece ugraşmak onunla . benim saclarımda katlı kesim omuzlarımda , normalde dalgalıdır ben yıkadıktan sonra şu 7/24 olan durulanmayan saç kremi yardımıyla dalgaları belirginleştiriyorum . hatta bak ıslakken once tara sonra basını one dogru atıp bı havlu yardımıyla saclarını sıkarak buklelerı belırgınlestır . sonra tekrar sac kremı sur elınle aynı ıslemı tekrarla . anlatabıldımmı bılmıyorum ama bu bende işe yarıyor umarım yardımcı olabilmişimdir .
     
  4. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    ya sarmayı denicem ama sarmakk nasıl oluyorr ?? :S
     
  6. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. c.c.D

    c.c.D Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    gazete kağıdını biraz kalın ve sert şekilde uzunlamasına katla. saçlarını ayır azar azar sar ve toka yardımıyla dibine tuttur. sabaha kıvır kıvır olur:KK66:
     
  8. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    ya canım gazete kağıdını nasıl sarcam,? saçlarımı normal olarak mı sarca? yoksa şekillendiripte mi?
     
  10. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU1

    EU1 Guest

    hımm teşekkürr ederim sizee :)
     
  12. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU1

    EU1 Guest

    ama
    arkadaşlar
    sarma
    haricinde
    başka
    bir
    çözüm
    yok mu ??

    Lütfen
    yardım
    edin...
     
  14. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. EU1

    EU1 Guest

    ama saça zara veriyorr... :S
     
  16. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU1

    EU1 Guest

    saça zarar veriyor jole. onuda geçtik. kış günü nasıl jöle sürebilirimki saçlarımaa... :S
     
  18. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. ppeksen

    ppeksen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    en ucuz yöntem arkadaşın dediği gibi gazete kağıdıyla sarmak .çoğunlukla liseli kızlar yapıyor bu kıvır kıvır oluyor gayet güzel.aslında sarmadan önce az bir jöle sürersen açınca şekil uzun süre kalır yoksa çabuk düşer saçların yada açınca sprey sıkacaksın..ya bugidiyle saracaksın yada gazete kağıdıyla başka yolu yok saçı kıvırcık yapmanın.