Sadece Kilolardan Değil, Selülitten de Kurtulun...

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve dids tarafından 21 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : dids
  1. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    Kalça ve bacak üstü yağlarını eritmek oldukça zordur. Bunun için özel bir çaba ve sabır gerekir.

    Ne kadar diyet yapsanız da bacaklarınızın incelmesini sağlayamazsınız, ya da selülitlerinizden bir türlü kurtulamazsınız.

    Fakat bu diyeti uygularsanız, diğer diyetlerle arasındaki farkı görebilirsiniz...

    Bu diyeti yaparken...

    — Mutlaka iki günde iki litre su için.

    — Sıvı ihtiyacınızı ağırlıklı olarak sudan karşılayın. Ancak kahve, çay, kola gibi selülit yapan içeceklerden uzak durun.

    — Mideniz diyete uyum sağlayana kadar, açlığınızı öğün aralarında salatalık, domates, karpuz gibi kalori değeri düşük yiyeceklerle giderin.


    1. gün

    Kahvaltı: Yağsız yoğurt, armut ve bir tatlı kaşağı balla hazırlanmış müsli.

    Öğle: Chili sosu ile hazırlanmış tavuk, iki kaşık az yağlı pilav.

    Akşam: Dana jambonla hazırlanmış yağsız salata.


    2. gün

    Kahvaltı: 1 dilim kepekli tost ekmeğinin üzerine yağsız krem peynir sürün. Üstünü salatalıkla süsleyin. Yanında şekersiz çay içebilirsiniz.

    Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

    Öğle: Bir tabak yağsız makarna, bir tabak mantar yemeği (150 gram mantarı yıkayıp ortadan bölün ve 1 kaşık zeytinyağında kavurun. Mantara bir tane ezilmiş sarımsak ve küçük kesilmiş taze soğan ekleyin. Tuz ve karabiberle tatlandırın.)

    Akşam: Göbek, havuç, salatalık, domates, kırmızı lahana, haşlanmış mısır, taze soğan, yağsız beyaz peynir, sirke ve bir tatlı kaşığı zeytinyağı ile hazırlanmış salata. Yanında iki dilim kepekli ekmek.


    3. gün

    Kahvaltı: Yağsız yoğurt, çilek ve bir tatlı kaşığı balla hazırlanmış müsli.

    Öğle: Bir tabak az yağlı piyaz, iki kaşık az yağlı pilav.

    Akşam: İki adet haşlanmış kabakta hazırlanmış salata, yanında iki dilim kepekli ekmek.


    4. gün

    Kahvaltı: 2 dilim tavuk jambonlu, kepekli tost ekmeği, şekersiz meyve çayı.

    Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

    Öğle: 1 tane ızgara balık, 2 kaşık az yağlı pilav

    Saat 16.00: Çilekli süt

    Akşam: Fasulyeli mantar salatası, 1 dilim kepekli tost ekmeği. (Fasulyeyi haşlayın ve soğumasını bekleyin. Mantarları yıkayıp ortadan böldükten sonra bir kaşık zeytinyağında 2 dakika kavurun. Mantarla fasulyeyi karıştırın. İçine arzuya göre maydanoz da ekleyebilirsiniz. Limon, tuz ve karabiberle tatlandırın.)


    5. gün

    Kahvaltı: Yağsız yoğurt, elma ve bir tatlı kaşığı balla hazırlanmış müsli.

    Öğle: 1 adet ızgara et, yağsız salata, bir dilim kepekli ekmek

    Saat 16.00: Bir dilim karpuz

    Akşam: Tavuk jambonla hazırlanmış yağsız salata.


    6. gün

    Kahvaltı: 2 dilim kepekli tost ekmeği, yağsız beyaz peynir, domates.

    Saat 10.00:
    Bir avuç kuru meyve

    Öğle: Ispanaklı omlet, bir dilim kepek ekmek

    Saat 16.00: Muzlu süt

    Akşam: Ton balıklı salata, bir dilim kepekli ekmek (Göbek domates, salatalık ve havucu yıkayıp doğrayın. Bu karışıma bir küçük kutu yağsız ton balığı ekleyin. Bol limon ve bir tatlı kaşağı zeytinyağı ile tatlandırın)


    7. gün

    Kahvaltı: yağsız yoğurt, bir kivi ve bir tatlı kaşığı balla hazırlanmış bir kase müsli.

    Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

    Öğle: Bir adet ızgara tavuk, 2 dilim kepekli ekmek

    Akşam: Beyaz peynirli domates salatası, 2 dilim kepekli ekmek




    (alıntıdır)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.