sezeryan ile doğum yapanlar lütfen bilgi verin

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve pisicik_26 tarafından 21 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  1. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bebeğim ters durduğu için şubatın ikinci haftası sezeryan ile doğum yapacağım sanırım henüz kesin bişey söylemedi doktorum döner ümidiyle bekliyoruz şubat ayını..
    sezeryana nasıl hazırlıyorlar anneyi lavman sonta falan bişeyler duydum açıkca tırstım biraz anlatırmısınız doğum öncesi ve sonrası nasıl oluyor?
     
  2. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  3. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    bana sonda takıldı.en çok korktuğum işlemlerden biriydi.
    Hiiiç korkma bence ne kadar abartmayı seven bi milletiz böyle.

    Benim arkadaş son dikişleri hissettim felan demişti,ondan da çok korkuyordum,ondada hiç bişey hissetmedim.Bu arada arkadaşımın çok abarttığını sonra sonra öğrendim,meğer huy edinmiş:KK70:

    Canım ben epidural oldum,çok memnun kaldım.Aman doğum kolaymış dedim.
    İstersen doğum hikayemi okuyabilirsin.

    Allah yardımcın olsun,bebeğin ve senin için güzel bir doğum olur inşallah.
     
  4. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  5. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    çok sağol canım doğum hikayelerini dinledikçe insan bildiğindende emin olamıyor epidural ile sezeryanı düşünüyorum ama hem pahalı geliyor hemde az da olsa sakat kalma ihtimali varmış ne kadar doğru bilemem tabi..33haftamdayım erken doğum riskim var ve kasılmalarımın şiddeti artıyor ne olacak bilmiyorum...
     
  6. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  7. keremini

    keremini Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ya sezaryen bence çok kolay bişey.ki ben hayatımda hiç ameliyat bile olmamıştım canım da tatlıdır ama valla çok rahat geçti.
    birincisi planlı olursa eğer, bir gece öncesinden yeme-içmeyi bıraktığın için lavman fln olmadı bende.
    sonra da gayet güzel sevdiklerine el sallaya sallaya,resimler çekile çekile ameliyathaneye gidiyosun..
    sonra ameliyathanede senle güzel güzel sohbet ediyolar sonra aa bi bakmışsın biri sana bi iğne yapıyo uyuyosun
    sonra biri sana sesleniyo uyanın... hanımm...uyanınn..
    ya noluyo ne güzel uyumuşum diyosun
    tıngır mıngır odana götürüldüğünü hissediyosun hayal meyal...rüyada gibi..
    o anlarda çok az acı duyabilirsin ama zaten seni yatağına yatırdıkları gibi ağrı kesici serumlar takılıyo hemen, tekrar bikaç saat uyuyosun.
    ve tatlı tatlı uyanıyosun herkes başında canımlar cicimler herkes bebekten bahsediyo sen de ' haaa ? kiiim? heee evet ondan.. şeklinde baygın cevaplar veriyosunn :)
    yataktan kalkmak ve yürüyüş yapmanın zorluğu dışında hiçbi zorluğu yok bence. ben ertesi gün hastaneden çıktım. gene olsa gene sezaryen isterim
     
  8. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  9. betican

    betican Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    451
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    308
    Canım bende iki sene önce sezeryanla doğurum oğlumu. Lağmanı normal doğum yapacak olan annelere yapıyorlar, sezeryana yapılmaz.Çünkü normal doğumda ıkınma olayı olduğu için, kazaya sebebiyet vermesin diye.
    Sezeryan doğumda da bana yapılanlar:
    -Öncelikle ameliyathaneye alınıyorsun ve seni sezeryan için hazırlıyorlar.
    -Sonra sana soru sorarlerken sen uyumuş oluyosun,
    -Sonra birden uyanıyorsun ve odadasın, bebeğin ve diğer herkes yanında,
    - Sonra hemşire bebeği emzirmen için sana veriyor,
    -Sonra da sonda takılıyor, ( daha yeni ameliyatlı olduğum için, yerimden ilk gün kalkamam gerekiyomuş, o yüzden takılıyor.İkinci günün sabahı alınıyor.)
    - Bu arada kolunda serum oluyor, hemşireler seruma ağrı kesici yapıyolar.
    -Doktorun seni kontrole geliyor,
    -Çocuk doktoru çocuğunu muayene ediyor,
    -İkinci gün,bazıları da ilk gün ayağa kalkıp biraz zor da olsa yürümeye başlıyor,
    - 3. gün hastaneden çıkılıyor,
    -En fazla bir hafta içinde toparlanmaya başlıyorsun.

