Sevgili Tripleri :)))

Konusu 'Geyik Sohbeti' forumundadır ve EU2 tarafından 15 Mart 2009 başlatılmıştır.

    15 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    +ayhhhhhh çok uykum geldiii
    -demek öyle rıza
    +noldu ki aşkım
    -demek ben o kadar sıkıcıyım ki uykun geliyor
    +aşkım ne alakası var
    -sus konuşma benle bidaha
    +



    +aşkıımmmm seni seviyoruummm
    -bende
    +bu kadar mı yani
    -e daha ne olsun bende dedim
    +insan bende seni aşkım der ama nerdeee sen artık sevmiyosun ki beni
    -hayır aşkım çok seviyorum ben seni
    +geçti gitti artık önemi kalmadı kırdın kalbimi



    +ahahahah ne komik adam şu cem yılmaz
    - :kızgın:
    +aşkım nolduu
    -demek ben artık seni güldüremiyorum aylin peki
    +ben öyle bişey demedim ki
    -sus aylin demene gerek yok anladım ben
    +ama aşkımmm se..
    -sus dedim sana



    +yarın oraya geleyimmi
    -gel
    +gelmiyorum küstüm
    -:uhm:naptım ki
    +kuru kuru gel dedin isteksizce gelmicem
    -hayır aşkım saçmalama gel tabii
    +hiç boşuna ısrar etme tankut gelmicem
    -peki sen bilirsin
    +bak gördün mü Çok üzgünüm çoook biliyoduummm



    +seni çok özlemişim ben canım
    -ha artık özlemiyosun yani
    +bunu nerden çıkardın canım
    -sürekli olmayan şeyler çıkarıyorum yani ben
    -saçmalama canım ne diyosun sen iyimisin
    +bir de deli muamelesi yap o eksikti zaten
    -sustum ben :1shok:
    +hep sus zaten sen hep sus
     
  2. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU2
  3. hayal gxoxzlxux

    hayal gxoxzlxux yanlız mutlu kafası rahat Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.152
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    e ne denir ki belinay süper olmuş bu örnekler kimler buldu kendinden bişiler acep :roflol:...
     
  4. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : EU2
  5. EU2

    EU2 Guest

    bilemicem şekerimm sen bulldunmu mesela bir örnek?
     
  6. 19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU2
  7. glsh85

    glsh85 Guest

    ayy aynı ben belınayyyy delikafadulden
     
  8. 19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU2
  9. EU2

    EU2 Guest

    gülşahhh hemen kurtuluyosun bu triplerden:))
     
  10. 19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU2
  11. zeynebim03

    zeynebim03 hayat güzellllllllll Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    576
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yok canım bu kadarda olmaz heraldee..varmıki böle triplere girenn:lepi:
     
  12. 19 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU2
  13. EU2

    EU2 Guest

    ben bazılarını arada yapıyorum:):):).
     
  14. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : EU2
  15. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    bizim kinden bir ornek:))))
    alo cnm nbr
    ıyı cnm sen nasılsın
    kapatıyorz artık ben birsey dıyormusun dıyorum
    oda seni sewiyorum felan dıyor bende bukadarına pes yanı bu mu yanı
    tamam cnm zaten soranda kabahat ben sormadan soylemen lazımdı
    illa arıza çıkarcam ya:roflol:
    tabi sonra gülüyoruz felan :roflol::roflol::roflol: