sezeryan dogumda göbek kalıyormu

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve asdfgh789 tarafından 22 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  1. asdfgh789

    asdfgh789 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    800
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    slm arkadaslar sezaryen sonrasında göbek yani yaglar kalıyormu tecrübeli arkadaslarımız yorumlarını bekliyorum:KK46:
     
  2. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  3. benimminikelam

    benimminikelam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım ilk yazan ben olacağım galiba...
    benim fazla 17 kilom vardı 7 kilo birden gitti kalanı yavaş yavaş verdim şimdi eski kilomdayım ama...göbeğim eskisi gibi dümdüz değil...ama kocamanda değil hafif var...eğer spor yapsaydım mekik felan kesin o da olmazdı...
     
  4. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  5. caycan

    caycan İbrahim Deniz'im Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    933
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ben 2 ay önce doğum yaptım ve hala 5 aylık hamile gibiyim.27 kilo aldım ama heralde 10 kilosu göbeğimdedir.herkes zamanla azalır diyo ama benim pek umudum yok.bide beni görüpte hamile sananlara gıcık oluyorum.hele bide sen hala doğurmadınmı diyenleri öldüresim geliyo.off ömrümde ilk defa göbeğim oldu ve ona alışamıyorum.kendime güvenim kalmadı,eşimde zamanla zayıflarsın diyo,yani olsun ben seni böylede beğeniyorum demiyo.işte beni en çok üzende bu..
     
  6. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  7. MAVXIXGXUXN

    MAVXIXGXUXN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    sevgili caycan onlara hiç aldırma bende 64 kilo ile hamile kaldım 84 ile doğuma gittim bende de aynı göbek vardı ki hala var bebeğim 7. ayında ama tabiyki 2. ayındaki kadar değil. Çabuk kilo verebilen biri olmama rağmen gideceğini umut ediyorum yani şu anki gibi kesin kalmıyorda ilerde yavaş yavaş diyet falan normale dönecez inşallah, benide hamile zannetmişlrdi, boşşşşşşverrrrrr bebişlerimiz ii olsun gerisi boş dünya boş herşey boş ....
     
  8. 23 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  9. EU3

    EU3 Guest

    ebe hemşire bir arkadaşım şunu dedi
    doğumdan sonra rahim bir yıl içerisinde toparlanıyor fakat yediklerine dikkat edip durumu abartmazsan iki yıl içerisinde eski formuna kavuşuyorsun
    kendisi kepek ekmeği ve çeşitli bitki çaylarıyla fazlalığı olan 17 kilosunu vermiş durumda
    ben de doğumdan önceki kilomdayım 70 ile hamile kalmıştım 79la doğuma girdim
    zaten gebelik şekeri yüzünden hamileliğimde doğru düzgün bir şey yiyemedim kalori hesabı yapmaktan gına gelmişti
    kilo meselesini lütfen özgüven sorununa döndürmeyin naçizane tavsiyem...
    eşleriniz ileride kilo alabilir siz kilo verebilirsiniz
    yapacağınız herşey sağlığınız için
    güle güle büyütün bebeklerinizi...
     
  10. 23 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  11. creative

    creative bebeğinin annesi :)) Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sezeryanla doğumdan sonra bazı dr lar korse öneriyormuş...sizce kullanmak doğru mu?
     
  12. 23 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  13. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    bende bütün kilolarımı verdim sayılır 1 -2 kilo fazlam var ama göbek kaldı maalesef ben sezeryana baglıyorum mide kısmı yok ama alt karın kısmı var
     
  14. 23 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  15. caycan

    caycan İbrahim Deniz'im Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    933
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    sağol canım moral verdiğin için,zaten bana moral veren tek şey oğlumun iyi olması.ama insanın kendine güveni kalmıyo.ben sigarayı bıraktım diye bukadar kilo aldım.eğer veremezsem emzirmeyi kestiğimde tekrar başlamayı bile düşünüyorum.ama şimdi bebeğime kıyamıyorum,kendime engel olmaya çalışıyorum.bakalım zamanla veririz inşallah.allah hepimizin yavrularımızı korusun.
     
  16. 23 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  17. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    bende oglum var 4 yasndan ondan da sezaryen oldum, gobek kaldi aa az da olsa indiydi, simdi bi kizim var 10 aylik olcak, ve gobek daha beter oldu, sanki 4.5 aylik hamile gibi karnim var alt kismidi sarkik duruyor az igrenc bi goruntu ve durum yani, ama esim seni boyle seviyorum diyor, ben pek inanmiyorum ama hayirlisi, ama ben kilo verdikce insallah yarisi gider :KK43:((
     
  18. 23 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : asdfgh789
  19. caycan

    caycan İbrahim Deniz'im Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    933
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ama kolay değil canım ya,,insan ister istemez güvenini kaybediyo.çevreden destek olsa neyse.ama eşimde rejim yaparsın bikaç ay sonra spora başlarsın falan diyo,iyice moralim bozuluyo.insan önce kendine sonrada sevdiği insana güzel görünmek istiyo.yani bende şuan ne kendime ne de eşime güzel görünmediğimi biliyorum.o sürekli spor yapıyo,yediklerine dikkat ediyo ve benden de aynı şeyi bekliyo.ama ben şuan sütüm azalmasın diye rejim yapamıyorum.zaten çok yiyen biri olmadım hiç,ama dedimya galiba sigarayı bıraktığım için aldım bu kadar..