Sema hastanesi(glnihal blbl) ve dierlerinin hastalar

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve deryyy tarafından 21 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    21 Nisan 2009
    Konu Sahibi : deryyy
  1. deryyy

    deryyy wait wait nereye kadar Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar hamilelik öncesi kontroller içinn gülnihal bülbüle gitmeyi düşünüyorum.aranızda gülnihal hnm ın hastası veya diğer dr ların hastaları varsa görüşlerinize ihtiyacım var çookkk acil:uhm:
     
  2. 28 Nisan 2009
    Konu Sahibi : deryyy
  3. ozgeebahadir

    ozgeebahadir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba, doktor konusunda karar verdinizmi bilmiyorum ama Gülnihal Bülbül'ü kesinlikle tavsiye ediyorum. Hamilelik öncesi kontrollerimin hepsinde Gülnihal hanıma gittik. Doğumumuda kendisi gerçekleştirdi. Şu an 17 aylık olan oğlumun doğumuna yardımcı olduğu için kendisine teşşekkür ediyorum. Kadın hastalıkları ile ilgilide tüm sorunlarım için kendisine gidiyorum. Almak istediğiniz herhangi bir bilgi varsa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
     
  4. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : deryyy
  5. deryyy

    deryyy wait wait nereye kadar Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sevgili özgeebahadır öncelikle teşekkür ederim cevabın için.:KK70: gülnihal hanıma gittim,yapı itibariyle sakin bi insan sevdim.başladık yumurta takibine:KK70: umarım ben de sonuç aldım.normal doğum mu yaptınız acaba? sitwde diğer arkadaşların yazdıklarından korkmuştum açıkçası.sizin yanıtınızla rahatladım. tekrar teşekkürler.
     
  6. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : deryyy
  7. liberta

    liberta Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben tavsiye etmiyorum ruh gibi bir doktor asla sormak istediklerinizi soramıyorsunuz ben bırakıcam. 5. ayındayım hamileliğin ama bırakıcam
     
  8. 28 Aralık 2009
    Konu Sahibi : deryyy
  9. azereno

    azereno Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Biraz geç olacak ama belki fikir alanlar olur diye yorum yazmak istedim :

    Ben kendisine gittim.Cocugumda anomali vardı (kafatası kemikleri kaynamıştı,bu normal doğumu imkansız kılar)Sorunu fark ettik ama anlıyamadık biz.Bulunduğumuz yerde acillere gittik başta erken doğum zannedip sonra kendisine ulaştık.Durumun üzerinde pek durmadı ve anomaliyi fark edemedi.Kendisine kafa şeklinde bir farklılıktan bahsedildiğini söyledik.Baktı ve normal dedi.Henüz 6 aylıktık ama bizi ciddiye alsaydı fark etmesi mümkündü ayrıntılı ultrasonlara yönlendirerek vb.Biz tekrar gitmedik çünkü içimize sinmedi.Sorunu anlıyabilecek doktor bulamadık doğum yaklaşmıştı zaten....

    Şuan bebeğim 2 yaşında.Çok riskli bir şekilde normal doğum süreci yaşadım 16 saat.Allah tan kanala girmedi bebeğim yoksa daha büyük riskler olurdu.Kafatası kemiklerinden ameliyat olması gerekti sonrasında , ciddiydi yani durum.Hep biz şüphelendik doktordan doktora gezdik içimize sinene kadar.

    Gülnihal hanım cool bir bayandır tabiri caizse :) idealisttir.Ama bebeğiniz sağlıklıysa önemli olan hastane koşulları kalıyor.Bunu anlamak için de sağlıklı olduğundan emin olmak.Yani hamilelik sürecinde 6. aydan sonra mutlak 3 boyutlu ve gelişen teknolojilerle ultrason ve işinin ehli birine görünmek gerek.

    Yanısıra doktorun normal doğum sürecinde herşeyi kontrol altında tuttuğundan emin olmak... kan akış hızı vb.(ultrasonlarda buna bakıp bakmadığını kontrol edebilirsiniz mesela).. kontrol edilecek hassas noktalar belli.

    iyi hissettirdi, güzel güldü değil de kendini ne kadar geliştiriyor... Umarim herkes sağlıklı günler yaşar..
     
  10. 1 Ocak 2010
    Konu Sahibi : deryyy
  11. _KeLeBeK_

    _KeLeBeK_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşım.ben gülnihal hanımın hastası değilim fakat ilk doğumumu sema hastanesinde yaptım ve ikinciye hamileyim.doğumuma az kaldı şubat da.ikinciyi'de sema hastenesinde yapıcam inş.doktorum zeynep hanım kendisi sema hastenesinden ayrıldı fakat doğumlarını semada yaptırıyor.benimkini o yapıcak inş.şuan orda çalışan gülçin hanım var onunda hastasıydım ilk gebeliğim onunla geçdi hamile olunca doğum iznine çıkmışdı .hastane olarak çalışanları ebeler falan fazlasıyla ilgililer.ben memnunum.6 aydan sonra deteylı usg için orda çalışan prof.ahmet göçmen bey var oranın doktorları ona yönlndiriyorlar zaten..ben iki gebeliğimde deteylı usg için kendisine gittim.sağolsun fazlasıyla aydınlatıyor bilgilendiriyor seni..
     
  12. 18 Ocak 2010
    Konu Sahibi : deryyy
  13. çiiilek

    çiiilek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba ben 7 aylık hamileyim. birkaç doktor gezdim ilk zamanlar en sonunda bir doktorun yanlış tahlili sonucunda büyük bir panikle Sema hastanesine abimin eşinin doktoru Melek Uzun'a gittim. öncelikle beni sakinleştirdi korkmamam gerektiğini söyledi. sonrasında bebeğimi gördük çok sağlılklı olduğunu söyledi. her ihtimale karşı tahlil yaptırdı. diğer tahlil sonucunun tamamen yanlış olduğunu gördük. şimdi Melek Hanıma gitmeye devam ediyorum. çok memnunum tavsiye ederim arkadaşlar. abimin eşi de 2 ay önce doğum yaptı çok ilgilendi onunla da.