Seval Pata (medipol)

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve nemoda tarafından 11 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : nemoda
  1. nemoda

    nemoda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Seval Pata ile ilgili görüşleriniz neler, kendisiyle ilgili pek yorum yok , ben bir kez gittim henüz bir fikir edinemedim, pek yoğun da değil gibi ama umarım iyidir
     
  2. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : nemoda
  3. nemoda

    nemoda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Hiç kimse doktor hanımı tanımıyor galiba, ben de çok kararsız kalıyorum
     
  4. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : nemoda
  5. gag84

    gag84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    78
    merhaba cnm
    ben tam 37 haftalık olana kadar gittim.çok güler yüzlü iyi bir doktor.fakat son kontrolümde sinirden çıldırdım.bu olay hastane mi doktorla mı ilgili bilmiyorum ama sürekli hale gelince sinir oldum.daha önceleri olabilr dedim ama en sonuncuda........randevuma 1.5 saat kala randevunuzu iptal ediyoruz.bugünde sizi alamayız seval hanımın bütün randevuları dolu.yarın yanlızca 10:15 boş dediler.dediğim gibi bir kaç kez böyle olunca bende çileden çıktım.ben nst ye girmek için 1 saat erken gitmiştim.çünkü nst için 1-1.5 saat sıra bekliyosun.yani aradıklarında ben hastanedeydim.eşim yukarı çıkıp durumu sorduğunda acil sezaryan ameliyatı olduğunu söylemişler.acil olan sezaryan demekki 1.5 saat sonra yapılıyo.eşim 37 haftalık hamile en azından başka bi randevuyu iptal edin demiş.danışmadaki kız ben baktım 36+4 günlük hamile demiş dalga geçer gibi.ayrıca sizinki muayne değil konrolmüş sorun olmaz demiş.kendisi doktor ya oradan biliyo herhalde.ayrıca hastane ile ilgili duyduğum para ödemediğin haftalarda yani kontrol haftalarında ilgilenmiyorlar sözlerini danışma bizzat onaylamış oldu bu lafları ile.çünkü benim kontrolüm ve muaynem arasında hiç bir fark yok.eşim işinden izin almış ben kartaldan kalkıp saatlerce yol çilesi çekip oraya gitmişim.yaptıkları hiç hoş bi davranış değildi.ayrıca eşim yada ben yarın müsait olamayabiliriz.ben daha önce oraya giden yakın bir arkadaşımdan da aynı şeyleri duymuştum fakat yine gittim.keşke onları dinleseydim.şuan 37+2 günlük hamileyim ve hastane değiştirmek durumunda kaldım.daha önce seval hanımla iligi yaptığım araştırmalarda bu yaşadığım olaya benzer şeyler okumuştum.dediğim gibi çok üstünde durmamıştım.demek ki haklılarmış.sana tavsiyem başka bir hastane ve doktor.
     
  6. 14 Şubat 2010
    Konu Sahibi : nemoda
  7. nemoda

    nemoda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim, ben de bakayım başka birine hatta marmara üni vaya zeynep kamile mi gitsem diye bile düşünüyorum bazen
     
  8. 17 Şubat 2010
    Konu Sahibi : nemoda
  9. gag84

    gag84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    78
    ben 2 haftadır delta hospital daki hakan beye gidiyorum.çok güven veren bir doktor.eşim ve ben çok memnun kaldık.çünkü çok ilgili.sürekli aklınıza takılan bi şey var mı sormak istediğiniz bişey var mı aknıza takılan bişey kalmasın diyo.bize hakan beyi bi sağlık müfettişi önermişti.ayrıca hemen sezeryan yapalım diyen bi doktor değil.normal doğumdan yana.ben 8 aydır medipolde normal doğum yapan görmedim.sürekli sezaryan.belki fikir olur diye yazayım dedim :)
     
  10. 17 Şubat 2010
    Konu Sahibi : nemoda
  11. ebram

    ebram Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba bende 32 haftalık hamileyim ve sürekli seval hanıma gittim.şimdiye kadar memnundum ama sanki son zamanlarımda hiç ilgilenmiyormuş gibi geliyo,belki ben fazla şey bekliyorumdur.ama hangi doktora gidersen git sonra hepsi aynı şekile dönüyor.hastanede randevularla ilgili bir sıkıntı yaşamadım.son kontrollerimi hep kısa kısa tuttu bende ona sinir oldum .
     
