sevgilim çok sinirli...

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve Metaphora tarafından 6 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  1. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    108
    sözlüme ne oldu bilmiyorum :sinifsinif:
    haksız olan ben bile olsam kendini affettirmek için akla hayale gelmeyecek süprizler yapan bir adam vardı bir zamanlar.hiç bir zaman kaba olmazdı,hep sakindi ne olursa olsun

    ancak son birkaç aydır çokk hırçın.

    önümüzdeki aylar askere gidecek büyük ihtimal,işi benimle görüşebilmek için bıraktı ve babasından da para almıyor maddi yönden zor durumda bu aralar,ve ailesiyle kavgalı kendi evindede kalmıyor, bunların da baskısı olduğunu düşünüyorum.

    sorunlarımıza gelince,en basitinden...

    buluşmaya giderken ona yiyecek bişeyler alayım dedim,kafam dalgındı ''sana şu yemeği alıyımmı'' diyeceğime ''alacağım'' yazmışım mesajda,oda haliyle bişey demedi ve konu değişti.bende attığım mesajı okumadığım için heralde yemek almamı istemiyor,istese al diye cwp yazardı diye değerlendirdim.buluştuğumuzda karışıklık ortaya çıktı.

    bana demediği şey kalmadı mafoldumben
    ben 'aşkım kafan niye bu kadar dalgın kendine çeki düzen ver neyse zararı değil biryerde yeriz' demesini beklerdim.

    ama o beni beceriksizlikle suçladı,attığın mesajı daha bilmiyorsun diyip hakaretler etti,ben aç kalıcam şimdi senin yüzünden,sana güvenip yemedim diyip etrafı tekmeledi.çok korkuttu beni mafoldumben


    ve en çok üzüldüğüm konu,ben istanbulda doğmadım ama istanbulda büyüdüm hiç memleketime gitmedim,nerelisin dediklerindede şuralıyım ama istanbulda büyüdüm diyorum,o da sen özentisin ne demek istanbulda büyüdüm nerelisin demek köken demek aslını inkar ediyosun dağdan gelipte memleketini gizleyip istanbulluyum diyenlerden farkın kaldımı diyor.

    bencede insanın doğduğu yer değil doyduğu yer memleketidir,tamam yurtdışı olsa haklı (türk olup almanyada büyüyüp almanım diyenler gibi) ama neticede ben tc. vatandaşıyım nerden olduğumun ne önemi var,

    insanların memleketine göre sınıflandırılması hoşuma gitmiyor,o yüzden ben başından memleket muhabbeti sevmem kimseyide doğduğu yere göre değerlendirmem.ama o bunu kabullenmiyor.

    ona ''sen sorduklarında sadece memleketini söyle napıyım beni bağlarmı,ben memleketimide büyüdüğüm yeri de söylerim'' diyorum,oda beni görgüsüzlükle suçluyor offff offfff


    hep laf sokuyor,bağırıyor,en ufak şeyden tartışıyor,napıcam nasıl başa çıkıcam bilmiyorum...

    kusura bakmayın uzun oldu ama içime çok attım:gitme:


     
  2. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  3. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    canım sıkıntılı bir dönemde sevgilin ama öyle seni küçük düşürücü sözler yanlış izin verme üzülmede gittiği yere kadar gider ama şu dünyada senden degerli bişi yok unutma sakın üzülme
     
  4. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  5. zipzip

    zipzip Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.379
    Beğenildi:
    1.377
    Ödül Puanları:
    238
    Bas tekmeyi derim.:kahve:
     
  6. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  7. decemBer

    decemBer Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.492
    Beğenildi:
    131
    Ödül Puanları:
    153
    senin rumuzu her gördüğümde kendim sanıyorum, ben böle bişimi yazdım diye aklımdan geçiyo sonra kendime geliyorum :))

    konuna gelince, sözlünün seni kaybetme korkusu yok. seviyosan ona bu korkuyu tattır.. yoksa bu adam terbiyesizleşmeye devam etcek.

    memleket konusunda yaptığı ise çok saçma. sordukları vakit ben de baba memleketimi sölerim, ama "aa şurasını bilirmisin" dediklerinde bazı zaman bilemem, bunun için de "ama istanbul doğumluyum" diye eklerim.. hiç görmediğin memleketinin adını sırf sölemekten iyidir yani. hem istanbullu olmanın neresi lümpenlik onu da anlamadım. bu ülkede 5 milyon adam atıyorum giresunluysa 20 milyon adam istanbullu. o yüzden istanbullu olmak daha sıradan bişi. sözlün sadece seni aşağılamak için saçmalıyor. bunu bil ona göre davran..
     
