Selen Sevigen ile Şarkıcı Gökhan Özen evlendi...

Konusu 'Albümler' forumundadır ve Duygu tarafından 8 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  1. Duygu

    Duygu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.777
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    Selen Sevigen ile şarkıcı Gökhan Özen evlendi..
    (Resim buldukça ekleyeceğim arkadaşlar)



    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 8 Temmuz 2010
  2. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  3. super87

    super87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    14.316
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    198
    gökhan özen evlendimi
     
  4. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  5. speedy-gonzales

    speedy-gonzales Ömrüm Ömrüne Annem !! Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    54.707
    Beğenildi:
    1.268
    Ödül Puanları:
    338
    Gelinlik Modeli değişikmiş ama hiç gelinlik gibi gelmedi duvağına bayıldım tabi mükemmel.
     
  6. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  7. super87

    super87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    14.316
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    198
    şaka gibiya tuhaf geldi bana evlenmesini:hulya:
     
  8. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  9. XOXzlem

    XOXzlem İNŞALLAH BİR GÜN........ Pro Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    14.958
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    196
    gelinlik kemeri olmasa imiş süpermiş,elbise olsa imişte bu şekliyle süpermiş..anlatabildim umarım..
    gelinliğe olmamış yani kemer..
    ALLAH MUTLULUKLARINI DAıM ETSıN...
     
  10. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  11. meltem_d83

    meltem_d83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    86
    Ödül Puanları:
    148
    Bencede kocaman bi kemer sanki uzun tunik giyiyorda kombine etmiş...
    Haaa bi de gökhan özenin kravatı ne öle hani düğün salonunda millet tanımasa damat nerde derler... Damatlık gibi değil yani takım elbise giyip gelmiş....
     
  12. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  13. pamugum

    pamugum Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.858
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ayy duvaga bayıldım gelinlik cok sade elbise gibi ama kıza cok yakısmıs
     
  14. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  15. PASAKLI

    PASAKLI Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Gelinlik Vera Wang tarzı.

    Çok zarif, oldukça da güzel taşımış gelin.
     
  16. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  17. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    gelinlige bayıldım ama kemersiz haline
     
  18. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Duygu
  19. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    O kemer ne alaka yav

    Ama hatundaki fizik süper hee, nerden bulmuş da Gökhan'ı evlenmiş. Hiç söylemedi bana Gökhansempatiksalakcinni

    Çok yakışmışlar, maşallah tü tü:nazar: