Şaşırdım ama salaklığıma doymuyorum

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve ARKADAXSXXSXXSX tarafından 30 Mart 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  1. ARKADAXSXXSXXSX

    ARKADAXSXXSXXSX kocasının bebeği Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    682
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben gerçekten salağım ve hala doymuyorum salaklığıma c.tesi k.validem gittik k.validemin menekşeleri var bakamıyorum bir haftalığına şehir dışına cıkacak kızım sana vereyim işyerinde yeşillik alanımız var oraya ekerler dedi tamam anne dedim sonra çiçekleri veririker cok üzüldü ağladı(ama başka bişey üzüldü belli anlamadım ne olduğunu) bende üzüldüm nede olsa insanım ya vicdanim varya salağım salak ben eve geldim içim husursuz arıyımda nasılsun diyip kafasını dağıtım dedim aynen konuşma şöyle:
    ben:anne nasılsın napıyosun
    k.valide:iyiyim napıyım,
    ben:aklımız sende kaldı nasılsın demek için aradım çiçekler için mi üzüldüm ayrıldın diye
    k.valide:çiçekleri senin kafana geçiririm
    ben:KK43:şok geçirdim kala kaldım)neden öyle diyosun
    k.valide:istedin cevap bu senin
    ben :görüşürüz anne iyi geceler oğlunun selamı var

    ağzım acım kaldı ne diyeceğimi ne söyleyeceğimi şaşırdım hala soktayım :1shok::1shok:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 18 Nisan 2011
  2. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  3. arzuca9432

    arzuca9432 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.098
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Niye telefon edip sormuyorsunki?....................
     
  4. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  5. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    ben bir şey anlamadım. çiçekleri siz almadınızmı. size vermedimi..
     
  6. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  7. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    şaşırmakta haklısın...şaka gibi....fıkra gibi.
     
  8. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  9. BolSekerli

    BolSekerli ((B&M)) Pro Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    Neden böyle bir şey yapmış ki?

    Çok enteresan, bence üstüne düşme...
     
  10. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  11. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    ben hiç birşey anlamadım?
    neden böyle yaptı ki?
    öncesinde sonrasında birşeyler olmuş mutlaka..
     
  12. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  13. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    (ama başka bişey üzüldü belli anlamadım ne olduğunu)

    sorunun cevabı burda canım.

    fakat ne olursa olsun öyle cevap vermek yakışmamış, kimseye yakışmaz...takdir ettim saygını bozmamışsın.
     
  14. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  15. arzuca9432

    arzuca9432 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.098
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Sorup,öğrenmelisin bence.........................
     
  16. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  17. GxoxkyxuxzxuxndeDans

    GxoxkyxuxzxuxndeDans GÖZLERİMDE GECE OLDU Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.055
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Valla şok oldum inanki sen peki neden hiç bir şey söylemeden kapattın ki telefonu ??
     
  18. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : ARKADAXSXXSXXSX
  19. mavi_patikli

    mavi_patikli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.213
    Beğenildi:
    1.611
    Ödül Puanları:
    163
    nasıl yaniii yaaa..........saka mı bu
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.