Serophene kullanımı ve kist oluşumu

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve dublemutluluk tarafından 2 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dublemutluluk
  1. dublemutluluk

    dublemutluluk hayat çocuklarım ve eşimle güzel.. Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.243
    Beğenildi:
    594
    Ödül Puanları:
    188
    Klomen kullanmaktan iki tane iyi huylu kistim vardı... 28 eylülde adetle birlikte bir tanesi kayboldu diğeri küçüldü. Doktorum serophene verdi daha sonra gittiğimde "yumurtalar yeterince gelişmemiş adetinin üçüncü günü gel iğneye başyacağız" dedi. 20 ekimde koyu kahve akıntıyla parçalar geldi ben kalan kist parçalandı ve düştü diye düşündüm. Ama hala adet olmadım. Bu ilaçın mı yan etkisi yoksa yeni bir kist oluşmuş olabilir mi? Ayrıca doktora ne zaman gitmeliyim SAT 28 EYLÜL. Doktor bey şimdiden teşekkür ederim...
     
  2. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dublemutluluk
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Olabilir. Doktorunuza başvurmanız daha doğru olacak...
     
  4. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dublemutluluk
  5. dublemutluluk

    dublemutluluk hayat çocuklarım ve eşimle güzel.. Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.243
    Beğenildi:
    594
    Ödül Puanları:
    188
    Bora Bey teşekkürler