Şey ben kem küm hamilemiyim acaba yaa

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve ay_she tarafından 21 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  1. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    Merhaba

    2 yıldır düzgün şekilde adet takvimi tutuyorum öylesine yanii noolur nolmaz diyerek ve hiç sekmezdi hep geçen ayki adetimden 4 gün erken hastalanırdım

    ama 2 aydır 3 gün geç hastalanıyorum bu ayda hastalanmama yakın 2-3 gün çok seyrek hastalanacakmışım gibi ağrım oldu ama çok hafif oldu normalde çok ağrım olur ama hastalanmadım ve adetim 11 gün gecikti göğüslerim kocaman oldu
    ve o kadar sık acıkıyorum ki sanki içim bomboşmuş günlerdir yemek yemiyormuş gibi hissediyorum çok uykum var uyumak istiyorum henüz test yapmadım bi 10 gün daha geçsin diyorum ama hamile olabilir miyim acaba veya değilsem neden adetım bu kadar geciksin ki CADIARZU CADIARZU CADIARZU
     
  2. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  3. emcan01

    emcan01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    10 gün test yapmak için yeterli bence hemen testinizi yapın
     
  4. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  5. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    iş yerındeyım şu an imkansız eve giderken inşallah
     
  6. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  7. sevnur_86

    sevnur_86 melek berram 4aylık Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    317
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm ay_she ben 15haftalık hamileyim adetim bi hafta geçince yapmıştım testi pozitif çıkmıştı senin de varsa mutlaka çıkar nasıl sabredip bekliosun şeker kaydirigubbakcemile3 hemen test yap başka bi belirtin var mı?kasığında batma ağrı falan :uhm:
     
  8. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  9. fatolina

    fatolina 2 MAYISTA 68 OLİİİCİMMM:) Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.313
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    bu kadar belirtiye var bişey demekten başka bişey düşmüyor
    bende 6gün geçince yapmıştım ve hamile olduğumu öğrendim
    hemen bi test alıp yapın beklemenin bi anlamı yok
     
  10. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  11. sevnur_86

    sevnur_86 melek berram 4aylık Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    317
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mrb fatolina sen ne kadarlık hamişsin?:CüvCüv:
     
  12. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  13. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    ah hayırlı olsun ne güzel :)

    sabredeyim diyorum ya belkı olsada bellı olmaz su an diye düşünüyordum
    onun için yapmadım test
    bacaklarım ve kasık çevrem sanki hafif uyuşuk gibi "batma" bilmem yok sanırım
     
  14. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  15. EU3

    EU3 Guest

    10gunluk bı gecıkmedn bahsedıyosunz ve 10daha beklemyı dusünuyosunz beklemeneze gerk yok test yapsanız dogru sonucu alırsınz
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 23 Temmuz 2009
  16. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  17. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    ay çok heyecanlandım şimdi eğer varsa ki, biz beklemiyorduk hiç sürpriz gibi bişey olcak :)
     
  18. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ay_she
  19. EU3

    EU3 Guest

    test yapın bnce gıdn şimdi alın gelın ve yapın.ilk 1hafta ki gecıkmelerde sabh idrarıyla test yapmak onerilir ama siz şimdi bile yapsanız dogru sonucu alırsınız.guzel hberinizi beklıyoruz