Sebepsiz Fertiliteliler Buraya Lütfennnnnnn Deneyimlerimizi Paylaşalim

Konusu 'İnfertilite / Kısırlık' forumundadır ve ranuna04 tarafından 27 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    27 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  1. ranuna04

    ranuna04 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.646
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    :KK46::KK46::KK46: kızlar 3 yıllık evliyim bebk yok dr gittik bütün tetkikler yapıldı hem bana hem eşime hiç bi şeey yok yani bizim ki sebepsiz fertilite yarın 3.aşılamamı olucam bakalım nolucak benim sizlere bi sorum var: benim gibi olupta aşılama olan tüp bebek olanlar ne yaptınız ve şimdi hamiş olan var mıııııı :uhm::uhm::uhm:
     
  2. 27 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  3. EU1

    EU1 Guest

    infertilite demek istedin galiba fertilite dogurgan olmak anlamı na gelir.. <insaallah saglıklı saglıklı bebişlerin olur
     
  4. 27 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  5. kuzi

    kuzi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.326
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    Bizimde sebepsiz infertilite, 3,5 sene içinde iki aşılama bir tüp bebek yaptırdık tutmadı, bu ay ilk tüp bebekten kalan dondurulmuş embriyolarımızı transfer ettik tuttu şükür, inşallah senin bunlara gerek kalmaz bu aşılaman tutar hayırlısıyla a.s.
     
  6. 27 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  7. EU3

    EU3 Guest

    CANIM arkadaşım semam allahım izniyle inşallah 3.Aşılaman tutucak ve güzel müjdeli haberler vericeksin bize burdan a.s.
     
  8. 28 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  9. adayadayxix

    adayadayxix sezin'im bal kızım Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.676
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bizde aynı dertten muzdaripiz. temmuzda 4 sene bitecek. 3 aşılama yapıldı sonuç negatif. bu ay mikro yapılacak. hayırlısı inşallah.
     
  10. 28 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  11. susadim

    susadim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canim benimde ayni derdim var benim adetlerim düzensiz ama hamile kalmamam icin bir sebep yok esimdede sorun yok ama olmuyor biz sekiz yillik evliyiz önce ilac tedavisiyle denedik olmadi sonra tüp bebege karar verdik ilk tüp denemem negativ sonra dondurulmuslarla 3 defa denedim yani 4. denememde hamile kaldim ama malesef 12 haftaliktan sonra düsük yaptim yani halen bebegimiz yok allah büyüktür ne yapalim insallah bizimde cocuklarimiz olur valla 3 tane isterim allahin izniyle ne güzel olur demi heehe
     
  12. 28 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  13. ranuna04

    ranuna04 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.646
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    saolun kızlar aşılamyı oldum bakalım nolucak hayırlısını istiyorum her şeyin
    rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
     
  14. 28 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  15. Angel...baby

    Angel...baby Kızım&Oğluşum Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    aynı dert ya hiç sebep yok hersey normal ama olmuyor ya dr bile hayret ediyor olmamasına bizde 4 senelik evli olduk olmadı 2 asılamamda sonuc vermedi herhalde cünkü 12gün yaptırdım kan degeri 1.94cıktı yani yok buda negatif bakalım bundan sonra ne olucak asılaman hayırlı olsun canım inş. bu sefer güzel haberler veirirsin
     
  16. 28 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  17. janet

    janet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.642
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaslar kafaya takmayın benimde öyleydi yumurtlama cok düzğün esimde bir sey yok aylık renglimi olurum ama yedi yıl hic olmadı 4 asılama denedik ve hic biri tutmadı bos kürtaj aklınıza ğelen tüm tedavileri uyğuladı doktorum ve ğercektende eğer olmasa icimde bir sey kalmaycak derecede tedavi ğördüm ama malesef olmadı ama tedaviyi bıraktık ümidi kestim anaaaaa hamileyim ilk cocğumu ben hamile değilim diye hoplayıp zıplamadan dolayı düsük tehditiyle yedi bucuk ay tasıdım ve erken doğum bebeğimiz yasamadı ama arkasından bir yıl sonra ikinci kızıma sonrada ücüncüye allah kısmet ederse ve bebeğiniz dünyada nasibi varsa doğacak ğünü bekliyor ve simdi üzülüpte her ğün ağladığım ğünlere üzülüyorum ğünlük tutardım ozamanlar ne ğünler ğecirmisim kendimi ne kadar yıpratmıs ama kısmette varsa oluyor bence kendinizi baska seylere verin ve ilerde doğacak bebeğiniz icin sağlıklı sıhatli bir anne olun
     
  18. 28 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ranuna04
  19. Angel...baby

    Angel...baby Kızım&Oğluşum Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım cok güzel anlatmısısn işte gönül ferman dinlemiyor zamanı var gelicek ama biz dayanamıyoruz en cokta sorun olmayıp olmamamsı inş. yakıyor inş. bzilerde birgün o cennet kokusunu duyucaz amin