sevgilisinden ayrılanlar

Konusu 'Anket : üyelerimize sorduk...' forumundadır ve Fountain tarafından 21 Şubat 2009 başlatılmıştır.

?

sevdiğinizin yaşadığı şehire gider miydiz

Anketin kapanma tarihi 25 Şubat 2009.
  1. evlenip doğuda yaşamayı kabul ederdim

    40,0%
  2. hayır o istanbula gelsin derim

    20,0%
  3. gelmiyosa ayrılırım

    Oylanma: 0
    0,0%
  4. ailemden ayrı bir şehir olmaz dersiniz

    40,0%
    21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  1. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    siz istanbulda yaşıyorsunuz o ise doğuda bir şehirde oraya mı giderdiniz yoksa o gelsin mi derdiniz ??
     
    Son düzenleme: 21 Şubat 2009
  2. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  3. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153
    sartlara göre degisir eger orda düzgün bir isi varsa ve hayatimizi orda rahat kurabileceksek onun bulundugu sehire giderim...
    ama eger benim yasadigim sehirde sartlar daha iyise ve oda gelmeyi kabul ederse gelmesini isterim...
    gelmiyorsa ayrilmam türkiyenin her yeri memleket dogusu batisi ne önemi var...
    ailemi özlerim tamam ama zaten birgün o evden cikicam iki sokak öteye bile gitse insan özler...
     
  4. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  5. zerzevat

    zerzevat Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    257
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    ............................................................................
     
    Son düzenleme: 25 Nisan 2010
  6. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  7. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    valla ne yalan söylim gitmezdim :nazar:
     
  8. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  9. waterlily

    waterlily evli,mutlu,çocuklu Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    gitmezdim bende nitekim gitmedimde şakkıdı
     
  10. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  11. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    waterlıly bende gıtmedım ama o sevseydın gelırdın dedı durdu seviyorum cokda mutsuzum.....
     
  12. 22 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  13. lili_26

    lili_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yaa belli bi işi yoksa yada işini ist dada yapabiliyorsa ailemden ayrı olmak istemediğimi sölerim şartlara baağlı ama bağlanacağı bi evi ve işi yoksa orada o gelsin yani
     
  14. 25 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  15. EU3

    EU3 Guest

    giderdim onunla olayım da nerde oldugum onemlı mı mutluysam gerısı vesaire:)
     
  16. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  17. suprensesi

    suprensesi bir gün mutlaka... Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.021
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    bir sokak öteye bile gitmem erkek milleti için
     
  18. 11 Eylül 2011
    Konu Sahibi : Fountain
  19. kokoskedi

    kokoskedi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    slm kızlar konu kapalı galıba özel msj almak için doldurcam bende