Safran Cilt Çatlakları ve Bakımı Ürününü Kullanan Arkadaşlar Var Mı?

Konusu 'Çatlaklar; nedenleri ve çözümleri' forumundadır ve almut tarafından 11 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : almut
  1. almut

    almut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu gün sipariş verdim haftaya elimde olurmuş.bakalım umarım faydasını görürüm.sizlerle sonuçları paylaşacağım
     
  2. 16 Eylül 2009
    Konu Sahibi : almut
  3. almut

    almut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ürün dün elime ulaştı ve kullanmaya başladım.2 kutu geldi.birinde toz halinde kahverengi bitkisel çay diğerinde 2kutu yağ ve 1 kutu krem var.yağlardan birini banyodan sonra diğerini ise her akşam kullanıyorsun.kremi de her sabah.şişe 50 cc lik bölge büyük olunca nekadar süre de bitecek göreceğiz.keseden sonra iyice yedirerek sürüyorum 5 dakika filan masaj yapıyorum .umarım faydası olur.umut ediyorum.
     
  4. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : almut
  5. DXIXLHAN SXIXMAY

    DXIXLHAN SXIXMAY prensesım dogum gunu Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    706
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım sonucunu bıldıırsen sevınırım
     
  6. 21 Eylül 2009
    Konu Sahibi : almut
  7. almut

    almut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    umut ediyorum fakat şuan bi değişiklik yok
    ama devam edeceğim.zaten olumlu sonuç olursa herkese tavsiye edeceğim çünkü iğrenç bi şey şu çatlaklar.5 gündür kullanıyorum .fark yok.maalesef.
     
  8. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : almut
  9. mymelino

    mymelino Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    968
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    yorumlarını bekliyo olucazzzz.......yazmayı unutma.....
     
  10. 29 Eylül 2009
    Konu Sahibi : almut
  11. almut

    almut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar üzgünüm fayda görmedim hala kullanmak anlamsız gelmeye başladı.artık vakit buldukça kullanıyorum