Sevgilinize yilisan kiz var mi?

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve esdeli tarafından 18 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  1. esdeli

    esdeli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cevren de bir kac arkadsimda gordum arkadasimin sevgilisne resmen gilisiyordu arkadasimda kizi yakalayip dovdu hic unutamam sizin basiniza geldimikaydirigubbakcemilekaydirigubbakcemilekaydirigubbakcemilekaydirigubbakcemile:eek:klava::eek:klava::eek:klava::eek:klava:
     
  2. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  3. dimple2

    dimple2 3aslanannesiyimben Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.641
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    gelmedi ama
    ben de aynen
    havada parçalarım
     
  4. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  5. gxuxlçin06

    gxuxlçin06 YERİNE SEVEMEM Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    deli kadirim ulenn öldürürüm seni der tekme tokat dalardımm..
    siyah kuşağım sonuçtaa kih kih kihhhh :)
     
  6. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  7. esdeli

    esdeli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    :eek:klava::eek:klava::eek:klava::eek:klava::eek:klava:
     
  8. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  9. melisanur

    melisanur Guest

    Benimde gelmedi yanız buna benzer bişi geldi.Bigün oturuyoruz bi yerde sevgilim lavobaya kalktı yan masadan bi kız geldi onurun sevgilisimisin dedi bana evet ne oldu dedim??Hım bende eski sevgilisiyde dedi:S ne bu şimdi manyakmı ne dedim içimden.Eee dedim ne olmuş hiç yok bişey dedi gitti tabi ben peşini bırakmadım araştırdım kızın kötü biri olduğunu anladım saldım varsın yoluna gitsin delilerle uğraşmaya zamanım yok.
     
  10. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  11. EU2

    EU2 Guest

    yasakkelime kiiim benim ömrümemi bakıcak yılışıcak bi kızzz hangi cesaretle hangi akılla bunu yapabilirkiii ahh keşke yapsaaa stres atsammm :roflol:aboooooovvvvv gebertirirm parçalarımm yolarımmmm karadeniz damarım tuttumuu saçını başını yolarım haçen o uşağunnnn:eek:klava:Çok üzgünüm çoook



    ŞAHİKALIĞIM TUTAR süprizzzzz:jeyyar::kızgın::nazar:
     
  12. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  13. melisanur

    melisanur Guest

    Delü bende sana yardım edim bari dövmeye yer arıyorum stres atarım bare şakkıdı:eek:klava:

    Şahika hastasıyım ayrıcanada :roflol​
    :
     
  14. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  15. EU2

    EU2 Guest

    kaydirigubbakcemile3 aman bacım inşallah yardım edicek bi durum olmazdaa ama olursaa ilk kapısını çalıp kolundan tutup götüreceğim kişi sensin 2. şahikamm :jeyyar:
     
  16. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  17. melisanur

    melisanur Guest

    Aman yeterki olmasın olursa zaten kıskançlık olur ortada ne olursa olsun.Ama olursa da iş başına geçer kolalrı sıvarız
     
  18. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  19. EU1

    EU1 Guest

    oooowww , benim konum bu var yaaaa,
    sevgilimin cevresi hatun dolu hepsini tekme tokat dövebilirim sebep arıyorummm
    kaydirigubbakcemile :eek:klava: :eek:klava: :eek:klava: :eek:klava:​