  8. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  9. sea sea

    sea sea RABBİM SANA EMANET... Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.266
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    onun bence sensizliğe ihtiyacı var.biraz burnunu sürttür derim.sen olmayınca iyice yalnız kalsında görsün nasıl oluyomuş.kıymetini bilmesi için bu şart
    insan sevdiğine bunu nasıl yapar ya.sen neler yapıyosun o ne yapıyor.tamam sııntılı anladıkta senide kendinden uzaklaştırıyor böyle yaparak.biarzcık bile seni düşünmüo kusura bakma.aklını başına getirde görsün.
     
  10. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  11. xxtalyaxx

    xxtalyaxx hayat buysa gerçek nedir? Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.017
    Beğenildi:
    1.698
    Ödül Puanları:
    188
    nede olsa artık garantilediğini düşünüyor... onsuz olamıyacağını o yüzdende özüne dönmüş bence sevgilinn.. bundan sonra görüp göreceğin insan bu.. eğer katlanırım diyosan devam et tabii... ama buraya konu açtığına göre bu durumdan sıkılmışsın demektirr... bi dur düşün derim...
     
  12. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  13. ema1

    ema1 Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19.459
    Beğenildi:
    7.408
    Ödül Puanları:
    238
    tipik türk erkeği olduğundan ve göründüğünden zaten hep kabalardır sadece maskesi düşmüş ne bekliyordun sürekli cicim cicim mi?zaten romantik tipler sadece aşk filmlerinde mevcut[/FONT]realitede kal ayakların yere bassın kaydirigubbakcemile
     
  14. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  15. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    stresli olabilir ama sana davranış şekli hiç hoş değil gerçekten
    bence altta kalma canım seni küçümsemesine izin verme
    sert bi dille uyar senin karşında çocuk yok kendine gel artık diye
    sen zor zamanlarında yanındasın ya bundan iyice güç almış o nedenle her kahrını çekeceğini sanıyo
    sevgilin olabilir sözlün olabilir ama bi yemek işi için de ne demek orayı burayı tekmelemek
    çok kızdım valla..tepkini belli et canım
     
  16. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  17. EU3

    EU3 Guest

    maddi sıkıntısı varmış askere gidicek kesinlikle ona destek olmalısın
    askere gitmenin stresini yaşıyor ailesiyle
    sorunları varsa gittiğinde ne yapıcağını düşünüyodur. seni düşünüyodurmirmirmirmir

    tamam seni aşağılaması çok yanlış ama nazı sana geçiyor belli ki ailesinden destek yok-tatlicadiarzu-
    aşk sevgi kolay şeyler mi elbette her sorunda hemen bas tekmeyi yapmıcaksın.:eek:lmaz:
    gidicek orda para ne kadar lazım ailesiyle sorunları var onu hemen yargılamak hoş değil.
    ama seni üzmeside hoş değil
    seni kırdığını anlatabilirsin üzüldüğünü gittiğinde bekliceğini anlat belki farkında değildir:nazar: bunlar benim fikrim canım :teselli:
     
  18. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Metaphora
  19. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.614
    Beğenildi:
    32.534
    Ödül Puanları:
    463
    herhalde şuan kendini yanlız hissediyor, ailesiyle arası bozuk, parası yok, benimle görüşemk için işi bıraktı diyorsun keşke böyle bişey yapmasaydı bunun acısını çıkarmak istiyorda olabilir, hem kendi işi bırakmış hem faturayı sana çıkarıyor, pişman olmuş belli ki
    sadece kapris yapıyorda olabilir ne de o olsa şuna onun kaprisini çekecek sadece sen varsın