Sevgiliyle aynı evde yaşamak..İyiMi-KötüMü?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve EU1 tarafından 10 Haziran 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    bu konudaki yorumlarınızı alabilirmiyim arkadaşlar.muhabettinize bayıldım.bilenler bilir sevgilim antalyada şu anda sezon bitince dönücek aynı evde yaşamayı planlıyoruz.yaşayanlar ya da yaşamayı düşünenler düşüncelerinizi poaylaşırsanız çok sevinirim.bi vakitten sonra sıkılırmıyız yoksa daha iyi mi olur ?
     
  2. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. EU2

    EU2 Guest

    gökçecim Bunu Birde Ailene Sorsan Tatlim Bizden önce Bakalim Onlar Ne Dicekler???
     
  4. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. gelincik_01

    gelincik_01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    evlenmedenmiii :1shok::1shok::1shok:
    bana ters arkadaşımm...
    şimdi düşünüyorunda doğucak kızım yarın bi gün bana gelmiş
    ben sevgilimle aynı evde oturmak istiyorum dese
    yüreğime iner wallaaa
    bunun modern hayatla sosyal olmakla, medeni olmakla v.s hiç alakası yok...
    bizim ananelerimize ters
    ( bu benim fikrimm)
     
  6. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. shiftcan

    shiftcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    113
    .............................................................................
     
  8. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. shiftcan

    shiftcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    113
    benim en yakın arkadaşım sevgilisiyle aynı evde yaşıyo. 2 senedir aynı evdeler ama kızın kendi evide var ayrıca çünkü burda öğrenci. annesi biliyo aynı evde yaşadıkalarını ama babası bilmiyo.

    zorluklarına gelince, bi defa evlenmeden evli psikolojisine girmiş durumdalar. paraları ortak, temizliktir şudur budur. ve hatta ev gezmeleri bile. ve bence evlenmeden bunları bu kadar derinden yaşamak sağlıklı değil, herşeyin bir zamanı var diye düşünüyorum.

    ve aynı evde yaşamak için sevgiline çok güvenmen lazım, evli olunca en ufak bi tartişma bile tatlıya bağlanırken aradaki nikahtan dolayı. sevgili olup aynı evde yaşarken o ufacık tartışma evden gitmelere sebep olabilir.

    benim fikrim şudur ki, evet isterdim aynı evi paylaşmayı sevdiğim insanla ama evlenmeden bunları yaşamak istemiyorum. evlenince zaten istemediğim kadar aynı evde olucaz. şimdiden sıkmaya o kadar sorumluluğa gerek yok...
     
  10. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. zeytingxoxzlxux

    zeytingxoxzlxux Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Ben de olumlu karşılamıyorum ama büyük de konuşmak istemiyorum ilerde bir gün çocuğum böyle bir davranışta bulunabilir. Olumlu karşılamadığım durum şu yeri geliyor nikahlı olduğumuz halde bizde sorunlar yaşıyoruz ve kırılıyoruz , nikahsız olduğun zaman bu durumların daha fazlasını yaşayabileceğine inanıyorum . Tabi bir de yaşadığımız çevre var senin aile yapını bilemiyorum ama bu tarz yaşantılar biz de pek hoş karşılanmıyor . Yine de senin vereceğin karar .
     
  12. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU2

    EU2 Guest

    yaptığınız ettiğiniz herşeyden haberi olur, yalan söylemek gibi kötü bir alışkanlıktan mecburi olarak uzaklaşırsınız, bilgisayarınız onun ellerindedir, msn konuşmalarını saklayamaz olursunuz, kartları o kadar açık oynarsınız ki bu şeffaflıktan mideniz bulanır, yalnız takılmak istersiniz artık olmaz, evli olmadığınız için ödemeleri nasıl bölüşeceğinizi de bilemezsiniz.

    oturup ilişkinizi düşünecek, tartacak kadar bile yalnız kalamazsınız, olası bir kavga durumunda erkek meçhule çekip gider, kadın oturduğu yerde oturur, ayrılık gündeme gelirse, artık hepsi ortak olan arkadaşlar paylaşılamaz, o derece inciğine cıncığına girilmiştir ki, kim kimin arkadaşıydı, hangi arkadaş kimin tarafındaydı ayırdedilemez.

    pervasızca ayrılınmaz, ortada bir ev, faturalar ve eşyalarınız vardır, "bitti artık ayrılıyorum senden" demekle olmaz o iş, son faturalar ödenir, iki adet nakliye kamyonu kapıya dayanır, hangi cd kimindi, ortak alınan eşyalar kimde kalacak derken sinirler yatışır, bir bakarsınız, mukavva kutulara resim çerçevelerini yerleştirirken, kollarında ağlıyorsunuz. halbuki gitmeniz lazım, gidilemez, tekrar başlarsınız yarım yamalak... daha acılı, biberli, bol kağıt mendilli bir sonraki kavgaya kadar.

    az mesafe iyidir sanki. işin büyüsü, şahsi karar verebilme özgürlüğü filan...
     
  14. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. nar_03

    nar_03 Guest

    niye böyle bi karar aldınız hiç anlamadım
    yani bir sürü sorumluluk olcak şimdi
    hem kalacak yeri yok mu
    senin ailen nerde
    onların kararı nedir
    insan sevgilisiyle hep birarada olmak ister tabi ama böylesi de bilmiyorum yani kafamçokkarıştı
     
  16. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. iremsu

    iremsu MaBel Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    aile kavramı denen bi şey kalmıyor ortada
    ne gerek var ki evlenmeye o zaman :kızgın:
    eski çağdan kalmış birisi misin? diyebilirsiniz evet öyleyim
    ve aileye çok büyük saygım var
    ve böyle şeyleri duyunca da hiç hoş karşılamıyorum
    madem aynı evde yaşıyacaksınız neden evlenmiyorsunuz
    sert yazmış olabilirim ama madem sordunuz düşüncelerimi söylemek zorunda
    hissettim bana göre bu hiçte hoş bi durum değil malesef gerçek bu!...
     
  18. 10 Haziran 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. EU2

    EU2 Guest

    haftada 1 kez pencereden görsem yetiodu diodu dedem :) :)...allah rahmet eylesin ... ben onunla aynı evdf yaşamayı istemezdim.birbirimizi özlemek için ayrı evlerde olmamız o ilişkinin sağlığı,güveni açısından çok önemli. ateşle barut misali yanii.. bana göre ben bu fikre bayağ bayağ uzağımmmm tatlım ( kendi düşüncem budur)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.