Sebepsız kısırlıkmı oluyor ne yapmak lazım akıl verın lutfen

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve selvinur tarafından 5 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    5 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  1. selvinur

    selvinur KUCUK PASAM EYMEN'IM Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    SLM BEN 2 SENELIK EVLIYIM VE HAMILE KALAMIYORUM (COK ISTEMEME RAGMEN) COK UNLU UZMAN BIR DOKTORUM VAR YUMURTALIKLARIMDA VE YUMURTLAMAMDA BIR SORUN YOK RAHIM FILMI CEKINDIM HERSEY TEMIZ ESIMIN SPERM SAYISI COK IYI AMA OLMUYO BEBEKIMIZ SEBEPSIZ YANI OYLEMI DOKTORUM BEKLEYIN DEDI KAFANIZA TAKMAYIN DEDI AMA NASIL OLACAGINI SOYLEMIYOR OLMUYO ISTE PSIKOLOJIM TAMAMEN BOZULDU VE TEKRAR RANDEVU ALDIM SALI GIDECEM VE ASILAMA ISTEYECEM BU MUMKUNMU SIZCE BEKLEMEK ISTEMIYORUM BIR AKIL VERIN GITTIGIM ZAMAN BANA NE GIBI BIR YOL GOSTERECEK CVP BEKLIYORUM HEPIMIZE CIFTER CIFTER BEBELER INSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:ecrin_bebek:::ecrin_bebek::ecrin_bebek::ecrin_bebek:
     
  2. 5 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  3. Aybala42

    Aybala42 ''me veddeake rabbuke ve ma kale...'' Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    200
    Ödül Puanları:
    153
    Bemn de seninle aynı durumdayım canım.Sebepsiz olmuyor.Bekleyeceğiz.Stres de önemli etkenmiş.Allah tez zamanda sağlıklı hayırlı bebekleri hepimize versin.Aminnn.
     
  4. 5 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  5. el-muallim

    el-muallim kırk yaşımın çiçekleri.. Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.673
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    196
    selam canım....öncelikle kafana takma..............arkadaşımında aynı sızın gbıydı hıçbır şey bulunamadı laparoskopı bıle yapıldı yokk herşey çok ıyı............ama olmuyordu onuncu yılında mıkro ıle hamış kaldı oğlu var..ama yıne olmuyo tadavıler yıne olmadı..........anlıcan canım sebepsız olunca olma ıhtımalı yuksek .............kendıne ıy bak.........uzme............
     
  6. 5 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  7. zynp.ZEYNEP

    zynp.ZEYNEP KOKOŞ BERRA 'M Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.987
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım benimde sebepsizdi onca yumurtlama takibi ilaçlar hiç bir şey kar etmedi...ne zamanki kafamı bu konuya takmadım gezdim dolaştım umursamadım meleğim 19. ayında geldi....en önemli etken stresmiş uzak durmaya çalış canım...
     
  8. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  9. Cihannur

    Cihannur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Çinko kapsülü tavsiye ediyorum.1 kızım var 3,5 yaşında.uzun zamandır 2, için uğraşıyoduk.çok kafayı taktım ovulasyon kiti aldım.yumurtlama aparatı.o testler beni daha da stres etti,yumurtam çatlamadı.adet göremedim.düzenim bozuldu.abuk sabuk zamanda adet görmeye başladım.YANı ANLIYACAĞIN HEP STRESTEN OLUYOR BUNLAR.bende bütün yumurtlama aparatlarını attım.ıŞi Allaha bıraktım..çinko kapsülü(spermi hareketlendiriyomuş)-oneday man-bide g-sen aldım.Bide adama portakal-nar suyu içirdim.ıŞi doğaya-bırak.VE STRES YAPMA..BıR ADET DÖNEMı ıÇıNDE HAMıLE KALMA ŞANSI%30.AMA SEN STRES YAPARSAN O %30 DA GıDıYOR..DÜŞÜNME.BEN ÇıNKO KAPSÜLÜNDEN SONRA HAMıLE KALDIM..BU YAZ SENDE HAMıLE KALACAN.SEN ADETTEN HEMEN SONRA HERGÜN 1 KERE ıLıŞKı ..BU YAZ HAMıLESıN KESıN..
     
  10. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  11. sekercik

    sekercik oğlumun kardeşi gel gel:) Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.142
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    kafanıza takmanıza gerek yok sizin durumunuzda olan pek çok kadın var.
    sadece size önerim:
    1- bebeği unutun.
    2- eğer akıntınız varsa soğan kürü uygulayın.
    3- ilişki esnasında ve sonrasında 20 dk ayaklarınızı duvara dayayın.
    4- ilişkiden sonra sağ tarafınıza yatın cenin pozisyonu alın.
    5- kendinize bir meşgale bulun kursa yazılın kitap okuyun tv izleyin....
    6- beslenmenize dikkat edin hamileymişsiniz gibi beslenin, zararlı ve yapay ürünler almayın yediğimiz her şey hormonlu olduğu için o da etkiliyor.
    7- üzülmeyin her şey Allahın takdiri, bebekler geleceği zamanı bilir.
    8- bebek planladığınız çevrenize ve yakın ailenize bile söylemeyin sorularıyla sizi strese sokabilirler.
    9- bol bol dua edin.
     
  12. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  13. hpt_honey

    hpt_honey bebişim gıvış gıvış maşlh Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.460
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım bende herşey normal alaha kalmış benimde 5 senedr olmuyodu tüp bebek vss denedim olmadı doğal yolla rabbim 3 ay önce verdi oda boş gebelik çıktı 3 ay geçti bende kafayı çok tatkıyorum hala bekliyorum bi umut allhümme habli nisalihin allahım hayrlı evlat ver
     
  14. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  15. ranuna04

    ranuna04 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.646
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende sebepsizim kızlar sizler gibi takmıyom artıkkkafaya amann ne olcaksa olsun hayırlısını istiyorum artık vardır bunda da bir hayır diyorumm görelim mevlam neyler neylerse güzel eylerrrr
     
  16. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  17. pelin003

    pelin003 findukkk Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    726
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    :
    bizdede sebebsiz infertilite var..2 senedir uğraşıyosan eğer doğal yolu bekleme aşılama yaptır..yeni evli çiftlerde 1 sene olmaması normalmiş..strese girme dicem ama ne mümkün ..ben 3,5 senedir o stresten cıkamadımm...dr.ler kafanıza takmayın diyo ama kolaymı allah allah...elimde olsa takmam bende ...ama allah düşünen beyin vermişş devamlı aklına geliyo insanın...yok yok canım sen fazla bekleme bence aşılama yaptırr...hı bu arada yumurta geliştirici hap+çatlatma iğnesi denedinizmii...denemediysen önce o tedavileri yaptırr....inşaallahh bebişini kucagına alırsınnnn:Saruboceq::Saruboceq:
     
  18. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : selvinur
  19. pelin003

    pelin003 findukkk Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    726
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım bu dediklerinin hepsini yaptımm hatta daha neler nelerr..tık yokk..birazda allahın taktirine kalmış herhalde..:Saruboceq:tabii tıptanda yararlanmak lazımm...derdi veren allahh şükürler olsun dermanıda veriyoo...