sezeryan sonrası cinsel ilişki

Konusu 'Doğum ve Sonrası...' forumundadır ve kkelebekk tarafından 23 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Konu Takipcileri:
Bu konu 1 kullanıcı tarafından takip ediliyor.
    23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  1. kkelebekk

    kkelebekk Rabbime emanetsin... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.701
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yeni doğum yaptım eşim şafak sayıyor bense biraz tedirginim dikişlerden dolayı:26:
    sezeryan sonrası ilişki deneyiminiz nasıl oldu?
     
  2. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  3. eflatunben

    eflatunben MUSTAFA SEYMEN'in annesi Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2011
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben de aynı şeyi merak ediyorum cuma sezaryenim var allah yardımcımız olsun ama acı olacağını sanmıyorum sonuçta rahimde dikişimiz olmayacak
     
  4. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  5. mutlumutlumusun

    mutlumutlumusun Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    6 ay oldu sezeryanla doğum yapalı korkulacak birşey yok sadece nasıl diyim :KK17:dikiş bölgenizde ağırlık fazla olmasın buna dikkat edin zaten acı hissetmediğininzi anladığınız anda sizde sakin olacaksınızdır:KK34:
     
  6. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  7. NiceGrL

    NiceGrL Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    2.213
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Rahımde nasıl dıkısınz olmıck? Rahmınızı keserek bebegı alacaklar sanırım demek ıstedıgn perıne bolgesındekı dıkıs? Bıldıgm kadrylaa 6 haftalk sure sonunda ılk jınekolojk muayenede herhangı bır sorun yoksa cınsel hayata gerı donulebılıo. Bence kendınıze sıkıntı yapmayn ozaman bılncaltı olrk canınz yanacaktr. Ayrıca baktn olmuo ertelersın sende canım okdr bekleyn az daha bekler:)) Buarada benım beyde gun sayıyo bızımde safak 16 lakın o bıraz daha uzar 20 25 dıye dusunuorum:))
     
  8. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  9. kkelebekk

    kkelebekk Rabbime emanetsin... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.701
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pozisyona dikkat etmek gerekir sanırım? misyoner pozisyon dikişlere zarar verebilir galiba?:26:
     
  10. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  11. azraserra

    azraserra Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2012
    Mesajlar:
    252
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar doğumdan sonra yani lohusalık döneminde (40 gün) bazılarının kanaması daha az sürebilir bu sureç zarfında dinimizcede ilişki caiz değil hanıma eza verdiğinden dolayı tıbben ise hanım yeni doğum yapmış rahim kendini toplamamış bir çok hastalığa hazır bekliyor ilişki doğru değil biliyorum kısacası arkadaşım dinini yaşayan eşine değer veren erkek bu dönemde sabırlı olur...................normal olsun sezeryan olsun bu hüküm böyledir .
     
  12. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  13. kkelebekk

    kkelebekk Rabbime emanetsin... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.701
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    biliyoruz canım zaten o yüzden şafak sayıyor diyoruz :KK9:

    sezeryan veya normal doğum yapan birinin dikişlerinden dolayı
    3. 4. bebeği ve dikişsiz normal bir doğumsa bile enfeksiyon riskinden dolayı
    40 gün beklemek gerekir sağlık açısından
    dinimizce de bu böyle zaten:KK49:
     
  14. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  15. kkelebekk

    kkelebekk Rabbime emanetsin... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.701
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    rahimde yok canım ama rahmin hemen üstünde dikiş oluyo ve birçok hareketi yapmanı engelliyo sancı oluyo
    dikkat etmek gerekiyor yani

    ilişki esnasında o kısımda ağırlık olmazsa bi sorun olmaz sanırım
     
  16. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  17. kkelebekk

    kkelebekk Rabbime emanetsin... Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.701
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    biraz daha uzasa fena olmaz aslında ama
    eşim şu kadar kaldı diye gün sayıyo gerçekten.
    bu durumda nasıl uzatırım bilmem:44:
     
  18. 23 Nisan 2012
    Konu Sahibi : kkelebekk
  19. NiceGrL

    NiceGrL Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    2.213
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen benımkıde gel 40 dıoo dıorum 40 geldı dıye hadı gel olmıck bosuna hayl kurmaa once dr gıtcm korunma yontemlerını tartscaz kendıme gelcm ruhum rahat olck ustune koy bıraz daha dıyorum:)) ben anlamam arkads bana tanınan hak 40 dıyıo ben bunu bılırım dıyo:))) oyyy yavrum benmmm bende dıorum onaa sen beklıcksın son zamnlrr bak 40 beklıcn sonrası zor olck gel vakıt darlmsken bulusalım dıodumda korkuodu cocuga bısey olr dıye sımdı beklesın dursun:)))