Sepet beşik için ne düşünüyorsunuz??

Konusu 'Bebeklerimiz ve Cicileri' forumundadır ve yesimpk35 tarafından 18 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  1. yesimpk35

    yesimpk35 meleğim ve canım oğlum... Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    822
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oğluma oda yapıcam fakat yatak odama yanımda yatırmak için sepet beşik almayı düşünüyorum kullanışlı olurmu acaba ne kadar süre kullanabilirim????
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  3. Tripliii

    Tripliii Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.829
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Canım bence çok güzel oluyor, annem kardeşimde yapmıştı 15 yıl önce o zaman ki bile çok güzeldi o zmn bayağı pahalıydı yeni yeni vardı sanırım o zmnlar onlar herkes alamıyordu şimdi herkes kullanıyor ve çeşit çok ben çok beğeniyorum bebeğim olduğunda tabi ki ayrı oda hazırlıcam ama ilk zamanlar için sepet mutlaka kullanmayı düşünüyorum.
     
  4. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  5. sevilzgr

    sevilzgr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben de sepet beşik almıştım ama oğlum 6 ay bile kullanamadı.çok hareketliydi ve çok dönüyordu boydan da yetersiz gelmeye başlamıştı.Ama rahat oluyor ilk aylar yanı başında güvende oluyorlar ama ben bu kadar kısa br zaman kullanacağıı bilseydim almazdım:.
     
    Son düzenleme: 18 Ekim 2010
  6. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  7. Tripliii

    Tripliii Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.829
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Sepet beşik düşünenler için hoşuma giden örnekleri ekliyorum.

    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Son düzenleme: 18 Ekim 2010
  8. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  9. lithium84

    lithium84 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    17 Kasım 2009
    Mesajlar:
    758
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım bu beşik resimlerini nerden buldun çok güzeller.özellikle araba gibi olan beyaza bayıldım
     
  10. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  11. zeynepSav

    zeynepSav Dünyamsın Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    canım ben oğluşumun odasını hazırladım kendi odamızada beşik aldım ama sepet değil
    sallananlardan ona özel tül diktirdim ben çizdim onun üzerine diktiler
    süper bişe oldum bu sepetlerden biraz büyük oğlum şuan 1 yaşında hala
    sabahları bazen yatar çok kullanışlı süper bişe.
     
  12. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  13. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım şık duruyo ama bi bebeğe kaç ay yeterki bu..
    şık die kullanışsız bişi alma taraftarı değilim açıkçası
    çok güzel karyola beşikler var tüllü falan...
    onlardan al derim ben..uzun süre kullanabilir ve daha rahat eder bebek
     
  14. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  15. blue_girl

    blue_girl Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şuanda kızım 2,5 aylık bende kullanıyorum şuanda cok rahat ıyıkı almışım ama nekadar kullanırım bılmıyorum kızım şuanda cok hareketlı degıl oyuzden iyiyiz şimdilik :)
     
  16. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  17. XIXrem&XOXzge

    XIXrem&XOXzge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.318
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    38
    Çok kısa süre kullanılıyor. Güvenlik açısından uzun kullanımı pek tavsiye edilmiyor.
    Görsellik açısından harika ama ben tercih etmedim.
    Karyola aldım ve yatak odama koydum.
    6 aylık olunca odasını ayırdım ve karyolasının takımını aldım odasına.
     
  18. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : yesimpk35
  19. Tripliii

    Tripliii Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.829
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen o benimde favorim inş. hamile kaldığımda arayıp bulacağım ondan. Googleda görsellerde arattım ve bu resimler çıktı karşıma ben beğendiklerimi ekledim.
     
Benzer Konular: Sepet beşik
Forum Başlık Tarih
Bebeklerimiz ve Cicileri sepet beşik için yatak arıyorum 14 Kasım 2011
Bebeklerimiz ve Cicileri Sepet Beşik Örtüsü Acil... 30 Eylül 2011
Bebeklerimiz ve Cicileri sepet beşik süsleten varmı aranızda? 9 Kasım 2010
Bebeklerimiz ve Cicileri Sepet Beşik Örtüsü 19 Ekim 2009
Bebeklerimiz ve Cicileri sepetbeşikten oyunparkına :( 22 Kasım 2008