Sebepsiz İnfertilitelerin Sebepli Mücadeleleri

Konusu 'İnfertilite / Kısırlık' forumundadır ve angel_34 tarafından 2 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    2 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : angel_34
  1. angel_34

    angel_34 Guest

    herkese selam kızlar ben 6 yıldır sebepsiz infertilite ile başetmeye çalışan bebişssiz biriyim:sinifsinif:istedim ki bu sayfada birbirimize destek olalım sıkıntılarımızı mutluluklarımızı paylaşalım sebepsiz infertilite ile ilgili pek çok sayfa var zaten ben oralarda da fikir alışverişinde bulunmaya çalışıyorum burdaki amacım günlük hayatta yaşadıklarımızı,bizleri üzen sevindiren herşeyi kısacası yaşamı paylaşmak zaten hepimiz son derece sağlıklı olmamıza rağmen üstesinden gelemediğimiz bi sorunumuz var. burda çok güzel arkadaşlıklar kurabileceğimize inanıyorum ve tabiki bebişlerimize kavuşacağımıza da hepinizi bekliyorum fıstıklar görüşmek üzereopuyorumnanaktan
     
  2. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : angel_34
  3. angel_34

    angel_34 Guest

    kimsecikler gelmemişşş:KK43:((
     
  4. 12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : angel_34
  5. nusret1978

    nusret1978 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2009
    Mesajlar:
    253
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geldim geldim bende tam 6 yıldır yaşıyorum aynı sorunu hemde kimselerle paylaşmadan çok zor bilirim ALLAH DAN BAŞKA KıMSEYE SIĞINMADIM.
     
  6. 12 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : angel_34
  7. angel_34

    angel_34 Guest

    hoşgeldin canıma.s. ilk ziyaretçim sensin kalmıştım burda tek başıma :KK43: zaten yaşamayan bilmiyo herkes anlıyorum diyerek teselli veriyo ama gerçekten başına gelmeden hiç kimse ne hissettiğimizi anlamıyo :çok üzgünüm:aynı zamanda evlenmişiz tatlım seninle evlenmeden önce 6 yıl çocuğun olmayacak deselerdi ne kadar uzun gelirdi ama şimdi arkama baktığımda tedaviler,hastaneler,umutlu umutsuz bekleyişler nasıl geçmiş anlamadım çok yıpratıcı bir süreç allahım hepimizin yardımcısı olsunn inşallahh:Saruboceq:
     
  8. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : angel_34
  9. bulut83

    bulut83 YaHalıkYabariYaMusavvir Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bilmiyorum acaba keşke tüp bebek bölümünde açsaydın bu başlığı orada aynı sorunları yaşayan o kadar arkadaşımız varki.... bende 5 yıldır sebepsiz infertiliteyle uğraşıyorum nereye gittiysem yok bir sorun anlayamıyorum...ben 3 defa aşılama 1 defa tüp bebek 2. tüp bebek tedavimde yarıda kaldı..şimdi biraz ara vermeye kafamdan atmaya çalışıyorum ne kadar başarırsam.benim 2. denememden sonra 1,5 ay adet görmedim adetlerim normaldi ilaçtan oldu. sonra adet söktürücü kullandım ilaçtan 1 hafta sonra adet gördüm normal adetim oldu. bu sefer aradan3 gün geçti tekrar bende lekelenmeler oldu vallahi benim işler iyice karıştı şimdi yumurtlama günümü hangine göre hesaplayacağım bilmiyorum. gerçi karıştığıda iyi oldu olurna bıraktım hesaplamıyorum bellimi olur bu karışıklıkta kendiliğinden gelir inşallahhhhhhhh
     
  10. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : angel_34
  11. angel_34

    angel_34 Guest

    hayatım öncelikle hoşgeldin sefalar getirdin a.s.sebepsiz infertilite olunca buraya açsam daha uygun olur diye düşünmüştüm ondan buraya açtım canım aslında hepimizin sorunları çok benziyo birbirine özellikle sebepsizlerin derdi aynı sebep yoksa neden olmuyo??? birazcık kendini rahat bırak tatlım belki de dediğin gibi kendiliğinden gelip sana büyük bi sürpriz yapar bebişin gerçekten regl olayı biraz karışmış sende son zamanda bence oluruna bırak herşeyi bi süre bu karışıklıkta o da gelir inşallah kendiliğinden ben de yaklaşık 1.5 yıldır kendimi dinlenmeye almıştım düşünmemeye çalıştım başarabildiğim kadar şimdi yeniden bi kıpırtı geldi içime iyice dinlendim sanırım evde kendim bal,tarçın çörekotu karışımı yaptım bu ay bi de clear blue kolay hamilelik monütörü aldım onu deniyorum ilk defa bu ay bakalım artık en azından gelecek yaza kadar denicem bitkisel kürleri falan olmassa seneye dondurulmuş 3 embriyom var onları denicem tatlım hayırlısı hepimiz için tatlım ya allahım emeklerimizi boşa çıkarmasın inşallah:Saruboceq:eek:puyorumnanaktan
     
  12. 17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : angel_34
  13. hpt_honey

    hpt_honey bebişim gıvış gıvış maşlh Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.460
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ah acnım bende sebebsizlerdenim tam 6 yıl dile kolay acaba bende kendi bebğimi doya doyay koklıcakmıyım insanların dilindende bıktım artık
     
  14. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : angel_34
  15. xxxnezo

    xxxnezo Guest

    slm kızlar bende varım ama çok yoruldumsaçma sapan seyleri deniyorum sormayın