Sevgilim beni çok sıkıyor..

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Ssyl tarafından 21 Ocak 2013 başlatılmıştır.

    21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  1. Ssyl

    Ssyl Ya hep ya hiç.. Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar. Aslında birçok kişiye göre dert değil bu ama gerçekten yaşamak lazım bilmek için.
    Erkek arkadaşımla 6 yıldır birlikteyiz artık söz nişan aşamasına geldik.
    Birbirimizi çok seviyoruz, şöyle ki ben çok fazla sırnaşık olmayı sevmiyorum( kelime bulamadım)
    Tamam ben de onu çok seviyorum ama o beni çok fazla sıkıyor.
    Her boş anımızda görüşmek istiyor, önceden çalışmıyordu sürekli yanıma geliyordu beni işten alıyordu her fırsatta görüşüyorduk
    Şimdi çalışıyor biraz azalır bu durum dedim ama yine aynı.
    Yanlış anlaşılmasın onu sevmediğimden değil ama benim de bir hayatım var.
    İşe gidiyorum 9 da çıkıyorum hergün zaten geç gidiyorum eve erken çıktığımda da o geliyor yine geç gidiyorum.
    İzin günümde benim onun yanına gitmemi istiyor
    Yani ne zaman boş bir zamanım olsa onunla geçirmemi istiyor.
    Evli olsak neyse hiç sıkıntı değil ama böyle kendime hiç zaman ayıramıyorum.
    Molada yemekte sürekli konuşmak istiyor
    Yemeğe çıkıyorum, yemeğimi yiyemiyorum.
    Üstelik bir de kpssye hazırlanıyorum, boş zamanlarımda ders çalışmam gerekiyor anlatıyorum ama anlamıyor.
    Çok fazla ilgiden bunaldım artık :KK43:
    Onu kırmadan nasıl anlatabilirim sıkıldığımı?
     
  2. 21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  3. NzL

    NzL Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    583
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet var böyle çok seven sürekli birlikte olmak isteyen tipleri ama benim buna bir çarem yok ne yazık ki
     
  4. 21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  5. sakeena

    sakeena Eşim,oğlum sonsuz şükrüm. Pro Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2012
    Mesajlar:
    8.562
    Beğenileri:
    405
    Ödül Puanları:
    83
    kırmadan diye bişey olamaz bu durumda mecburen kıracaksın....biraz sert bi dille izah edeceksin...
    bunaldım yeter benimde ailem işim sınavım var, hatta hepsi bi yana bi bayan olarak benimde kendime ayırmam gereken zamanım var, yeter biraz anlayışlı ol kusura bakma de...
    kırılacaksa kırılsın, ne bu canım valla okurken içim şişti, şimdiden böyle yapan evlenince seni hiçbiyere göndermez her daim dip dibe olmak ister bunalıma girersin...
    tamam sevgi alaka bunlar gereken şeyler ama abartısı insanı bunaltır...açıkça söyle kıracam diye sessiz kalırsan daha çok bunalırsın...
     
  6. 21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  7. Kalbimin_Aynasi

    Kalbimin_Aynasi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2012
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Askim ben seni cok seviyorum ve seninle cok mutluyum,ama nerdeyse 7/24 birlikteyiz,benim yanimda olman istemen cok guzel ama böyle sik sik görusunce birbirimizden cabuk bikariz ya sen benden bikarsin.Oysa birazda arada siradada olsa birbirimizi özlesek iyi olmaz mi?Özlemek aski dahada alevlendirir romantik yapar fln de ))))
     
  8. 21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  9. Ssyl

    Ssyl Ya hep ya hiç.. Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Söylemedim mi sanıyorsun canım ama fayda etmiyor :KK43:
     
  10. 21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  11. foreveryours

    foreveryours Çınar'ım.... Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    48
    Ben severim böyle olmayı yaa :))eşimde bazen şakayla karışık sırnaşık der:)) ben çok seviyorumsırnaşık olmayı ama sen istemiyosan söylebilirsin..soğuruz birbirimizden bi zaman sonra felan de..ama bi yandanda iyi tarafını düşün yanınnda soğuk biri olsa görüşmek istemese :)
     
  12. 21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  13. hulyadem

    hulyadem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2012
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haklısın canım.insanın kişisel alanı olmalı.her gün aşırı ilgi bunaltıyor.eve geliyorsun yorgun argın hadi saatlerce telefonda konuş sonra gece oluyor ne saçına özen gösterebiliyorsun ne kitap okuyabiliyorsun ne şöyle boş boş tv ye bakıp ayaklarını uzatabiliyorsun cildine maske yapmaya ne bileyim tırnaklarına şekil vermeye zaman kalmıyor.çünkü ya yanındadır ya telefonda tutuyordur.haliyle insan başkası varken bunları yapamaz.sen üstüne ders çalışıyormuşsun.sana saygı duymak zorunda.eğer o kadar seviyorsa senin biraz yalnız kalıp ders çalışmanı,dinlenmeni anlayışla karşılacaktır.ama sen bunları söyledikten sonra "sen beni sevmiyorsun "gibi çocukça cevaplar verirse işin zor.umarım anlayışa karşılar.sevgiler.
     
  14. 21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  15. cemreeylul

    cemreeylul j'attends avec patience. Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    6.916
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    off ayni benim kocam
    ne yaparsam yanimda olmak ister ben de uyuz olurum
    kitap okumama bile frsat birakmaz
    alisverise giderken gelir 3. magazada sklr ve ben de gezemem
    hayatim felc olur kalir
     
  16. 21 Ocak 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  17. Ssyl

    Ssyl Ya hep ya hiç.. Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Tabii öyle biri olmasını da istemem. Aslında şanslıyım böyle biri olduğu için ama evlenince bundan zevk alacağıma inanıyorum, şimdi çok bunaltıyor bu davranışları ayrı ayrı hayatlarımız olduğu için.
     
  18. 9 Şubat 2013
    Konu Sahibi : Ssyl
  19. mutlumuyuz

    mutlumuyuz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2011
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen bnimde senin svgln gibi bir sevgilim var beni eve braktıktan sonra evdeyim dye msj at dyr hem kendi brakyr hemde msj at dyr hey mal zaten sen braktın ya beni eve beni cıldrtyr ya 3 yıl oldu burnumdan geldi üstelik beni kız arkdaslarımdanda kıskanyr tüm vaktimi onla gecrmemı ıstyr :KK25:
    Bunalttı beni arkadaslara anlatyrm genelde kızlar böl üstüne düşer dyor ama tam tersi ben hiç romantık degılım asırı ilgiden bnde boguldummm:KK5:
     
Benzer Konular: Sevgilim beni
Forum Başlık Tarih
Bir derdim var : ( arkadaşlar lütfen yardım edin :( sevgilim benimle ciddi düşünmüyor sanırım :( 12 Ekim 2014
Bir derdim var : ( Gercekten beni dinleyecek birilerine ihtiyacım var sevgilim beni aldattı 21 Eylül 2014
Bir derdim var : ( Sevgilim evlenince beni çalıştırmayacakmış!!! 8 Eylül 2014
Bir derdim var : ( sevgilim beni gorumcelerime şikayet etmiş:( 1 Eylül 2014
Bir derdim var : ( Eski sevgilimin yeni sevgilisi beni rahat bırakmıyor 21 Ağustos 2014