sarıya boyadımmm kumral olduuum:(( imdatt

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve brns tarafından 27 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    27 Ocak 2010
    Konu Sahibi : brns
  1. brns

    brns Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim saçımda çok az bakırlık kalmıştı yani kendi rengide açıktı aslındaa sonra açıcıya gerek kalmadığını düşünüp koyu küllü sarıya boyadım saçımı lorealle ama sonuç resmenn kumralll:KK43:(( nası sarıya dönücem bi fikri olan varmı neden böyle oldu:KK43:(
     
  2. 27 Ocak 2010
    Konu Sahibi : brns
  3. brns

    brns Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    acaba lorealin bal köpüğüne boyasam kumral üstüne nası sonuç veriyo yoksa açıyımmı direkk:KK43:
     
  4. 27 Ocak 2010
    Konu Sahibi : brns
  5. Esins

    Esins Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.466
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
  6. 27 Ocak 2010
    Konu Sahibi : brns
  7. yelda85

    yelda85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    360
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    koyu olan bütün renkler saçın ne kadar açık renk olursa olsun saçını koyultur.tekrar açıp açık küllü sarıya boyaman gerek hatta kullanırım dersen toz oryelle saçını açmalısın turunculuk ve sarılık olcaktır saçın açıldığında ama üzerine küllü sarı boyadığında düzelir.
     
  8. 27 Ocak 2010
    Konu Sahibi : brns
  9. xtina

    xtina Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aynı şey benim de başıma geldi brns.ben de saçlarım çok açık bakır renkteyken lorealin koyu küllü sarısına boyadığımda saçlarım koyu kumral olmuştu.