sesimi duyan var mı??yardım edinn

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve turkuaz tarafından 30 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  1. turkuaz

    turkuaz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    :enbuyukkk::sm_cool:ya arkadaşlar reglim dün bitti ve bugün inanılmaz ağrım var sağ tarafımda ayaklarım buz gibi acaba yumurtlama belirtileri mi?
    bu konular hakkında pek bi bilgim yok aydınlatır mısınız?
     
  2. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  3. turkuaz

    turkuaz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ben anlayamıyorum üye olmadan önce okuyorsun ne güzel birbirlerine yardımcı oluyorlar diyorsun üye oluyorsun ama adam yerine koyup bi cevap veren bile yok!!!
    Hepinize teşekkürler naniknanik
     
  4. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  5. richberry

    richberry Guest

    yellowcugum allah senı dur ben sana cvp yazım sekercıgım:)))
     
  6. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  7. richberry

    richberry Guest

    tatlım reglın dün bıttıyse o yumurtlama belırtısı degıldır ovülasyon günlerı kaçgünde bır adet görüyosan mesele 28günde bırmı görüyosun 28den 14 ü cıkartıyosun 14.gün senın yumurtlama günün oluyo
    sen kacgünde bır oluyosun tatlım hesaplayalım
     
  8. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  9. uhde

    uhde Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.039
    Beğenildi:
    376
    Ödül Puanları:
    188
    merhaba yellowhot arkadaşlar henüz görmemişlerdir görseler yazarlardı emin ol bende yeni gördüm ve yazıyorum canım, benimde çok bilgim yok bu konularda ama duyduğum kadarıyla bazılarında adet biter bitmez yumurtlama olurmuş bazılarında ise adete yakın dönemde yumurtlama olurmuş sendede böyle birşey olabilir dikkat et kendine canım ne kadar faydalı oldum bilmiyorum
     
  10. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  11. turkuaz

    turkuaz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canımm ya çok teşekkür ederimmm,iki aydır değişti düzenli değil yanii
     
  12. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  13. richberry

    richberry Guest

    bıde sekerım ogünlerde kadınlarda akıntı oluyo ıkı parmagının arasına aldıgında uzuyosa yumurtlamıssındır demektır kasıklarda agrı olabılır buda belırgın bı özellık
    bıde google yazarsan ovülasyon hesaplayıcı dıye cıkar ordan takıp edebılırsın
    ovülasyon yazarsanda daha cok bılgı edınebılırsın cnm
     
  14. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  15. turkuaz

    turkuaz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.482
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sağol cnm cevap vermeniz bile yetrliydi,tşkler
     
  16. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  17. richberry

    richberry Guest

    düzenlı degılse cnm akıntıdan yada kasık agrısından anlıyabılrısın bılmıyorum ama adet bıttıkten hemen sonra yumurtlama olmaz dıye bılıyorum çünkü sonucta yumurtanın gelısme süresı oluyo
    enıyısı sen her fırsatı degerlendır bacım gün asırı calıs rıske atmakaydirigubbakcemile5
     
  18. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : turkuaz
  19. richberry

    richberry Guest

    bak bıde ates ölçme yöntemı var gebelık bölümünde ordada sanırım ateslerını ölçerek anlıyolar ates yükselıyomus ovülasyon günlerınde ben denemedım ama orada bı göz at derım