Şehir Fırsatı İndirimleri

Konusu 'İndirimler Kampanyalar' forumundadır ve kiki tarafından 29 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

?

Şehir Fırsatı'ndan memnun musunuz?

  1. Evet

    Oylanma: 5
    71,4%
  2. Hayır

    Oylanma: 2
    28,6%
    29 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : kiki
  1. kiki

    kiki minik pisi Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar şehir fırsatını duymayan kaldı mı bilmiyorum ama burda konusu yok diye açıyım dedim. Allah razı olsun bu insanlardan yaa bütçemin normalde hayatta yetmeyeceği yerlere gidip değişik aktivitelere katılabildim bir çok kez sayelerinde, çok memnun kaldım o yüzden sizlerle paylaşmak istedim. Günümüzde maalesef orta direk gittikçe hareket edemez duruma geliyo ekonomik şartlardan üniversite mezunuyuz çok bilmişiz her şeyi biliyoruz ama çoğu zaman paramız ypok gerçekleştiremiyoruz özellikle de istanbulda durum böyle bence.. ben bu siteyi keşfedeli eşimle akşam güzel bir yemeğe çıkmayı adet edindik, çünkü şehir fırsatından yararlananıca sanki tek kişi parası vermiş gibi oluyosun bir kez de cilt bakımına gitmiştim esthetica da bağdat caddesindeki normalde hayatta oraya gitmeye param yetmez :)) şehir fırsatına bayıldım vallaa:)) her gün sitedeki kampanyalar değişiyor şuraya tıklayıp bakabilirsiniz sitede neler var neler yok diye olumunekankayizsmile
     
  2. 29 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : kiki
  3. GaydiriGubbakCemile

    GaydiriGubbakCemile Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    8.712
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Benimde üyeliğim var tatlım ancak bulunduğum şehirde pek mümkün olmadı.. Artık askerim gelince ver elini İstanbul :icecream:
     
  4. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : kiki
  5. kiki

    kiki minik pisi Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Hadi bakalım :) umarım güzel zaman geçirisin canım :) özlemek zor ama inan sabırla bekjleyince sonunda değdiğini anlıyorsun ödülü büyük oluyor :) şehir fırsatında bir sürü lüks eğlence mekanı restoranlarla ilgili çok güzel yemek indirimleri oluyor istanbulda özellikle, ben senin yerinde olsam gelince şöyle güzel bir indirime denk getirir hadi bu sefer yemekler benden deyip şaşırtırdım onu indirimli olduğunu bilmese de olur :p
     
  6. 6 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kiki
  7. kiki

    kiki minik pisi Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar şehir fırsatı süpper ötesi kampanyalarını artık Adana'da da gerçekleştirmeye başlamış haberiniz olsun :))) gözde ablacım özellikle senin için çok seviniyorum kokoşum benim :) Hatta bakın sizin için Adana'daki, ilk indirim fırsatını kopyalıyorum aynen şöyleymiş: "İlhan Kul Kuaför ve Güzellik Merkezi'nden Dünyaca Ünlü Wella ve Schwarzkopf Ürünleriyle Isı Etkileşimli Saç Bakımı 30 TL Yerine %50 Fırsatla 15 TL! (6 Ay Boyunca Geçerli!)"
     
  8. 6 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kiki
  9. kiki

    kiki minik pisi Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Ben ist'da oturuyorum kızlar bugün çok romantik bir fırsat satın aldım ondan da bahsetmeden geçemeyeceğim şarap ve peynir fondülü bir etiler gecesi :)) tıpku sex and the city deki charlotte ve kocasının bir bölümde yaptıgı gibi :) çook romantik olucak çook!!! aa bir de bu arada bayram tatilini antalyada geçirecek olanlarını varsa şu fırsata bi bakın derim : "Antalya IC Hotel Airport Lilium Spa'dan Sauna, Kese, Köpük Masajı, Aromaterapi Masajı, Açık ve Kapalı Havuz Kullanımından Oluşan Bayram Paketi 180 TL Yerine %61 Fırsatla 70 TL! (1 Ay Boyunca Geçerli!)" fiyatlar çok süper yaa sizi bilmem ama biz ailecek en nihayet kısıtlı bütçemizle aktiviteler yapabiliyorus ..
     
  10. 6 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kiki
  11. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    eşimde fenerıumdan bişi almıstı
     
  12. 6 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kiki
  13. cemre-fck

    cemre-fck Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    204
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sitenin adını atarmısn öm ile cnm
     
  14. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kiki
  15. kiki

    kiki minik pisi Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    sitenin adı üzerinde tatlım şehir fırsatı arama motoruna yaz hemen çıkıyor zaten link ekleyemediğim gibi özel mesaj da atamıyorum henüs :KK43: ama bu yolla kolayca ulaşabilirsin facebookta bile varlar yani ölee diimm :)
     
  16. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kiki
  17. kiki

    kiki minik pisi Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    limango markafoni nasıl indirimli kampanyalarla elbise maktaj malzemesi parfüm vs satıyo kampanya kampnay burası da o hesap yani ama giysi parfüm vs gibi şeyler yerine kaliteli meknalarda fiyatı yüksek aktivite ve eğlenceleri hatta tatilleri kampanya olarak satıyo zaten artık alışveriş için dışarı çıkmaz oldum hergün bi deli, gibi limangoyu bir de şehir fırsatını takip ediyorum bağımlılık yapıo :)))
     
  18. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kiki
  19. esintisam

    esintisam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    şehir fırsatından nasıl alıyosunuz acıklarmısınız