Sağlıklı ve çok aç bırakmayack bir diyet istiyorum

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve tiyatro92 tarafından 6 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  1. tiyatro92

    tiyatro92 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Ya anlamıyorum "5 günde 5 kilo" öyle bir diyeti oldukça sağlıksız bluyorum hergün bir kilo verilesinide mantıksız buluyorum.Yokmu iyi bir diyet listesi arkadaşlar..61 kilo oldum ve acilen 3 kilo vermem şart oldu...Yardımcı olurmusunuz...Ve çok saçma bir durum içerisindeyim dürekli acıkıyorum ben mide durmuyor boş maşallah ...bilmiyorumkismileeyvahedigeldismile
     
  2. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  3. Liza.

    Liza. love Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    aynı durumdayım.hamur işi olmazsa doymuyorum
    günde sağlam 4 öğünüm var.aç duramıyorum
    ama aç bırakmayacak diyet var mı gerçekten bilmiyorum.
    inşallah bize yardımcı olurlar
     
  4. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  5. tiyatro92

    tiyatro92 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Lizacım araştırdım bir kaç konuyu...Ceviz suyu diye duydum diyet değil bu fakat iyi geliyormuş bir ceviz kabuğunu bir gün boyunca bir bardak suda bekletip içiyormuşuz..Bağırsakları çalıştırıyormuş...Şimdilik yeni birşey görünceye kadar bunu denicem senide bilgilendireyim...:lepi:
     
  6. 7 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  7. FashionForever

    FashionForever Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben de aç kalamayanlardanım.
    dukan diyeti yapıyorum.
    25. günüm ve 4 kilo verdim çok şükür.
    izin verilen yiyecekleri sınırsız yeme hakkınız var,istediğiniz saatte.
    ama yasaklar kesin yasak.karbonhidrat ve yağ.
    eğer et tüketmeyi seviyorsanız deneyebilirsiniz.
    ayrıntılı bilgiyi forumda bulabilirsiniz.
     
  8. 7 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  9. emecull

    emecull Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    3 kılo verceksen kolay bende gecen yaz 58 fılan olmuştum sonra 54 de dustum kılomu sabıtladım. aslında çok kolay bu aksam yemegını 7 kadar yemış olcaksın. 7 den sonra sadece meyve oda elma ayva mandalına vs olabılır seker endeksı dusuk olmalı yanı. gunde 4 fıncan yesıl cayç her sabah bı greyfurt ya suyu yada kendısını ye kahvaltıda. gun çinde yarım demet baydonz ye lımon sık yada suyunu ıc demleyerek. baklagıl yeme barbunya nhut kurufasulye pırınc vs. yanı sabah nnesfıt yıyebılırsın bı kase yada k fleks. sonra bı elma ye. oglen bı tavuklu salata yap ye zor degıl ya ,saat ıkı uc gıbı yıne meyve ye. arada bıtkı caylrarını ıc. havuc ye bı tane.bı ıkı kaysı ye. yagsız yogurt bıraz.. aksam 6 7 gıbı yesıl mercımek yemegı bı tabak salata. yada balık fırında yda yagsız tavada. semız otlu salata. cok az yaglı kabak yemegı. vs ye. sonra meyve ye gece mutlaka saat 10 gıbı delırebılırsı cukulata cekırdek ıster canın evde kesınlıkle bulundurma. gıt bı meyvelı yogurt ye. ırade çok onemlı. dolabın basında kedı gıbı dolanınca olmuyo işte. zaten mıden kuçulunce hızla gıdecek kılon.. bak bunu uygula bıkac gun. ben uc kıloyu bu sekılde 10 gunde verdım .. bunu bı yasam sklı yap tuz seker hamur uzak durcaksın. o 36 beden gıyınmek ıstıyosan hem yıyeyım hem vereyım olmuyo iştekı. ınsan ölmuyo yemezse yanı.haftada bı ıkı defa gunduz meyvelı yogurt yada cok az kazandıbı yanı gozun donerse tabı yoksa yeme. kabızda olma. greyfurt al maydonoz al yesıl sogan al havuz elma al. yesıl cay mate cayı al. gun içinde mutlaka bunlarıdan ye.
     
  10. 7 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  11. tiyatro92

    tiyatro92 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31

    Teşekkürler bunları denicem arkadaşlar artık dur demem lazım kendime...a.s
     
  12. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  13. Liza.

    Liza. love Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım dukan diyeti çok sağlıklı görünmüyor.
    3-5 kilo için değmez bence metabolizmayla oynamaya.
     
  14. 8 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  15. aeben

    aeben Her daim üye :)) Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    34.494
    Beğenildi:
    28.972
    Ödül Puanları:
    463
    Son düzenleme: 8 Ekim 2010
  16. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  17. ipeksir

    ipeksir Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    190
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    deger arkadaşım çok kısaca geçmiş Dukan Diyetini ben 2 aydır yapıyorum. 11,5 kilo verdim ve sağlıkla ilgili herhangi bir şikayetim yok. Ancak diyet daha kapsamlı. Forumu okumanızı (Güncel diyet haberleri/Dukan diyeti) hatta daha iyisi kitabını okumanızı tavsiye ederim. Sevgilerle...
     
  18. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : tiyatro92
  19. tiyatro92

    tiyatro92 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Şu dükkan diyeti nasıl oluyor yazarmısnız detaylıca Lütfen bende denemek istiyorum.??fisfisfis