Sarhoşu Yürütün :)))

Konusu 'Komik ve İlginç Linkler' forumundadır ve efsun12 tarafından 24 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  1. efsun12

    efsun12 Hayalim*1*Yumuşak*Yastık Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar çok komik ve eğlenceli bir oyun. linke tıkladığınızda bir sarhoş bir beyimiz çıkacak karşınıza. Start a bastığınız zaman sarhoşumuz yürümeye başlayacak. Yapmanız gereken farenizle sağa sola hareket ederek onu dengede tutarak yürütmek. İyi eğlenceler :))

    http://www.wagenschenke.ch/HomeRun.swf
     
  2. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  3. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    manyak herif yürürken bile içiyo
    bide tiksinç tiksinç geğirmiyo mu koptum valla :roflol::roflol::roflol::roflol:
    yok anam yok bu ayyaşı yürütmeyi başaramadım yıkılıyo ikide bir
    yürütemedim ama iyi kusturdum :roflol::roflol:
     
  4. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  5. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    12 metre yürütdüm benim sarhosu sonra küt devrildi:roflol:
     
  6. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  7. Claries

    Claries O bir anne:) Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ay bide kusuyo buuu :S
     
  8. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  9. SuRMeLi

    SuRMeLi yiğitim cennetteki yavrum.. Pro Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    5.562
    Beğenildi:
    140
    Ödül Puanları:
    153
    18 metre anca yuruttum :roflol:
     
  10. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  11. efsun12

    efsun12 Hayalim*1*Yumuşak*Yastık Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Ben en son 47 m yaptım. ama sanırım 100 m sonrasında hava da değişiyormuş. Bir türlü gelemedim.
     
  12. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  13. EU1

    EU1 Guest

    ayyy ne var midesinde gördünüz müüüüü :1shok:
    şişe bile var pis ayyaş :içelim:
     
  14. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  15. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    4 metre bile gidemedi anam bu ne ıyykkk kusmasında bile meymenet yok :roflol:
     
  16. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  17. edmar48

    edmar48 Guest

    cok uğrasılardan sonra bende 30 metre yurutmeyı basardım.ama suanda uyumaktan kendını alamıyo adamcaz.:KK66:)
     
  18. 3 Mart 2009
    Konu Sahibi : efsun12
  19. EU1

    EU1 Guest

    harıkaaa yavv