Salarim kabaryor fn kalici olmuyo

Konusu 'Düz Saçlara Özel' forumundadır ve sashamia88 tarafından 17 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  1. sashamia88

    sashamia88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    8.518
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    153
    fönün elektırıklenmemesı ve kalıcı olması ıcın onerdıgınız bı urun var mı ?
     
    Son düzenleme: 13 Şubat 2013
  2. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  3. ceeeeee

    ceeeeee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2008
    Mesajlar:
    33
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    elidor krem 7 \24 gerçekten işe yarıyor .fönden önce sür canım azıcık.azıcıkda fönden sonra.bak nasıl dayanıyor fönün.birde elidorun düzleştirici şampuanı saç kremi falanda kullan dua etcen inşallah bana canım sevgiler
     
  4. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  5. sashamia88

    sashamia88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    8.518
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    153
    bu 7/24 sekıllendırıcı dımı,soledıgın sac kremı dustan sonramı surucem durulama gerektırıyomu
     
  6. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  7. BenBusra

    BenBusra ..♪..♫..♥.. Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Aynı sorun bendede var braun es2 kullanıyorum çok güzel düzleştiriyor ama 1 saat geçmeden kabarıyor
     
  8. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  9. sashamia88

    sashamia88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    8.518
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaslar soledıgım gıbı daha once gıttıgım kuaforlerde cektrdıgım fonden eser kalmıyodu,fakat 1 aydr gıttıgm kuaforden cok memnunum dayanıyo fonum kabarmıyod elektırklenmıyoda,bana kalırsa yıkadıktan sonra saca bı krem uyguluyo, acaba yıkamadan sonra uygulanan krem ne olabılır tawsıye edebılcegınz durulanma gerektrmeyenmı yoksa durulanan kremmı,ayrıca sac kopugu tawsıye edılırmı
     
  10. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  11. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ya bende aynı konudan cok feci rahatsızlık duyuyorum. Benim saçım öyle aman aman bi kıvırcık değil. ama kabarıyo. anlam veremıyorum saçıma toplayınca topladığım yer düz oluyo falan.
    saçımı kestirmeden önce bayağı uzundu kesimin şekline görede saç çok kabarıyo . kat attırdıktan snra fönden sonraki kabarma yarı yarıya indi.
    incelttirmiştim saçımı.
    şuanda fönden sonra saçım hiç kabarmıyo . elidorun bakım onarıcı kremi var duş alırken 5 dk bekletip masaj yapıyortum saç ve saç diplerime onun faydası oldugunu söylemişti kuaförüm.
     
  12. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  13. sashamia88

    sashamia88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    8.518
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    153
    benimde cok kivircik degil dalgali ama fondem sonra kabariyo iste sacimizin neme ihtiyaci var bunun icnse dustan sonra sac kremi kullanmak sart sakillendirici ayri bisey,sac kremi sart acaba glissin sac kremi nsl sari olan
     
  14. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  15. sashamia88

    sashamia88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    8.518
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    153
    ayrica cnm hic bi sac kremi sac dibe surmez gozenekleri genslettigi icin dokulme yapar sac kremi uclara surulur
     
  16. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  17. mhrmhclk

    mhrmhclk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar mavi su diye bir sıvı nemlendirici var saçlar hafif nemli iken uygulayıp şekil verilirse elektriklenmeyi aza indiriyor diplere sıkılmaması daha iyi kuaför malzemeleri satan yerlerde var mineraller ve yumuşatıcılar sanırım silikon da var
     
  18. 18 Ekim 2008
    Konu Sahibi : sashamia88
  19. almond

    almond Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    JOHN FREIDA FRIZZ EASE HAIR SERUM......Muhteşem bir saç ürünü.saçın elektriklenmesini önleyip,kolay şekil almasını sağlıyor.Bazı büyük kuaförlerde bulabildiğin gibi,zincir mağazaların kozmetik reyonlarındanda alabilirsin.denedim ve herkeze gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.ayrıca,banyodan sonra nemli saçına bir pompa yeterli oluyor.