sadece bakım kremi kullanıyorum ( şampuan kullanmıyorum ) saç kremi öneriniz?

Konusu 'Saç Şekillendirici Ürünler (jöle, krem, sprey ...)' forumundadır ve hande58 tarafından 9 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    9 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hande58
  1. hande58

    hande58 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    615
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    yıllardır sadece bakım kremi kullanıyorum düşünüllenin aksine şimdiye kadar en ufak bir kepeklenme dahi olmadı herkese tavsiye ederim neyse ben doveun turuncu bakım kremini kullanıyorum durulanan ama şimdi o bitti aslında memnundum ama degiştirmek istiyorum sadece bakım kremi alıcam saçlarım kıvırcık ve kullandıgım wax sayesinde kabarık falan degil ama biraz dolgun görünsün istiyorum tavsiye edeceginiz bir saç bakım kremi varmı ?
     
  2. 9 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hande58
  3. ELA_gnc

    ELA_gnc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    canım benimde saçlarım dalgalı vax tan memunmusun bende almayı düşünüyorum daaklinialirimsmile
     
  4. 9 Eylül 2010
    Konu Sahibi : hande58
  5. hande58

    hande58 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    615
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    çok memnunum duştan sonr abirazcık bebe yagı üstüne çok az wax kuruyunca süper bir görüntü çook tavsiye ederim ama yanlışlık olmasın dax degil yani böyle sert degil loston gibi ama biraz daha kıvamlı
     
  6. 16 Ocak 2011
    Konu Sahibi : hande58
  7. melsi_3

    melsi_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım şampuan kullanmıorum demişsin.yağlanma olmuor mu ve ne sıklıkta yıkayabiliriz sadece saç kremi ile saçlarımızı.bu konuyu araştırıodum bende ama bi türlü cesaret edemiorum sadece saç kremi ile yıkmaya.cevaplarsan memnun olurum...
     
  8. 16 Ocak 2011
    Konu Sahibi : hande58
  9. BULUTT

    BULUTT Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    canım benim saçlar var ya öyle birbirine girmiş kargacık kurgacıkki denemediğim saçkremi kalmadı diyebilirim.en sonunda ipek mor bademli saç kremini denedim daha iisi yok diyebilirim.kullanıp saonucunu yazarsan sevinirim
     
  10. 17 Ocak 2011
    Konu Sahibi : hande58
  11. hande58

    hande58 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    615
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108

    yani kesinlikle tedirgin olmayın bir şey olmuyor yaglanma falan . ben her gün duş alıyorum haftada 1 'de gliss pembeyle 1 defa yıkıyorum saçlarımı
     
  12. 17 Ocak 2011
    Konu Sahibi : hande58
  13. melsi_3

    melsi_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    deneyeceğim canım teşekkür ederim.ayrıca bi sorum olacak acaba bir zararı varmı araştırdın mı canım.saç kremi saç derisinin nefes alamsını önlüor diolar ya hep...
     
  14. 18 Ocak 2011
    Konu Sahibi : hande58
  15. hande58

    hande58 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    615
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    yani ben epey uzun zamandır yapıyorum bir zararı olmadı ayrıca kremi saç köklerine deydirmeyeceksin kulagının altındaki saçlarına ayrıca haftada 1 şampuanlıyacaksın . sonuçta haftada 1 yıkanan insanlarda var :KK1:
     
  16. 19 Ocak 2011
    Konu Sahibi : hande58
  17. melsi_3

    melsi_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürler canım..
     
  18. 5 Şubat 2011
    Konu Sahibi : hande58
  19. Lullaby

    Lullaby Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.067
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    yani teorikte saç diplerini haftada bir yıkıyorsun her gün de suyla duruluyorsun?
    yağlanma fln yapmadı mı ?
    benim 2. günden sonra felaket yağlanıyor.
    bu arada bunu böyle yapma sebebin nedir tam olarak?