sezeryandan sonra dikiş ve karın ağrısı yaşayan var mı?

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve Dorukum tarafından 18 Nisan 2011 başlatılmıştır.

    18 Nisan 2011
    Konu Sahibi : Dorukum
  1. Dorukum

    Dorukum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    370
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    yaklaşık 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım daha 10 gün öncesine kadar hiç bi sıkıntım yoktu,daha önceden burada da yazmıştım lekelenme tarzı kanamam oldu bikaç gün az miktarda,sonra o bitti ama bu defa da dikiş yerimin sol tarafında belli bi noktada ağrı var,elimle yokluyorum bi sertlk veya diğer yerlerden farklı bi kitle gelmiyo elime.Bi de bu ağrı bazen göbek deliğimin sol alt kısmına kadar çıkıyo.orası da bağırsakların olduğu kısım.
    Bu aralar kabızım acaba ondan mı,yoksa şu karın fıtığı denen şey var ya ondan mı,haftaya doktora gidicem ama çok korkuyorum...bişey çıkarmı acaba yoksa normal mi?
  2. 18 Nisan 2011
    Konu Sahibi : Dorukum
  3. taçsxixz prenses

    taçsxixz prenses Bir DiLeK TutTuMmm (: Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2006
    Mesajlar:
    6.579
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    Canım çok geçmiş olsun..Sezeryandan 6 ay sonra da böyle ağrıların olması normal..Üşütmemeye ve ağır kaldırmamaya özen göster..Yine de ihmal etme doktoru..İnş. bişey çıkmaz Gönlünü ferah tut..
  4. 19 Nisan 2011
    Konu Sahibi : Dorukum
  5. Dorukum

    Dorukum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    370
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Hep duyardım çevremden doğum yapalı 3 yıl oldu ama hala üşütünce dikişim ağrıyor diye öyle bişey mi acaba...
    Gözünü seveyim normal doğumun,bebeğim ters geliyodu mecburen sezeryan olanlardanım ben:KK43:(
  6. 19 Nisan 2011
    Konu Sahibi : Dorukum
  7. taçsxixz prenses

    taçsxixz prenses Bir DiLeK TutTuMmm (: Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2006
    Mesajlar:
    6.579
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At


    Malesef öyle..

    Benim bebeğim normal doğum pozisyonunda idi ama yine olmadı iri bebek dediler..Nasip..
Benzer Konular: sezeryandan sonra
Forum Başlık Tarih
Doğum sonrası Annelerin Sorunları sezeryandan sonra kanama 17 Temmuz 2013
Doğum sonrası Annelerin Sorunları 2. sezeryandan sonra?? 5 Şubat 2013
Doğum sonrası Annelerin Sorunları sezeryandan sonra geçmeyen acı 29 Mayıs 2012
Doğum sonrası Annelerin Sorunları sezeryandan sonra sıkıntı çeki,toparlanmak isteyenler buyrun sohbete.... 17 Mayıs 2012
Doğum sonrası Annelerin Sorunları sezeryandan sonra ilk ağda 28 Haziran 2011