Selülite kahve telvesi

Konusu 'Selülit; nedenleri ve çözümleri' forumundadır ve ece111 tarafından 10 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    10 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : ece111
  1. ece111

    ece111 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    780
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar biraz önce kahveyle ilgili kisa bi belgesel izledim. Kahve telvesiyle selülitli bölgeye masaj yapıyor ve durulamadan strech filmle sarıyordu. denemedim henüz şu an selülit yağı kullanıyorum. Böyle telve deneyen var mı ?
     
  2. 21 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : ece111
  3. yazgecesi

    yazgecesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Kahvenin selülitleri azalttığını ben de duymuştum. Bikaç kez uygulamıştım. Sonradan üşengeçlikten yapmadım. Düzenli olarak, hergün uygulamak gerekiyor aslında...

    En iyi yok etme yöntemi spor yapmöak aslında. Ama nerdeee...

    Çok üşengeciz çookk..
     
  4. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : ece111
  5. meldaaa

    meldaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    195
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ya kahe içmenin selülit yaptığını sölerlerdi hep...
    ben ble duyduğum için yıllardır salak gibi kahveden uzak duruyom ama maaşalah selülitler foraaabilmiyorumkismile

    halbuki kahvenin hazmı kolaylaştırıcı metabolizmayı hızlandırıcı etkisi de bu günlerde konuşuluyo

    hattaaaa o kadar kiii
    tıkanmış bi lavaboya kahve dök. onu bile açar dediydi geçenlerde bi arkadaşohaoldumsmile


    sürekli kahve içsen nolur ki
     
  6. 26 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : ece111
  7. dublemutluluk

    dublemutluluk hayat çocuklarım ve eşimle güzel.. Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.243
    Beğenildi:
    594
    Ödül Puanları:
    188
    ben kullandım ve kullanıyorum nerdeyse hiç kalmadı...ayrıca spor yapıyorum, günde 3-3,5 litre su içiyorum, masaj yağı ve kabak lifi kullanıyorum
     
  8. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : ece111
  9. kitie

    kitie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.901
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    ben de çatlaklarım için denemiştim bir kere ama banyo çok fena batıyor ve kahve kokusu bi kaç gün çıkmıyor :bbo: ondan devamını getiremedim ben.. :sm_confused:
     
  10. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ece111
  11. ece111

    ece111 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    780
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kizlar peki strechle sarip ne kadar sure bekletmemiz lazim? bir de kahve yani ne biliyim butun telve benim koca popisime anca yeter gibime geldi onu nasil halledicez her gun bi paket kahve mi alicam ?
     
  12. 9 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ece111
  13. hilal_34

    hilal_34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    denemedm ama kafein içildiğinde fazlasıyla selülit yapan, dışarıdn uyqulandığnda selülit azaltan özelliğe sahipmiş denemk qerek
     
  14. 16 Kasım 2012
    Konu Sahibi : ece111
  15. Caddy

    Caddy Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    7.989
    Beğenildi:
    1.774
    Ödül Puanları:
    193