sigarayı bırakmayı başaranlar buraya

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve aryener tarafından 3 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    3 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  1. aryener

    aryener Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    :nazar: merhaba arkadaşlar ben 9 haftalık hamileyim 6 senedir sigara içmeme rağmen hamile olduğumu öğrendiğim günden itibaren ağzıma sürmedim.bukadar kolaymış sigarayı bırakmak.sizde durumlar nasıl?
     
  2. 3 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  3. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    Ben keseyi gördükten sonra bıraktım.
     
  4. 4 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  5. Sakura

    Sakura Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Ben de keseyi goror gormez bıraktım. Tam15 yıldır içiyordum. Ama cok zorlanıyorum, sigaraya aşeriyorum yani.
     
  6. 4 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  7. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    Yok walla ben tiksindim.

    Bi nefes bile canım çekmiyo çok şükür.
    Darısı içenlere olsun.
     
  8. 4 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  9. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    İlk keseyi gördükten sonra çok zor oldu benim için de tabiki.Canım çekiyodu.Yakıp bi iki fırt çekip söndürüyordum.

    Sonra ilk 3 ayda organ gelişiminin çok önemli olduğunu okudum ve bitti,bıraktım.

    Sonrasında da içmemeyi düşünüyorum.
     
  10. 5 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  11. aryener

    aryener Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayyyy ne güzell arkadaşlar.bundan güzel bir bahane olamazdı zaten dimi?bende inanın tiksindim eşim içiyor başka odada inanın onun kokusu bile gelse nefret ediyorum.halbuki midem falan bulanmıyorken bebeğim için en kötü alışkanlığımdan vazgeçtim:))))
     
  12. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  13. deryahakan

    deryahakan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    506
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bebişlerimiz nelere kadir dimi bende 13 senedir içmiyodum resmen yiyordum günde 1 paket bazen fazlası bile oluyordu ama rabbime çok şükür ki transferden sonra canım çektikçe bir iki nefes alıp söndürüyordum ama bebeğimin tutunduğunu öğrendiğim andan buyana bir kere bile içmedim içmeyide düşünmüyorum inşallah mide bulantılarımız geçtikten sonra tekrar başlamayız........hayatımda vazgeçilmezlerden di sigara hiç bırakmayı düşünmemiştim bana nekadar zarar verdiğini bile bile zevkle içiyordum özelliklede kahveyleee fffffffffüüüüüüüüüüübbbbbbbbb ama bebeğimi zehirlemeye hiçç niyetim yok içilen ortamda dahi durmuyorum zarar görmesin diye zaten içimde almıyoo inşallah böle devam eder
     
  14. 22 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  15. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    arkadaşlar merhaba üye olalı bayağı oldu fakat hep yazılanları takip etmeekle yetindim..ama bu başlığı görünce dayanamadım 9+3 haftalık hamileyim idrar testi pozitif çıktığı günden beri 10 yıl boyunca içtiğim sigarayı bir kerede bıraktım..şimdi çok rahatım...bu kadar kolaymış bunu bırakmak demekki..geçerli bir sebep gerekiyormuş o da bebek miş ..onun için herşeyi yaparım..çok zor buldum kaybetmeye niyetim yok..a.s
     
  16. 22 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  17. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    ben de 9+4 haftalığım ama bırakamadım malesef günde 2 adet içiyorum ama allahın izniyle bırakacağım bunu
     
  18. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : aryener
  19. hale87

    hale87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    420
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar.bende tiryaki bir içiciydim.hamile olduğumu öğrendim ama maalesef bırakamadım.azaltmaya çalıştım falan.neyse 5.haftada bulantılarım başladı.bir akşam tv izlerken sigara içiyorum bir yandan içim yanıyor ama diğer yandan da onu içmeden hayat devam etmez miş gibi geliyordu bana:uhm: sigaramı büyük bir keyifle içerken birden felaket bir bulantı geldi hemen lavaboya koştum.ve o son sigaram oldu.şimdi 3 aylık hamileyim allahıma şükürler olsun ki yaklaşık 2 aydan beri içmiyorum :dance: darısı içenlerin başına..yerimseniben:nazar:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.