  12. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : nemoda
  13. cuttery

    cuttery Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    403
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    113
    şuan 24+5 hamileyim.ilk başlarda seval pataya gidiyordum çok memnduk güleryüzlüydü hoşuma gitmişti inşallah böyle gider demiştim hatta.neyseki 2 li test zamanı geldi çattı hakan beye 1 ay sonrasına randevu alabildik evet çok iyi bir doktor ama insanların test zamanını geçirtmeyede hakları yok.zaten sskdan farkı kalmamış medipolun.neyse yapıldı ölçümler normal çıktı çok şükür 4 gözlede kan tahlil sonuçlarımı beklemeye başladık.aldık sonuçları seval hanımdanda randevu almadık sadece sonuç göstericez.keşke alsaydımda yaşamasyadım.5 dakikasını bile harcamadı.hee ewet biraz risk çıkmış 3 lü test yapalaım oda olmadı amniyosentez yapalım dedi bembeyaz kesildim.eşimde aynı şekilde..ayağada kalktı birden elimizi sıktı zaten şok olmuştuk hiçbilşey diemedik resmen kovdu bizi bilmiyorumkismile sonra moral yerlerde tabi.ilk bebeğim zaten hiçbişey bilmioyrum.insan bi derki gel bi gör bebeğini için rahatlasın der,sonucunu açıklar.ama sahte gülüşünle devam etmedim bende onun.medical parka geçtim çok ama çok memnunum herşeyimle 4/4 lük ilgilenio doktoruma her zaman cebinden ulaşabiliyorum.yalancıktan değil gerçekten ilgi görüyorum.iyikide böyle bir olay olmuşta bırakmışım seval patayı.yanarım yanarım da o 4 lü testin sonucunu alana kadar bana ve bebeğime yaşatıığı o sıkıntılara yanarım..asla affetmiycem asla..
     
  14. 9 Haziran 2011
    Konu Sahibi : nemoda
  15. guld

    guld Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    canlarım seval hanım tanıdığım en iyi mesleğini layıkıyla yapan dr ben 4sene kısırlık tedavisi gördüm sonunda 8 aylık bir yavrum oldu seval patanın doktorluğu yanısıra okadar güzel bir kalbi varki bazı yazılar var karalayıcı arkadaş 13 sene gitmediğim hastane dr kalmadı seval pata piskoloğ gibi konuşmaları ve rahatlatıcı sözleri çok büyük destek oldu ben doğumumuda orda yaptım medipolde çok ilğilendiler emin olun ki ben bir çok sıkıntı çekmiş bir hastayken umutlarımı sıfırlamışken seval patayı tanıdım onun sayesinde tekrar inandım dünya tatlısı bi yavrum var onun yaptığı insanlığı asla unutamam drsa kocaman yüreyiyle dr seval pata benim ismim güldane:KK46:
     
    bozukkalem bunu beğendi.
  16. 12 Ekim 2011
    Konu Sahibi : nemoda
  17. stop

    stop Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Arkadaşlar bende pko nedeniyle 1 yıllık tedavinin sonucunda hamile kaldım, Doktorumdan da çok memnundum ama doğum yaptıracağı hastanelerden birinin yeni doğan yoğun bakımı yoktu diğerinin medipolün iki katıydı. Tavsiye üzerine Seval hanımdan randevu aldık, bir muayene olalım beğenmezsek gitmeyiz dedik.. Gebelik şekerim avardı, insülin kullanıyordum, 38+5 de sezeryana gün kararlaştırdık.. Gerçekten çok memnnun kaldım, ne sezeryan yerimde ne de başka bir şekilde hiç hiç zorlanmadım, Normal doğum yapmış gibiydim 6.gün ağrım kalmamıştı (çocukla birlikte kalkarken zorlanıyordum, bi yanma oluyodu biraz) Ayrıca hastaneden de çok memnun kaldım, Bebek hemşireleri olsun bana bakan hemşireler olsun çok iyiydi, onların söylemediği hiçbirşey yaşamadım, tecrübelilerdi, herşey dedikleri gibi oldu.. Doğum için, hele de sezeryan için tercih edilebilir bir hastane ve doktor..
     
  18. 3 Kasım 2011
    Konu Sahibi : nemoda
  19. zuzu77

    zuzu77 Hep Destek Tam Destek Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2011
    Mesajlar:
    177
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    doğumum için hastane ve dktor araştırıyorum ama ilginçtir ki biri bir doktoru karalarken bir diğeri yükseltiyor. bu da kafa karıştırmaktan başka bir işe yaramıyor.. ilginç doğrusu