sevdiğiniz kişiyle kız arkadaşınız sevgili oldu, naparsınız??

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve littlewise tarafından 21 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  1. littlewise

    littlewise Guest

    sevdiğim kişinin en yakın arkadası da beni seviyordu ve bana teklif etmişti, reddetmiştim onu ama sevdiğim kişi belki de sırf arkadasını üzmemek için bana yaklaşmaktan kaçıyodu, ben de artık umudu kesmeye başlamıştım, içimden tamamen atmaya çalışıyordum onu
    ben böyle bi haldeyken arkadaşım ne kadar üzgün ve çaresiz olduğumu gördü ve ne kadar güvenilirmiş bakalım filan deyip onu tanımak istedi, deneyelim dedi, bi bahaneyle gitti tanıştı konuşmaya başladılar filan(ama internet üzerinden), kıza ilgi göstermeye başlamış ve kız bi gün bana onu sevdiğini söyledi şimdi ikisi birlikteler. 1 ay kadar oluyo yakında buluşacaklarmış, kıza bir daha onunla görüşmek istemediğimi söyledim ama sindiremiyorum bir türlü... facebookta ekli ikisi de ama hemen silmesem de biraz beklesem mi karar veremiyorum, eninde sonunda silicem çünkü dayanamıyorum artık gözümün önünde görünmelerine, şimdi silersem kendilerini bişey sanarlar diye silmiyorum biraz daha bekleyeyim diyorum ne dersiniz?
     
  2. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  3. ozebus_41

    ozebus_41 KocişininBöcüğü Pro Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7.640
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    Sil tabıkı,artık ne olursa olsun yakın arkadasınla arasında bır yakınlasma olmaya baslamıs...
    Ondan ayrılıp senle olduğu zaman hazmedebılecek mısın canım?
     
  4. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  5. littlewise

    littlewise Guest

    hayır böyle bir şey olsa bile kabul etmem onu büyük konuşmayayım ama istemiyorum
    tek sıkıntım, sevdiğimi farketmiştir mutlaka ama söylememiştim o da bana söylememişti ama çok belli etmiştim o yüzden şimdi havalara girmesini istemiyorum yoksa çoktan silmistim de
     
  6. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  7. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
    ikisini de sil ve sonrasını kafana takma..istediklerini düşünsünler... :nazar:
     
  8. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  9. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    sil .
    arkadaşın zaten resmen sana oyun oynamış. onu zaten hemen sil. sevdiğinide sil. onla çıkıyor. onuda sil.
    neden kendilerini birşey sansınlar. silinenler öylemi sanıyor. sanıyorlarsa yanılıyorlar. değmeyenleri sileceksin. anlamı yok durmalarının. .
     
  10. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  11. flamenko

    flamenko Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.294
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    bi kere arkadaşın gerçekten arkadaşın değilmiş ki senin sevdiğin kişiyle beraber olabiliyo
    o yüzden boşver naparlarsa yapsınlar..
     
  12. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  13. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    oha o ne bıçım arkadaş :/ sonuçta senın onu sevdığını bılıyor ve sana yardımcı olmak amacıyla onunla konuşmaya başlıyor. senın duygularını bılmeden onunla sevgılı olsa anlarım ama sonuçta yakın arkadaşınmış ve sana kazık atmış tabırı caızse. bence de sıl gıtsınler...... düşünme ne düşünürler dıye......
     
  14. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  15. _NURUM_

    _NURUM_ Guest

    kıza bak yha:eek:klava: senin ilgini bildiği halde oyun die başladı we işi nereye getirdii.gerçek dostun arkadaşın olsaydı bu adiliği yapmazdı.ikisinide sil.ne halleri warsa görsünlerr :mymeka:
     
  16. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  17. Catharsis

    Catharsis Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.012
    Beğenildi:
    4.947
    Ödül Puanları:
    163
    aman be güzelim,
    bu durumda facebooku mu dert ediyorsun. sil,silme ne değişecek..
    çocukluk yapmışlar...
    öğrencilikte oluyor böyle şeyler zaten..
    karşına daha neler neler çıkacak.iyiki olmamış diyceksin..bırak onun olsun..
     
  18. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : littlewise
  19. mors

    mors cantanem Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.091
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kiz resmen sansimi deneyeyim demiss..ne oldugunu da gostermiss...sil,cikart ve unutt..
    bu kadar da olmazz...