Saçlarini pembeye boyayan veya sprey ile geçici boyayan varmi

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve EU1 tarafından 22 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    22 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    KIZLAR SACLARINIZI PEMBEYE BOYADINIZMI BOYADIYSANIZ NASIL BOYADINIZ NERDEN BULDUNUZ BEN SPREY YAPMAYI DUSUNUORUM AMA SIYAH SAÇLARIM SUAN TUTARMI SIZCE NOLUR BILGINIZ VARSA ANLATIN BEN COK MERK EDIORUMbenneyaptımki
     
  2. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. lunitari

    lunitari Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım, saçına pembe rengin tutması için saçının rengini platin sarısına kadar açman gerekir. saçının siyaha boyalı olduğunu söylüyorsun ki bu durumda saçın yanar muhtemelen.
    boyasını beyoğlunda anabala pasajında bulabilirsin jeans color diye bi boya. kutusu 40 liraya falan satılıyor fakat tek boyamalık değil, saçın kısaysa 6 ay idare eder.
    bi de bu renk çok akıyor, 2 haftada bir saç boyamak gerekiyor.
    ben önermiyorum canım a.s. spreyleri bilmiyorum ben de...
     
  4. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    tsekkur ederım bende aynı seyı dusundum platıne boyatıcam seneye bu aralar saclarım kısa suan da uzamasını beklıorum platın yaptırdıktan sonra saçımı spreylerle veya dedıgın boyayla boyucam pembeye teskkurler tekrar
     
  6. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. EU1

    EU1 Guest

    evet ben de spreyi de denedim kuaförde de boyattım, saçının altı açılmadan spreyle boyarsan pembe boya mor duruyor:)
     
  8. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. chloris

    chloris Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    419
    Beğenildi:
    119
    Ödül Puanları:
    113
    ben saçlarımı boyatmadan önce pembe sprey boyayı denemiştim,, ama benimki dandik bişeydi :d tutmadı pek, belli olmadı yani..
     
  10. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU1

    EU1 Guest

    benim arkadaşım boyattı saçinin tamamını pembeye çok ta güsel oldu ama 20 günde akıo önler turuncumsu oluo cila yaptırmak gerekio
     
  12. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU1

    EU1 Guest

    saçımın rengını platın yapsam spreyler tutar deılmı boyatmak ıstemıorum aslında
     
  14. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. EU1

    EU1 Guest

    saç açıldıktan sonra her renk tutar canım :)
     
  16. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. Linqin_Park

    Linqin_Park Guest

    ben pembe kaynak taktırmıstım canım.. genellikle kuaförlerde renkli kaynaklar var bazıları gercek bazıları sahte. ama benım taktırdıklarım gercekti... fiyatı da ucuz bişey . bence sacını boyatma. ben de pembe kaynak almıstım tanesı 3 milyondu... öyle fazla abartmana da gerek yok. mesela tanesı 3 milyondan 3 tane taktırsan yeter. buda sana 9-10 milyona falan patlar.......:)
     
  18. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. Linqin_Park

    Linqin_Park Guest

    canım ve de bence sacını boyatma benım arkdaslarım boyatttılar boyattıkları yerler keçe gibi oldu. ve bir arkadasım sacını boyattıgı ıcın doktora falan gıttı ozel sampuanlar kullandı ve sacları iğrenc oldu.. keçe gibi boyandıgı yerler.