sevgilim asker!!!

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve denizinan10 tarafından 1 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  1. denizinan10

    denizinan10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar benim sevgilim asker yani mesleği askerlik, doğuda görev yapıyor şuan... bazı arkadaşlarımız bilir senede iki defa izinleri var, yani çok sık görüşemiyoruz, senede 2 defa 10 günlüğüne falan geliyor ve ben bu ilişkiyi yürütebileceğimden bile şüpheliyim... çok özlüyorum onu ancak telden görüşebiliyoruz oda çok sık olmuyor zaten :KK43: NAPICAM BİLMİORUM çokta seviyorum ama mesafe olunca sanki aramızda soğuyo gibi... böyle bi tecrübesi olan lütfen bana akıl versinnnnn...
     
    Son düzenleme: 9 Ağustos 2010
  2. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  3. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    niyeki seviyorsanız sevildiginizi biliyorsanız....mesafelerin ne önemi var...
    içinizde şüphelerin olması yeterince sevginizin kuvvetli olmadıgınada bir işaret olabilirmi acaba...
    yinede onun asker oldugunu bilerek sevdiyseniz uzaklık sorun olmamlı ne mesafelerde ne sevgilisi eşi olanlar var...
    uzaklıktan öte sevginin gücüyle ilgili bir durum bence sizin sorununuz.
     
  4. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  5. denizinan10

    denizinan10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    emin olun sevgim ona sonsuz ama en ona ihtiyacım olduğu anlarda onu yanımda görememek, arasam bile çoğu zaman meşgul olması ne bilim işte böle şeler beni çok yıpratıyor...
    belkide bencillik yapıyorum...
    ama bugün olmasada sanki yarın bu ilişki biticek gibi geliyor...
    korkuyorum yani, benim gibi olan bi insan varsa,bana akıl versinn, kendinden örnekler versin en azından
     
  6. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  7. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ne kadar daha devam edecek bu durumunuz?

    ömür boyu sevgili mi kalmayı düşünüyorsunuz yoksa ufukta evlilik var mı?
     
  8. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  9. denizinan10

    denizinan10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu durum daha 4-5 sene devam eder, yaşlarımız küçük ve benimde okulum var...
    okuldan sonrada hemen evlenmeyi düşünmüyorum...
    önce bi işimi elime almalıyım
     
  10. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  11. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    eger sabır denen şey çok fazlaysa sabırla herşey olur
    ama daha şimdiden nasıl olucak bu aşk demeye başladınızsa o zaman zor bacım senin bu iş.
    acı ama gerçek....
     
  12. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  13. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146



    eğer birbirinizin son kararı iseniz , tamam evleneceğim insan bu diyorsanız,birbirinizi yeternce tanımışsanız da sonra araya bu zaman zarfı girmişse , sevdiğiniz için güvendiğiniz için mecbur sabredeceksinizopuyorumnanaktan

    ama ilişki başladığından beri senede 2 defa görüştü iseniz bu tam bir birbirini tanıma süreci olmayacağından dolayı boşa çaba ve zaman...
    yasakkelime
     
  14. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  15. denizinan10

    denizinan10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mafoldumben sabredicem
     
  16. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  17. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    Allah sabır versin, bol bol

    çok ihtiyacın olacaksırnaşık şey
     
  18. 1 Nisan 2010
    Konu Sahibi : denizinan10
  19. edanaz

    edanaz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.930
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    Sevgiliniz sürekliolarak doğuda kalmayacak, doğuda görev süesini tamamlayınca batıya dönüşü var. Asker eşi olmak çok zordur. Sen şimdiden böyle düşünüyorsan evlenince ne yapacaksın? Ya siz evli iken aile götürülemez bir yere tayini çıkarsa, ya da sen hamile iken operasyona çıkmak zorunda kalırsa, sevgilin şimdi doğuda ne şartlar altında biliyor musun? Sana anlatmıyor diye sanma ki çok iyi çok rahat. Onun da sana ihtiyacı var, ama sen aklından neler geçiriyorsun. Eğer bunlar gerçek düşüncelerin ise bir an önce ayrıl, o çocuğun da aklı sende kalmasın.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.