şaştım kaldım kızlar yardım

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve aylin66 tarafından 1 Mart 2010 başlatılmıştır.

    1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  1. aylin66

    aylin66 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm kızlar benim derdim kayınpederle kaynanamın ağzı bozuklugu eşimde küfür eder bana karşı değil ama yolda araba kulanırken vs vs asıl sorunum evde bir yaşında oglum var 4 sene sonra kayınvaldemler ğeldi neden 4 sene sonra derseniz aramız iyi değildi küstük geçen kurban bayramında barıştık iyimi ettim kötü mü bilmiyorum bize ğeldi üç ğün kaldılar kayınpederin ağzında bir küfür inanamazsınız bize değil tabiki birisini anlatırken hiç evde ğelin mi var çoçukmu var demiyo biz alıştık küfrüne ama çoçugu severkenken bile en temiz lafı şerefsiz sinir oldum ya sene iki kerede ğitsek benim asıl korkum çoçugumun küfür öğrenmesi bazen keşke barışmasaydık diyorum offfff ne yapayım kızlar eşime her zaman kızarım küfürü unut o çoçuk küfür öğrenirse seninle çok kötü hesaplaşırız diye işin yoksa birde onlar çıktı başımaohaoldumsmile bana bir akıl verin kızlar ne yapayım çoçugumun küfür öğrenmesini istemiyorum
     
  2. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  3. PassioneLore

    PassioneLore herkes haddini bilecek ! Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.079
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    valla ısınız cok zor allah yardımcınız olsun
    cunku bu tarz ınsanlar huylarından vezgecmezler
    kufur etmeye devam ederler
    gorusmeyı kessenız kotu gelın olursunuz
    esınız bır care bulmaya calıssın
     
  4. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  5. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    dedem çok küfür ederdi ama biz hepsini duyamamıza rağmen hiç birini söylemedik. çocuğunuza bunun yanlış bir şey olduğunu siz hissettireceksiniz. sonuçta hayatı boyunca illaki öğrenecek bi yerlerden.. ama kötü olduğunu bu yaşlarda öğretirseniz söylemez...
     
  6. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  7. açıkça söle küfür etmeyin çocuğun yanında diye!
    ya insan gibi davranırlar ya da göremezler...
     
  8. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  9. elektraya

    elektraya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    108
    canım çocuğunun küfür etmemesini istemen gayet doğal.ama kocaman insanların konuşmasına karışamazsın.zaten aranız epeydir bozukmuş.şimdi bir de bunu söylersen "gelin bize terbiye öğretmeye kalkıyor"derler.küfür alışkanlıktır ve kurtulmasdı kolay değildir.onun için seni kayınpederin ağzı bu saatten sonra düzelmez.eşini biraz daha fazla uyarabilirsin ama kayınpaderin için yapılacak bir şey yok.bence sen sen de bu konuda fazla kasma kendini.çünkü küçük çocuklar küfre meraklı oluyorlar sen de susu bakiyim bir daha o keli,meyi söyleme falan dersen çocuk onu daha da çok ağzına sakız yapar.çocuk küfür edince duymamazlıktan gel bir süre sonra unutur zaten.benim yeğenim var annesi de babası da küfür bilmez.2 yaşında kız çocuğu nerden öğrenmişse küfür edip duruyor.sen çocuğun aklı kemale ermeye başlayınca bunun yanlış bir davranıl olduğunu anlatırsın ona.
     
  10. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  11. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    cok yanlıs cocugunuzunda bısıler kapma donemı..
    ama sız cocugunuzla konusun ve ona kufurun kotuluklerını anlatın karsınızda g,buyuk bı ınsan var gıbı guzelce anlatın emın olun bu bıle fayda saglar cocugunuza..
    kayınpederınıze ıse baba rıca etsem cocugum yanında bu sekılde konusmayın dıye soyleyın..
    belkı onlarda yapdıklarının farkına varırlar..
     
  12. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  13. mors

    mors cantanem Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.091
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    yani en mantiklisi esinin araya girmesi siz derseniz alinganlik yapabilir ama oglu derse belki dikkatli konusur.en iyi lafi s.. ise ne kadar etkili olur bilmiyorum..
    dove benimde dedem herzaman degil ama kizgidinda kufurlu bagrinirdi esinee..aklimda kaldi kufurleri ama kufur eden bi cocuk olmadim..belki de bu yuzden nefret ediyorum kufur eden erkeklerden..
     
    Son düzenleme: 1 Mart 2010
  14. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  15. OFFPOFFF

    OFFPOFFF çok özledim... Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.846
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    aynen bizde de böyleydi..dedem hala küfür eder..ama dediğin gibi bizler kapmadık küfürlü konuşmayı..
    zaten ailede kufursuz konuşulsa bile okulda yeteri kadar küfür duyacak..ogrenmemesi için kufursuz bir ortam sağlamak gerekmiyor..küfürün ne kadar kötü bir şey olduğunu anlatarak öğretmeniz gerekiyor..
    ben 1 yaşındaki yigenimi severken bile sillik diyorum..bazı insan böyledir yani..aptal seniiii diye severim mesela..
    yani ne biliyim küfür kötü tabii ama bunu cocuğunuza anlatacak olan sizsiniz..zaten yeni düzelmiş araniz,bı de ayda yılda kaç kere görüşüyorsunuz?anlatırsınız cocuğunuza olur biter bence..
     
  16. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  17. aylin66

    aylin66 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2009
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    zaten uzun zamandır ğörüşmüyorduk ne zamana kadar ğörüşmeyeceğiz ki kayınpederime ğelince adamı bir ğörseniz kızlar o siyaha beyaz diyorsasizi beyaz diyene kadar başınızı ağrıtır hep ben bilirim ben yaparım kendi çoçuklarına bile onlar bir şey bilmez ğibi davranır onların düşüncelerini önsemezki eşimle doğru dürüst anlaşamazlar zaten yeni barıştılar o bu işi hiç halledemez bakalım nasıl baş edeceğiz fikirleriniz için tşk kızlar anlayacağınız cahil insana laf anlatmak çoooook zor
     
  18. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : aylin66
  19. biy_

    biy_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.141
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    küfür ailedende öğrenilir ama ben daha çok arkadaşlardan öğrenileceğine inanıyorumm..
    akrabamızın oğlu anneleri asla bu tarz konuşmazlar ama çocukk nerdeyse kendi yazıyor küfürlerii :)))
    şimdi önüne geçseniz bilee arkadaşından okuldan öğrenicekk önemli olan sizin bunun yanlış birşey olduğunu öğretmeniz..