Sana Kavuşmanın Heyecanıyla

Konusu 'Sevgini Haykır' forumundadır ve sel tarafından 19 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  1. sel

    sel İkimiz ve oğlumuz Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenildi:
    99
    Ödül Puanları:
    153
    [​IMG]
    bu gün seninle uyumama tam 31 hafta 6 gün kaldı ömrüm :asigim:
    ve ben düğünümüze kadar hergün sana bişiyler yazmaya karar verdim.
    düğünümüze günlük misali.
    evet kavuşmak zaman alır ama onu da bu şekilde atlatmaya çalışıcam.


    bazen herşey gözümün önüne geliyor. nasıl bugünlere geldik neler yaşadık diye.
    hiçde kolay şeyler atlatmadık. çok sevdim seni :asigim: ya da birbirimizi :asigim:
    hiç pişman olmadım sana ait olmaktan, sadece zaman zaman kendimi yorgun hissettim.
    bi evimiz olucak bundan 31 hafta 6 gün sonra. sana ve bana ait. senin ve benim kokumun karıştığı eşyalar dolu olucak evimizde.
    birbimizi nasıl büyüttüysek bunca zaman aşkla, eviliğimizide öyle yürütücez eminim.
    daha yeni yeni aşka inanmaya başladığımız günler...:nazar:
    onlarıda özlüyorum nasıl büyük bir heycanla gelirdim yanına.
    gerçi hala öyle bişey kaybetmedim sevgimden, heyecanımdan. ilk buluşmalarımız geliyo aklıma.
    hani il ormanına gitmiştik bir keresinde sonbahardı...
    oruçluyduk, salıncağa binmiştik ikimizde tahta salıncağa yapraklar dökülmüştü ne kadar romantiktik.
    sonra sen omzuma koymuştun başımı koklamıştın beni :asigim:
    sonra bi gün arkadaşlarla cafede oturuken sen gelmiştin yanıma otururken nasıl sın ömrüm seni çok özledim deyip saçımı koklamıştın:asigim:
    herkesin içinde onure etmiştin beni çok mutlu olmuştum. hala anlatırlar senin o inceliğini.
    ben seni bunlar için sevdim işte. daha aklıma geldikçe yazıcam ömrüm. düğüne kadar hergün burda buluşucam seninle ve sana kavuşmaın heyecanıyla :asigim:
     
  2. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  3. qadife

    qadife Rabbim Sana Emanetiz... Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.986
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ne kadar güzel ve içten yazmısın cnm
    bunlar sana gelecekte hatıra olcak okuyupp anımsayacaksın yüzünden hafif bir tebessümle
    acı hüzünlü günlerde olcak mutlu sevinçli günlerde dilerim mutlu olanlar daha fazla olurrrrrr
    Allahım hiç ayırmasın sevenlerii tez zamanda kavustursun inş
     
  4. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  5. Elis

    Elis Guest

    ne kadar guzel cumleler bunlar ve ne kadar guzel yasanmisliklar,,,,,,,,,,,,
    Allahim 50 senelik evli ikennde bu duygularda olmani nasip etsin............:Saruboceq:
    Allahim mutlulugunu daim etsin,biran once kavusun ve hic ayrilmayin iyisallah:Saruboceq:
     
  6. 19 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  7. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    deli kız gözlerim doldu senin yüzünden..
     
  8. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  9. sel

    sel İkimiz ve oğlumuz Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenildi:
    99
    Ödül Puanları:
    153
    [​IMG]


    işte bi gün daha eksildi takvimimizden.
    31 hafta 5 gün kaldı:asigim:
    neden koydum bu resmi bil bakalım, ilk zamanlar aşka inanmaya başladığımız zamanlar.
    herşey seninle çok güzel, daha bi anlamlı sanki herşey.
    baktığım kimselere yansıtıyorum sanırım mutluluğumu. haykırmak istiyorum böle herkes sana olan aşkımın büyüklüğünü görsün.
    bi güne daha sensiz uyandım aslında ben :çok üzgünüm:
    biliyorum az kaldı, bu günlerde hep öyle teselli ediyoruz birbirimizi.
    çok hastasın biiyorum boğazların iyice şişmiş, görmesemde anlıyorum sesinen bişeylerin yolunda gitediğini. bir haftadır grip denilen illet bırakmadı yakanı.
    iyileş artık ömrüm yeter çok üzülüyorum :nazar:
    dün akşam ağladığını söyledin ya baban için, üzüldüm ama ağlama diyemedim, ağla...senağlama keşke elimden gelsede hayatındaki bütün kötü anılarını üzücü olayları silsem. ama malesef...
    elimden gelen sadece yanında olmak ve sana destek çıkmak. seni ne kadar teselli ve mutlu eder bilmem ama, bu gün ve her zaman yanındayım.:teselli:

    başka bişeysin sen taaa yüreğimde hissettiğim kocaman bişey. güvenle sırtımı yasladığım. herkes gider sen kalırsın dediğim kocaman bi adamsın.
    ne olursa olsun bırakmicam ellerini ömrüm:asigim:

    bu akşam yanıma geliceksin. özendim ayna da kendime. kırmızı elbisemi giydim seversin onun içinde beni görmeyi biliyorum :asigim:
    çabuk akşam olsun diye dua ediyorum herşeyim gel hemencik.

