Sepet Beşik Örtüsü

Konusu 'Bebeklerimiz ve Cicileri' forumundadır ve beril84 tarafından 19 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  1. beril84

    beril84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kızlar 5.5 aylık hamileyim ve bebişim için ilk olarak sepet beşik kullanmayı istiyorum çok hevesim var
    bambu sepetim var fakat üzeri için örtü diktirmek istiyorum malesef kocaeli de birkaç yere sordum sadece örtü için 450 tl gibi bir fiyat istiyorlar açıkçası çok pahalı en fazla 4 ay kullanıcam çünkü istanbulda mesela eminönünde hazır dikilmiş halde sepet beşik örtüleri bulabilirmiyim bilgisi olan arkadaşlar lütfen cevap yazabilirmisiniz..
     
  2. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  3. ruzenin

    ruzenin minikmisafir.blogspot.com Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.282
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım 450 lira çok pahalı bir rakam bu fiyata yeni beşik alırsın,cevrende terzi olan bir tanıdığın varmı kumaşını alrsın ve diktirisin...yada şöle yap,çeyiz diken yerler oluyor onlarda bunu hazırlıyorlar....hazır bulursanda belki senin beşiğinin boyutuna uymuycak en iyisi zevkine göre diktirmek kumaşı ve dikimi içinde sana taş çatlasın 150 liraya mal olur...bende senin gibi düşünüyorum ve benim annem dikecek tüllerle falan da süslüycez...
     
  4. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  5. Zilanur

    Zilanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.021
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    simdi ben esime sordum istanbulda bulunur, özel yerler varmis bayanlar dikiyorlarmis ama tam neresi oda bilmiyor adressi unutmus:kedi:
     
  6. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  7. DepresifPolyanna

    DepresifPolyanna instagram:Camgoz_tasarim Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.370
    Beğenildi:
    6.549
    Ödül Puanları:
    238
    Çeyiz saran terziler olur ya, hani dantelli nevresim felan da dikiyorlar, onlara sorsanız yapmaz mı acaba?
     
  8. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  9. beril84

    beril84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar bende öle yaptım zaten çeyiz diken yerlere sordum ama burada fiyatlar çok uçuk ya uzun süre kullanacağım bişi olsa diktireyim ama en fazla 4 ay kullanıcam acaba tül alsam kendim süsleyemezmiyim ama yine de duyan arkadaşlar olursa yazarmısınız
     
  10. 20 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  11. kedi79

    kedi79 Rabbim sana emanetiz Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.084
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende aynı dertten muzdariptim. eminönü falan heryerleride gezdim yok öle birşey. en güzeli ne biliyormusun. al sepeti önüne yanınada azcık dikişten anlayan birini al. biz malzemelerini aldık en alasından 70 tl tuttu altına sateni içine kapitonesi üstüne organze tülü fırfırları hepsi. şimdi annem dikiyor. teğelleyip dikiş diken bir yere diktirebilrsinde onlar birşey yapmıcakları için ozaman çok az para alırlar kolay gelsin canım
     
  12. 20 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  13. beril84

    beril84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kedicim aslında ailemdekiler dikişi gayet iyi biliyorlar fakat yinede yapacaklarından emin değiller sen yaptığın örtünün resimini varsa çekip gösterebilirmisin fikir olsun blki diker bizimkilerde
     
  14. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  15. beril84

    beril84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlarrr hadi ama başka fikri olan yokmu nerelerde bulabileceğim konusunda
     
  16. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  17. peda

    peda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    aslında kendinde çok hoş şeyler yaratabilirsin yeterki sen dikişten anla biraz yada bi yakının da olabilir.çarşılarda o kadar güzel materyaller var ki ben bebek şekerlerimi kendim yaptım.tüller renk renk kurdelalar minik minik süsler kuru çiçekler neler var neler internetten araştır hayal dünyanda genişse sen kendi eserini yaratabilirsin ve çok ucuza da mal olur emin ol. çeyizcilerin yaptığı bişeymi iki tül parçasını büzüp bi ton para alıyorlar.Zaten paranın en ihtiyaç olduğu zamanda çocuğun başka ihtiyaçlarını alırsın
     
  18. 26 Ekim 2009
    Konu Sahibi : beril84
  19. ecrin1001

    ecrin1001 BIR KIZI BIR OGLU VaRMIS ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    10.494
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    198
    bence bambu beşigi satan magazalara gidin onlara söyleyin onların diktirdigi yere diktirebilirsiniz..modesa da ben sormuştum ekstra diktirewbilirmiyim diye diktiririz demişlerdi...zaten bambu setiyle 450 çok pahalı..
    bende fransız dantelli uyku seti issityordum 900 ytl fiyat çıkardılar..150 ytl diken yer buldum diktircem malzeme benden...haftaya gitcem bambu içinde dikerlermi sorayım..