seren serengil 'in yeni saçları ....

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve Nil tarafından 10 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  1. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.668
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    153
    ben çok beğendim....sizlerle de paylaşmak istedim ...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  3. bOniTO

    bOniTO Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    960
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    ben beğenmedim yaa :S
    zevk meselesi tabii bisey diyemem..
     
  4. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  5. Doro

    Doro Tantrumm! Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.936
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ımm şey ben de pek beğenmedim açıkçası. kişiyi yaşlı, saçı yağlı-kirli gösteriyor gibi geliyor bilmiyorumkismile
     
  6. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  7. aLLeGRia

    aLLeGRia Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    ben de pek beğenmedim açıkçası bilmiyorumkismile
     
  8. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  9. ladyyuppi

    ladyyuppi namidiger platonik_ask ;) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.304
    Beğenildi:
    73
    Ödül Puanları:
    153
    ya bu aralar tamda bende böyle bi sac rengi istiyordum
    ikinci resimdeki gibi.. siyah renkte
    altlardan koyu renk
    ve moda oldu sanirim.. zaten ne zaman biseyi degisik yapmak istesem
    tesadüfen moda oluyor buda benim hosuma gidiyor..
    cok begendimalkisalkisalkis
     
  10. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  11. aysekapadokya

    aysekapadokya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    274
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    bu anne kızı hiç beğenmem zaten bana çok itici geliyolar bende beğenmedim ama zevk meselesi
     
  12. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  13. __TanRIcA__

    __TanRIcA__ AfroDİt Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    7.528
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ilk resimde acayip hoş çıkmış:1closedeyes:
    ben çok beğendim ve yakıştırdımboshayallersmileayrıca seren,brooke shields'in havasını verdi bana
     
  14. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  15. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben yakıstırdım hoş olmuş
     
  16. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  17. LatEtiCin

    LatEtiCin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2010
    Mesajlar:
    6.545
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    değişik olmuş fena değil
     
  18. 10 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Nil
  19. dernnky

    dernnky Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    204
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben begenmedım fazlasıyla karmasık bı rengı var ,platın zaten yapay duruyor boyle yaparak daha da yapmacık bır hale sokmus tek renk platın yapsaymıs keske