Sevmekten çok sevilmek mi önemli?!

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve matruska32 tarafından 25 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  1. matruska32

    matruska32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    2.5 yıldır bir ilişkim var. herşey yolunda gidiyor, hiç kavga etmiyoruz.
    ama bişeyler canımı sıkıyor
    kendımı kıymetli hissetmıyorum
    bencil ve cimri davranıyor.
    örneğin onun karnı acıksın üşüsün hemen söyler benim olsun hiçbişey yapmaz lafı geçiştirir. üstüme titremesi gerekirken bana bunları yapıyor.
    sınav sonuçlarım açıklandıgı zaman herkes aradı en son o güzel uykusundan uyanıp kahvaltısını yapıp beni aradı. neden böyle davranıyor bilmiyorum.aslında herkese karşı öyle çünkü huyu bu. ama ben onun kız arkadasıyım beni diğer insanlara göre daha farklı yere koyması gerekmiyormu?
    beni sevdiğini biliyorum bende onu seviyorum, şu an okuyor. herkes okulunu bitirip askere gitmeyi sonrada sevdıgı kızla evlenmeyı düşünür ama o gelecek hakkında hiçbi plan yapmıyor. herşeyi akışına bırakıyor. 2 yıllık bitsin açıktan üstünü yazıcam diyor. ki okuyamaz zaten maksat zaman geçsin. ailesi zengin o yüzden cok rahat açık öğretim yazıp 2-3 sene aylak aylak gezecek derdi bu.
    bi yanda da üstüme titreyen benı yıllardır seven benim için önümde diz çöküp ağlayan istesem canını verecek insan var.reddettiğim için bulundgum şehri terkeden,arabasına laf ettığim için gidip satan bi insan var beni her zaman el üstünde tuttu nereye baksam o vardı ve şimdi evet desem dünyaları önüme serecek birisi...şimdi ben nerde hata yapıyorum yoksa allah beni böylemi sınıyor ne yapmam gerekiyor?
    SEVMEKTEN ÇOK SEVİLMEK Mİ ÖNEMLİ??!! :çok üzgünüm:
     
  2. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  3. Egem

    Egem Yokluk içinde Cumhuriyeti kuranların torunuyuz. Pro Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21.623
    Beğenildi:
    9.435
    Ödül Puanları:
    238
    önemli olan karşılıklı sevmektir.inşallah herkes sevgisinin karşılığını görür
     
  4. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  5. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    sevilmek de elbette çok önemli ama sizin içinize sinmeyen biri size ağzıyla kuş tutsa sevmediğinizde acıma hissi verebilir.
    karşılıklı ilgi sevgi hoşgörü bunlar çok önemli içlerinden biri eksik oldum mu o ilişkinin ayarı kaçıyor malesef.
     
  6. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  7. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    sevilmek bence cok onemli.
    ama sevmekten daha onemli mi bilemiyorum.. en azin sevilmek kadar onemli ama sevmek de cok onemli.
    cunku yeterince sevmedigin biri dunyayi onune serse kiymeti olmaz. oysa cok sevdigin biri gozunun ucuyla sana baksa bir kere canim dese dunya senin olur. yani buna gore degerlendirmen gerek bana kalirsa.
     
  8. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  9. emcan01

    emcan01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    kusura bakma ama öncelikle senin ne istediğini bilmen lazım

    bi yanda da üstüme titreyen benı yıllardır seven benim için önümde diz çöküp ağlayan istesem canını verecek insan var.reddettiğim için bulundgum şehri terkeden,arabasına laf ettığim için gidip satan bi insan var beni her zaman el üstünde tuttu nereye baksam o vardı ve şimdi evet desem dünyaları önüme serecek birisi...şimdi ben nerde hata yapıyorum yoksa allah beni böylemi sınıyor ne yapmam gerekiyor?


    bunları yazmışsın sevgsinden eminsin,sevdiğinden eminsin,emin olmadığın nedir kardeşim.biz insanoğlu bize ne verilirse biraz daha fazlasını istiyoruz.elimizdekine şükretmeyi hala öğrenemedik
     
  10. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  11. bonbo

    bonbo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    295
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sevilmek önemli. sen de zaten seni sevdiğine eminmişsin. bence problem yok gibi. ama huyunu sevmiyorsan buna alışacaksın. can çıkar huy çıkmaz. bencilliğe bi şey diyemem ama cimri adam veya kadın kimse benden mümkünse uzak olsun. sen her şeye rağmen seviyorsan sorun yok. ama gelecek planı yapmaması çok düşündürücü... bilmiyorum. yanlış bi şey de söylemek istemem. seviliyor musun yoksa kendini mi kandırıyorsun? buna kesin bi cevabın olmalı.
     