    koklicam seni :eek:
     
    Son düzenleme: 21 Aralık 2008
  10. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  11. qadife

    qadife Rabbim Sana Emanetiz... Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.986
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    oyyyyyyy cümleler bak kıss ........ cok duygulandım bee
    gecmiş olsun selim ömrüne inş biran önce iyileşir.
    bugünde yanındaymış ki ohh degme senin keyfine güzel vakit gecirirsiniz umarım
    hersey gönlünüzce olsun Şeniz sımsıkı sarıl kokla ömrünüü ellerini hiçç bırakma
     
  12. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  13. PamukPrensesPathem

    PamukPrensesPathem 14.02.2011 sözlendik:) Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.448
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    canım
    cok guzel paylasmıssın yuregındekılerı
    hergun okucam bende senın dugun gunlugunu
    allah ellerınızı ayrmasın
    hep bu duyguları yuregınde hıssedıp barındırman dılegılmle
    allah ayrmsın
    gunler su gıbı aksın hayırlısıyla kavusun canım
    ducıyım..
     
  14. 20 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  15. sel

    sel İkimiz ve oğlumuz Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenildi:
    99
    Ödül Puanları:
    153
    yanımdasın ömrüm :asigim:
    şimdi sen kapının önündesin sigara içmek için. o kadar çok hastasın ki sesin bile zor çıkıyo.
    çok özlemişim seni canımın içi Şeniz
    görme sen bu yazdıklarımı o yüzden hızlı hızlı yazıyorum.
    bu akşam annem çiğ köfte yapıcak bize. işten çıkıp hemen eve gidelim.
    yarın yine yanıma gel:1hug:

    ben sana ıhlamur yapıyımda hemencik iyileş ruhum olur mu?

    kokladım seni bakışlarına, gülüşüne, kokuna, sıcaklığına ihtiyacım varmış.
    yanıma gelince daha çok hissettimkaydirigubbakcemile3

    sana deliler gibi aşığım herşeyim :asigim: Şeniz
     
  16. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  17. sel

    sel İkimiz ve oğlumuz Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenildi:
    99
    Ödül Puanları:
    153
    [​IMG]

    işte gitti bi gün daha
    31 hafta 4 gün oldu baksengözlerimebaksanab
    bitiyo aşkım bitiyo, ben yine sensiz uyandım bu güne. olsun...
    biliyorum senden ayrı kalmayacağım günlere çok az kaldı. hihoyyyt

    evdesin şimdi uyu bu gün belki biraz rahatlarsın, iyileşirsin. uyanınca hemen bize git annem kahvaltı hazırlayacak san, sobanın yanına kıvrıl uyu.
    kıyamıyorum ben sana canım :teselli:

    dün akşam çok güzeldi dimi, sen hastaydın ama :çok üzgünüm:
    olsun yinede güzeldi. o aralıkta bile bana dokunmak için fırsatlar yarattın mesela :1rolleyes:
    Ömrüm, Herşeyim, Canım...:asigim:
    sensizken bir boşluğa yuvarlanıyormuş gibi hissediyorum kendimi.
    üşüyeceksin diye korkuyorum, ah bi iyileşseydin...
    gidiceksin yine bugün, 1 hafta yoksun belkide daha fazla. ben yine seni özlicem çok hemde.:nazar:
    artık gel ve hiç gitme. ya da ben geleyim yanından hiç ayırma beni.
    hep dipdibe olalım. yan odada da olsan bileyimki istesem gelip sana sarılabileyim, bileyim ki kokun hep burnumda olsun.
    sıkılmaya başladım sensizlikten.
    ama bakıyorum yazmaya başladığımdan beri 3 gün geçmiş. ne çabuk oldu o kadar. gçicek ömrüm geçicek. bi gün hiç gitmemek üzere gelicem yanına.

    :asigim:
    Şeniz​
     
  18. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : sel
  19. Umudum

    Umudum geçmize mazi :( Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.638
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    çok yakışmışsınız rabbim mutluluğunuz daim etsin çok güzel işten yazmışsın