    ŞİMDİDEN GÖZÜNÜZ AYDIN OLSUN, ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN.
    HİÇ KORKMA BİR ŞEKİLDE DOĞACAK BEBEĞİN, ÖNEMLİ OLAN ONUN VE SENİN SAĞLIKLI OLMAN.
    SONRA O ACILAR VE SANCILAR UNUTULUYOR, EMİN OL Kİ...
    :KK46::KK46:
     
  10. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  11. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    canım korkulacak hiçbirşey yok. biraz abartmayı seviyoruz işte. durduk yerde kendine hiç dert edinme derim moralini bozma sen stres oldukça bebeğinede yansıyacak. bende epidural sezeryan oldum. arkadaşın dediği gibi lavman yoktu. sondayı takarlarken anlamadım bile. benim 5 aylıkken kızıma sonda taktılar hiç ağlamadı sonuçta bebek üşüdüğünde bile ağlar ama sonda takılırken yada çıkarken ağlamadı
     
  12. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  13. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    Merk etme canım,anlatılanlar gibi olmuyor.Lavman takılmıyor,zaten 12'den sonra yemek yasak,eğer sabah olursan.Sonda ben uyuşmuşken takıldı,çıkarırken de hiç anlamadım.Akşam çıkarıldı,biz de eşimle kol kola koridorda gezdik.Yani sürekli de yatmıyorsun zaten.Zaten 1 gece kaldık,sabah taburcu ettiler.
     
  14. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  15. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canımsın epidural sezeryanda sakat kalma ihtimali yok denecek kadar az. hatta genel anestezide uyanamama ihtimali epidural anestezinin bu ihtimaline göre çok daha fazla.
    bence korkma, epidural en iyisi. gerçi siz normal istiyosunuz sanırım. umarım bebeğiniz dönerde normal doğum yaparsınız. sezeryan olmak zorunda kalırsanızda hiç korkacak bişey yok.
    benim annem beni ters ve normal doğurmuş, kadın az kalsın ölüyomuş senağlama günümüzde tıp ilerledi, sezeryanda artık çok kolay.
     
  16. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  17. mehtapbaygus

    mehtapbaygus Guest

    ben kadar doğumdan korkan kimse yoktur sanırım hem normalden hemde sezeryandan korkmaktan hamileliğimi resmnen stres içinde geçirdim ve sonunda epidural sezeryan oldum ve inanamadım o kadar kolay ve acısızdıki anlatamam ağlayarak girdim doğum haneye lavman falan yapılmadı belden uyuşturulduğu için sondayı takarken hiç hissetmedim.doğumum başladı ben heyecanla bebeğimi bekledim ve ilk defa ben gördüm kokladım öptüm çok güzel bi duygu doktorun geldikten 5 dk sonra o muhteşem sesi duyuyorsun sonra onu giydirmelerini falan izlerken dikişlerinde atılıy,veriyor
    sabah 8:30da ameliyattaydım 9:30 da çıktım 16:00 da yürüdüm ertesi gün evişmdeydim
     
  18. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  19. ayerba

    ayerba MİNİK PRENSİN ANNESİ :) Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım hiç korkma.benimki ilk önce normal doğum seyrindeydi o yüzden lavman yapıldı ama o da hiç korkulacak bişey değil.
    sonda takıldı(bebeğini kucağına almanın heyecanı ile hissetmezsin bile onu)
    sonra ameliyathaneye alındım.
    konuştuk biraz.o arada karnına falan bişeyler sürüyorlar steril etmek için.sonra anestezi uzmanı şimdi sana bir iğne yapıcam hiç acımayacak dedi.sonrası yok.bi uyandım,biri başımda sesleniyor hanfendi uyanın diye.hayal meyal hatırlıyorum.bebeişimi sordum hemen.odaya getirilince hemen serum falan takılıyor.ağrı kesiciler veriliyor.ve ben aynı gün sondayı çıkarttırıp koridorda eşimle beraber yürümeye başladım.hiç korkma allah hayırlısıyla yavrunu kollarına almayı nasip etsin.hayırlı doğumlar...