Sevgililer günü için ne hediye alacaksınız?Ne sürpriz hazırlamayı düşünüyorsunuz?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve blueege tarafından 14 Ocak 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  1. blueege

    blueege Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    495
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Segililer günü yaklaşıyor..Sevdiklerimizi nasıl şaşırtabiliriz? Ne tür hediyeler seçmeliyiz? Fikirlerimiz,önerilerimiz nelerdir?

    Bu başlık altında ''14 Şubat Sevgililer Günü'' için hediye, fikir ve önerilerimizi paylaşalım..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 9 Şubat 2009
  2. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  3. olumune seven

    olumune seven Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    bende isterdimm bir hediye almak yada biseyler hazirlamak ama benimki o kadar kutukki anlamaz sevgililer gununden ancak kurdan olunca boyle bir gun icin hazirlik yapabilirim
     
  4. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  5. sevvim

    sevvim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar mb uzun bı zamandan sonra malum sevgılıler gunu kapıda eslerıne yada sevgılınıze neler alırsınız bana bı fıkır verırmısınız hiç bılemıyorum ne alıcamı degısık olsun ıstıyorum yardımcı olursanızkaydirigubbakcemile2 sevınırım
     
  6. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  7. ceylanmelek

    ceylanmelek Yasamak cok guzel! Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    784
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sırnaşık şeysırnaşık şey cok guldum yaaa...Bende ilk evlendigimiz yil hediye almistim sevgililer gununde ve esim eve gelmeden guzel bi sofra hazirlamistim....neyse ozel oldugunu anladi(mumlar vardi) eve girince,cok acikmisti yemegi yedi ben ona ,,,EEE hadi bakalim hediyem ne ,ne aldin bana ? dedim.Oda "iyide biz sevgili degilizki biz evliyiz"dedilaelaelaelaelaecok sinir oldum,,,sonra bana "hadi bakalim sen hediyeni verde bende birazdan sana bi hediye vercem yukarda "" dedi :utangac::utangac::utangac: Birgun sonra elinde kocaman demet ciceklerle gelmisti,,,Herzaman alsada artik sevgililer gunundede aliyor cok sukur...Seninkide alisir canim merak etme hersey zamanla,,,odunlar zamanla yumusar:lepi:
     
  8. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  9. divinity

    divinity ..potansiyel cadaloz.. Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    11.516
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    48
    valla ben hiç hediye almadım eşime sevgililer gününde:tomato:
    ama o bana alır
    bu sene almayı istiyorum
    aklıma ikimizin resmi ile yastık yaptırmak geldi
    yatak odasındaki pufun veya yatağın üstüne koyarım diye düşündüm
    tabii erkek naapsın yastığı benim işime yarar o:lepi:
     
  10. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  11. sevvim

    sevvim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya kımse sevgılıler gununde kımse hedıye almıyo arkadaslar
     
  12. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  13. basak 35

    basak 35 iki melek annesi Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.444
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım ben eşime hediye almıyacagım çünki evlilik yıldönümüzü unuttu salak kocam gerçi bizim 2 evlilik tarihimiz var biri kaçtıgımızın ertesi gün kıyılan resmi nikahımızın günü birde dügünümüzün oldugu tarih biz 2 sinide kutlardık ama ilkini unutunca hediyede yok
    ama sen güzel bir kravat yada hoş bir parfüm alabilirsin cüzdanda olabilir içine kendi resmini koyarak verirsin
     
  14. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  15. sevvim

    sevvim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya benımkı kravat takmaz cuzdan yenı aldım kazak pantolon o tarz bışide almak ıstemıyorum baska ılgınç fıkrı olan yokmu
     
  16. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  17. basak 35

    basak 35 iki melek annesi Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.444
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım bu senin maddi durumunada baglı ben eşim unutmasaydı ona güzel bir erkek yüzügü alacaktım altın ama hakkını kaybetti sende böyle birşeyde düşünebilirsin
     
  18. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : blueege
  19. KezoVare

    KezoVare Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben anneme atkı ördürecm onu vercm gerçi annem bilmiyor bi arkadaş diyecem.. oda çok beğenirr annemin el emeği yani
     
Benzer Konular: Sevgililer günü
Forum Başlık Tarih
Arşiv 14 Şubat sevgililer günü 14 Şubat 2010
Arşiv 14 şubat sevgililer günü 10 Şubat 2010
Arşiv Sevgililer Günü İçin Özel 11 Şubat 2009
Arşiv Sevgililer günü yaklaşıyor sevdiğinize göndereceğiniz mesajları paylaşalım 14 Ocak 2009
Arşiv Sevgilileriyle Nerdeyse Hergün Tartışan Ama çok Sevenler :)) 18 Şubat 2009

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.