  12. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  13. charming

    charming Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.376
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Karşılıklı sevmek ve sevilmek çok önemli.
    Beni sevdiğini biliyorumdur ama bunu göstermezse,belli etmezse birşeyleri yapmaya çalışan taraf hep ben isem,onun beni sevdiğini biliyor olmam yeterli gelmez bana.
    Tabiki,mutluluklarımı sevinçlerimi ilk onunla paylaşmak isterim,eğer herkesten sonra o yanımda oluyorsa en son bana gelen o ise,en son arayan o ise ne anlamı kalır ki bu beraberliğin ?
    Böyle bir beraberlikte zaten ileriye dönük planlar yapamam ben.
    Bu kadar umursamaz bir insanla aynı hayatı paylaşamam,aynı evde yaşayamam.
    Yazdıklarınızdan,rahatına düşkün ailesine güvenen bir sevgiliniz olduğunu çıkardım ben.
    Şu açıkça görülüyor ki hayattan beklentileriniz farklı ve o sizin isteklerinize karşılık veremiyor.
    Birde bahsettiğiniz,bir yandan kafanızı kurcalayan başka biri var sanırım.
    Seçimlerinizde kararlı olun,ilişkilerde kafa karışıklığına yer olmamalıdır.
    Eğer varsa doğru bir karar almamışsınızdır ve tercihlerinizi tekrar gözden geçirmeniz gereklidir bence.
     
  14. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  15. Zehir

    Zehir her seçiş bir vazgeçiştir Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    sevilmissin, gönül onu sevmememis neye yarar

    yada sevmissin ,seni sevmemis buda neye yarar

    en güzeli karsilikli sevmek ve karsiliginda sevilmektir

    seviliyorum ama ben sevmiyorum

    annem hep derdi ki :

    sevip köle olacagina birak sevilip el üstünde tutul daha iyi

    ama inan ki ikiside birbirinden cok kötü
     
  16. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  17. MyLO

    MyLO Hep Mokoko Hep Mokoko Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Ufak çaplı bir analiz yaparsak.

    Öncelikle kendini düşünen benmerkezci taraf yani sevilenin bu tutumu sanırım biz bayanlara cazip geliyor aşık olana kadar karşınızdaki insanın bu tutumunu özgüven olarak algılıyoruz sanki. Daha sonrasında da en başında sorulması gereken soru neden böyle? ee zaten böyle idi.

    Diğer yandada size tapan bir insan düşünün yani seven bunu da sanki aciz gibi gördüğümüz için bütün herşeyi size adamış siz mutlu olunca mutlu, mutsuz olunca mutsuz bu durum ağır geliyor sanırım. Bir insanı sürekli taşıyormuş gibi bir hisse kapılmak. Kadının hayalindeki her anlamda güçlü erkek tanımına ters kalıyor bir kere. Zoru seven insanlar seven guruba şans tanınmadığı için sevilebilme ihtimallerini de yel götürüyor malesef ki. Taa ki yüz çevirip ayaklarım yere basıyor öncelikle ben dedikten sonra kıymete biniyorlar.

    Şimdi sevmek mi, sevilmek mi bu ikisi arasında seçim yapmak gerekirse.

    Ne sadece sevmek, ne de sadece sevilmek, hem sevip, hemde sevilmedikten sonra her ikisinin de tek başına yıpratıcı olacağına inanıyorum.
    Yanlız inandığım bir şey var ki gerçekten değer verip, sevdiğine inanılan bir insana da eğer kesinlikle olmaz gözü ile bakılmıyorsa şans verilmeli sonuçta sevgi öyle şappadanak oluşan bir şey değil ve zamanın ne göstereceği ise hiç belli olmaz.
     
  18. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : matruska32
  19. Pazza

    Pazza nam-ı diğer Lucita Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    659
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    mesele yalnızca sevme-sevmeme meselesi değil.. bence sevgilin sorumsuz biri.. seni seviyor olabilir ama kesinikle sorumsuz.. geleceğe karşı nedir bu vurdumduymazlık? hadi kendini düşünümüyosun kız arkadaşını düşüneceksin ne yapalım nasıl bir yol izleyelim diye.. ki 3 sene olacak siz çıkalı.. sorumsuz ve bencil birisi aşkımdan ölse değer vermem ben..