saçmalayan sevgili

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve mnkks tarafından 3 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  1. mnkks

    mnkks Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bu benim erkek arkadaşımla aramız soğuktu bi kaç gün neyse fazla arayıp sormuyoruz o ara..gece mesaj atmış bana bende cevapladım ama biraz geç. ertesi gün şehir dışına çıkacağımı söyledim arkadaşımın yanına. nese bana bişey yazmadı cevap olarak uyumuştur die düşündüm.
    bu yolculuktur yahuu insan bu kadar mı düşmanca kin tutar sevgilisine..
    bi ii yolculuklar demek zor mu bu kadar
    ben hala şehir dışındayım ve 4 gün oldu ses yok ..
    ki aramızda çok büyük bi problemde yoktu..
    söylermisiniz benim hatalı olduğum yer varmı..
    yolculuk bu insanın başına ne geleceği belli mi olur
    duyarsızlık böyle bişey ve kesinlikle mesaj falan atmıcam ona alsanaalsanasmile
    şu tatilimi bile zehir ettim kendime :nazar:
     
    Son düzenleme: 3 Ağustos 2010
  2. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    Salak dediğiniz biriyle neden berabersiniz;bir sormak istedim?:nazar:
    O da sizinle aynı düşüncelerde olmalıki birbirinizi yoruyorsunuz huzur vermekten çok..
    Bence yol yakınken dönün..
     
  4. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  5. mnkks

    mnkks Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ona çok fazla sinirliyim çünkü o yüzden salak yazmak geldi içimden...
    yüzüne karşı hiçbir zaman böyle hitap etmedim tabiki
    ama birbirimizi yorduğumuz bi gerçek galiba
     
  6. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  7. pissy

    pissy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.044
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    108
    .....
     
    Son düzenleme: 3 Ağustos 2010
  8. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  9. quack

    quack Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    sana karışan biri mi yani nereye gideceğine felan? Sen şimdi şehir dısına cıkacağını aranız açıkken söylemişsin ve ona sormamışsan felan triplere girmiştir diye düşünüyorum.Bence o şöyle düşünüyordur bizim aramız açık hem beni takmıyor hemde gidiyor gezmelere eğlenmelere diye.
     
  10. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  11. sonne

    sonne - Afitap - Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    153
    eğer inatlaşmalar başlamışsa, o sorun cözülüyor ama yeni gelen sürtüşme diğerinden kat kat daha yıpratıcı oluyor.. göze alabiliyorsanız devam edin :)
     
  12. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  13. bulancak28

    bulancak28 Sosyologia Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.874
    Beğenildi:
    229
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşının yanına gideceğin için kıskanmıştır seni
     
  14. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  15. mnkks

    mnkks Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    öyle benim yaptıklarıma karışan biri değil..
    bende öyle sıkmıyorum onu..rahatız bu konuda yani
    kıskandığını pek düşünmüyorum aslında




     
  16. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  17. mnkks

    mnkks Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    inatlaşmalar var zaten bide düzelemeden yeni bişeyler oluyo bu ara
    çok yorucu ve yıpratıcı gerçekten
    nasıl davranmam gerekiyo çözemiyorum artık
     
  18. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mnkks
  19. quack

    quack Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    bence sen onun yanına dönünce ara konuş buluşun yüz yüze halledin telefonla olayları halletmeye kalkınca daha çok birbirine giriyor olaylar.Her ilişkide sürtüşmeler bazen ne yapacağını bilmeden kalmalar olur hemen ayrılığı düşünme derim.