Sevgilinize bir kz ilgi duyarsa ne yapardnz? ben imdi ne yapaym? yardm.

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve abcj tarafından 3 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  1. abcj

    abcj Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    537
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Acil fikirlerinize ihtiyacım var kızlar.

    Sevgilime liseden kalma bir arkadaşı ilgi duyduğunu söylemiş. Peki ben sizce ne yapmalıyım..

    NOT: KIZLAR MSJA ALINTI YAPMADAN YAZIN LÜTFEN ..
     
    Son düzenleme: 24 Ağustos 2009
  2. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  3. nalansu09

    nalansu09 çatlak patlak yusyuvarlak Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.015
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bence hiç bişey yapma ..sevgilin zaten agzının payını vermiş canım ..rahat ol derim ben ..
     
  4. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  5. glsh85

    glsh85 Guest

    kesınlıkle gıdıp bagırıp cagırırp kendını gucsuz hıssettırme bence cnm

    cok zor bı durum ben olsam catlardım oturdugum yerde valla ..
     
  6. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  7. forga

    forga Guest

    sevgiline güveniyorsan umursama bence ama sevgiline güvenmiyorsan onu bilemem
     
  8. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  9. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    git saçını başını yol
    ağzını burnunu kır
    nişanlısını bul onada söyle bide o dövsün :nazar:



    şaka tabiki hiç birşey yapmana gerek yok erkek arkadaşın sert bi şekilde gerekeni yapmış nede olsa :nazar:
     
  10. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  11. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    sevgilin gereken cevabı verdiyse yapacak birşey yok.

    ayrıca mesajını silmen yasak, ceza alırsın..
     
  12. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  13. abcj

    abcj Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    537
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    saolun kızlar. en mantıklısı bu sanırım .
    tekrar teşekkür ederim msj yazan arkadaşlara.
     
    Son düzenleme: 3 Temmuz 2009
  14. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  15. April

    April Hep daha daha çok oku!!! Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    10.100
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    bence de bir şey yapmana gerek yok canım...

    töbe yareppim kız nişanlı ama bir de ya, ne bekleyerek söylüyor ki ilgi duyuyormuşmuş...:kızgın:

    ama sen boşuna hır gür çıkarma derim cnm, gerek yok...
     
  16. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  17. ayers

    ayers Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.611
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Canım bu gerçekten çok sinir bozucu bir durum.
    Ama zaten sevdiğin gereken cevabı vermiş.
    Senin de dediğin gibi bir erkek gerekirse gider konuşur bağırır çağırır bir şekilde kendince çözüm yolu bulur ki bunuda kesinlikle onaylamıyorum.Bence bir bayan olarak senin yapabileceğin bir şey yok.Ki yapmayı düşündüğün şey ne kadar basit olursa olsun.Belki sevdiğin ona güvenmediğini düşünebilir.Ki bu konudan sana bahsetmekle bence en doğrusunu yapmış.Senin ne ufak bir tepkin kızla konuşmak istemden yada surat asıp tepki vermen.Sevdiğin kişiyi bence fazlasıyla üzer.Ve bir daha böyle bir olay olduğunda bahsetmekten çekinir.allah böyle insanları ıslah etsin ne diyebilirimki....
     
  18. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : abcj
  19. Efla

    Efla bize bağışla Allahım Pro Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    kızla karşılaşırsam, okkalı bir laf dokundururdum ben.
    başka da birşey yapmazdım.
    sevgiliniz gereken cevabı vermiş zaten.