şaka gibi

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve cranky tarafından 4 Kasım 2006 başlatılmıştır.

    4 Kasım 2006
    Konu Sahibi : cranky
  1. cranky

    cranky Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bunlar erkeklerin kızları burçlarına göre değerlendirmeleri...
    gerçekten şaka gibi:)


    hangi burçtan ii kadın çıkar sorusu beni astrolojiye yönlendirdi easlında hiç uğraşmasam kadınlarla direk astronomiye dalıp "gökmen" yani astronot olup uçardım fakat hala astroloji kayfe falı cart falı zurt falı uğraşıyos niye peki kız tavlamak için ulan bu memleketin hiç mi sorunu yok ben oturdum grafiloji çalıştım niye peki kız tavlamaya valla bak nedir bu yazıdan karakter tahlili ..ulan şuan benden baba dedektif adli uzman yoodu memlekette 25 yaşıma geldim kız tavlamaya uğraşıyon..şimdi kız tavlama teknikleri ve bunun astrolojik cognitive mekanik sosyo antropolitical etkileri üzerine konu açtık ..sigaralar benden
    kızlar girmesin

    bide bu çıktı kendi burcunu kötülüyor yahu kız çıkmış ..ikizlerden uzak dur yaya dikkat koçtan kaç boğaya ses etme akrep kıskanır oğlak ..neydi herneyse
    anlaşılan burcuna göre kız değerlendirmesi yapmak yanlış gibi bütün kızlar hep aynılar diyelim mi ? diyelim lan kim bana ne diyecek
    hepsi ilgiye şefkate muhtac aynı düşünüyolar aynı şeylere seviniyolarlar arada bir kaçtane sıyrık çıkıyoda onlarda evlenince düzelecek vakalar ...

    Kendi burcum diye söylemiyorum, ikizlerden uzak durun kardeşim... Ben bile kendimden sıkıldım, bu kadar dengesiz olunmaz gerçekten ama olunuyor...
    Akrep kızları adamı döver. Ben 2 yıl önce bunu gördüm.
    Yay kızları sürekli salak salak sırıtır.Her şey boka sarmış olsa dahi saçma bi mutluluk vardır bunlarda... Aslan kızları katlanılması zor kişiliklerdir...Egoist kavramını merak eden deneyebilir tabi...
    Boğaları ben anlamıyorum. Anlayanlar anlamayanlara anlatsın...
    Kovalar iyidir. EN çok kovayı severim ben. Bir de koçlar iyidir. Ama kova daha iyidir.
    Ooooff offf... İkizler kötüdür... yaklaşmayın....


    aman hocam yay lardan uzak durun başınıza bela alırsınız

    4 adet yakından tanıdım yani .bu insanlar düşman başına derler ya bence öle.İyi kötü kime neye göre diyebilirsin elbet iyi örnekler de vardır ama ben daha tanımadım . akrep görünce bi durup düşünmeni , dikkatli olmanı tavsiye ederim

    akrepden hiç çıkmaz boğalar belki kovaları denemedik daha ama umutluyuz
    :1shok: :1shok: :1shok:
     
  2. 4 Kasım 2006
    Konu Sahibi : cranky
  3. SENACE

    SENACE Guest

    Valla ben YAY burcuyum hiç te üstüme alınmadım. Bu kötü eleştirileri
    Her şeye sırıtır diyorlar ya evet hep bir tebessüm vardır yüzümüzde.
    Bu nedenle gittiğimiz yere de neşe huzur götürürüz. Polyanna gibiyiz yani.
    Herşeyi iyi yönünden görmeye çalışırız.
    İnsanları ezmeyi sevmediğimiz gibi kendimizide ezdirmeyiz.
    Gerektiğinde eli maşalı da olabiliriz.
    Biz olaylara bu kadar olumlu ve merhametli yaklaşıyorken karşımızın bizimle dalga geçtiğini ve uyanıklık yapmaya çalıştığını hissedersek. İşte o zaman elimizden çekecekleri var.
    He bi de bu arada her erkeğin demiyorum, her insanın yay burcu bir dosta ihtiyacı vardır.
    Biz gerçekten çoook şekeriz ya :) :) :)

    Diğer burçları çok tanımadığım için yazamadım.
     
  4. 4 Kasım 2006
    Konu Sahibi : cranky
  5. kakule

    kakule Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    306
    HİÇ YENGEÇ YOK.. DEMEK EN İİ YENGEÇ HATUNLARI:)))
     
  6. 4 Kasım 2006
    Konu Sahibi : cranky
  7. cranky

    cranky Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    becede kaku bende yengeçim heheh
     
  8. 4 Kasım 2006
    Konu Sahibi : cranky
  9. tutuklu

    tutuklu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    evt ya harikayız biz yengeçler :))
     
  10. 4 Kasım 2006
    Konu Sahibi : cranky
  11. serayy

    serayy çook şeker Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.478
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ana fikir:
    erkekler...........
     
  12. 4 Kasım 2006
    Konu Sahibi : cranky
  13. EU2

    EU2 Guest

    Bende bogayim, ama yükselenim ikizler.
    Boga burcu insanlari aslinda gayet net kisilerdir ama tabi birde baska acilarla kombinasyonunada bakmak lazim.
    Ay burcumda terazide. Özüm gayet sabit (boga), disa yansittigim (yukselenim ikizler) biraz dengesiz bir kisilik yani :))
     
  14. 15 Kasım 2006
    Konu Sahibi : cranky
  15. gulara

    gulara En büyük fener ulenn:) Pro Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    469
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108


    Bencede :)))
     
  16. 7 Şubat 2007
    Konu Sahibi : cranky
  17. EU1

    EU1 Guest

    evet ya biz yengeçler harikayız:):):):):):)
     
  18. 8 Şubat 2007
    Konu Sahibi : cranky
  19. çakxixr

    çakxixr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    KOVA KOVA KOVA ....DEMİŞ NURAN...İÇİNİ BOŞ BIRAKMAMAK , DOLDURMAK KAYDIYLA İYİDİR. Bİ DE İNATÇILIK OLMASA.. ASLINDA PEK DE İNANMAM BURÇLARA AMA TUTUY ÖZELLİKLERİ NE EDİİİM. KOVAYIM:içelim: