Saçlarını boyarken saç dökülmesi yaşayan var mı ?

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve RABARBA tarafından 24 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  1. RABARBA

    RABARBA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.374
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Kızlar dün boyadım saçlarımı tarçın bakıra ama yıkarken ve tararken aşırı bi saç dökülmesi oldu korktum açıkcası. Bi daha kafama boya sürmeyi falanda düşünmüyorum artık kel kalcam bu gidişle yaa mafoldumben

    Buna benzer sorun yaşan var mı acaba ?
     
  2. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  3. ilkyaz

    ilkyaz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    509
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım boyama yaparken sac biraz zor taranıyo dökuluyo biraz.okadar cok degil ama.senin saclarını merak ediyorum görebikirmiyizzzz nasıl
     
  4. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  5. butterfly

    butterfly Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.245
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    benim hem cok gürdü hemde cok güzel buklelerim vardı. malesef boya ve sac rengini actırmaktan hem azaldı hemde buklerim bozuldu. simdi ne dalgalı ne de düz :KK43:( rengini koyulastırdım ve kestirdim. bu sekilde işlem yaptırmadan uzatacam. haftada 2 kez fön cektirirdim. simdi genelde topuz yapıyoprum. fazla fönde cektirmiyorum.
     
  6. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  7. RABARBA

    RABARBA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.374
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Büyük bi değişim olmadı canım resimdekinden daha koyu bi renk oldu. Akşam resimlerimi çekebilirsem eklerim :)
     
  8. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  9. RABARBA

    RABARBA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.374
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Bende bıktım boya yapmaktan boya boya nereye kadar. Yaza kadar dinlendircem saçımı sonra kendi rengime dönüp uçlarına sarı attırcam öyle bırakıcam uzasın.

    Ya bide kızlar sarımsaklı şampuan saç dökülmesini azaltır deniyo 3 yıkamadır ıslak halde tararken dökülüyo anlamadım gitti kafamçokkarıştı
     
  10. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  11. nemida

    nemida Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    evet bende de çok dökülme olur boyamadan sonra yıkıyorum bir bakıyorum saçlar küvette yüzüyor.. sonrasındaysa hep elime geliyor o bakım sonrası krem de döküyor olabilir. 1 hafta bekliyorum sonra bioblasla hergün ve ya 2 günde 1 yıkıyorum birkaç günde toparlıyor sonra saçı dinlendirince geriye çıkıyor ama dökülenler. benim kafamın üstü çimadam gibi oldu desem yeridir :))))

    yağla bakımda yapıyorum boyamadan birkaç hafta sonra, tabi benim saç rengim oturdu artık birkaç aydır kızıla boyuyorum o yüzden aksa bile renk gene canlı..
     
  12. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  13. denizaysim

    denizaysim ღ ๔єภเz• Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    1 kez boyamaktn dökülürmü saç yıpranırmı yan kötü olur mu?
     
  14. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  15. nemida

    nemida Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Pek birşey olmaz ama boyadığın renge de bağlı herhalde..
    dibi çıktığında ne yapacaksın boyamayacak mısın tekrar?
     
  16. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  17. RABARBA

    RABARBA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.374
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Evet ya güya bakım kremi oluk oluk saç döküyo kremi kullanmayıncada çok sert oluyo.
     
  18. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : RABARBA
  19. RABARBA

    RABARBA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.374
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Canım hiç boyamamışsan boyama bence.