şimdiden geriliyorum

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve nickminkenari tarafından 1 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  1. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar ben 7 aylık hamileyim ama beni şimdiden bi sıkıntı sardıki sormayın.dogum yaptıkdan sonra annem çalışdıgı yerden 2 hafta izin alıp bizde kalıcak eşimde dün tutturdu ondan sonrada annem kalır diye ama ben kayınvalidemle kalmak istemiyorum saolsun bi kötüğü yokdur ama inanın rahat edemiyorum tek kalsam biliyorum müsade etmicekler uygun bişelde anlatayım diyorum ama bunu nasıl anlatırım onuda bilemiyorum şimdiden gerildim insanın kendi annesi gibi olmaz eşime bunu söyleyince alınıyo sen neden benim annemi kendi annen gibi görmüyosun diye sitem etmeye başlıyo kayınvalidem 60 yaşında o yaşda bi kadının bana hizmet etmesi beni çok rahatsız ediyo hiç degilse evimde tek olmayı tercih ediyorum ama beni anlayan nerddeeeee...
     
  2. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    bir kötülüğü yoksa neden istemiyorsunuzki arkadaşım?:eek:lmaz:
    neticede torun onunda torunu.elbette kadın gelmek ister..
    ben de eşime ortada bir şey yokken istemiyorum desem eşim benimle ömrü billah konuşmazdı..benneyaptımki
    bence gelebiliyorsa gelsin bırakın oda üstüne düşen vazifeyi yapsın..
    gelmesede ilgilenmedi olur..:nazar:
     
  4. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  5. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.605
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    198
    zaten babanne torunu olunca elbet gelecek görmeye
    elinden geldiğince sana yardımcı olmayada calısır
    neden sıkıntı yapıyorsun ki :uhm:
     
  6. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  7. kuzuzuzubambino

    kuzuzuzubambino Anne Şeni Çok Şeviyom.... Pro Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.499
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    bence müsade et gelmesine bu kadar da sıkılma... kaç gün kalıcak eninde sonunda gidicek evine....
     
  8. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  9. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    dediğim gibi kayınvalidem 60 yaşının üstünde ve bacakları rahatsız gözleri rahatsız o kadıncagızın benim etrfımda dönmesi hoşuma gitmiyor ben oturdugum yerde gerildiğim için daha çok yoruluyorum ama annem geldiği için o da gelemek isticek biliyorum ben bebegemi bakıcam kayınvalidememi bakıcam stersimin sebebi bu.enfeksiyon nedeniyle hastanede yattım tutturdu ben bakıcam diye hemşireler beni bırakdı onla ilgilenmeye başladı dinç olsa tamam yardım etsin derim.sırf annem kalıyo diye onunda 2 hafta kalmasına gerek yok.benim annem 42 yaşında annem degil kardeşim gibi duruyo kendini onunla kıyaslıyo
     
  10. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  11. GxoxkyxuxzxuxndeDans

    GxoxkyxuxzxuxndeDans GÖZLERİMDE GECE OLDU Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.055
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Valla canım bir zararı yoksa bırak kalsın bak annende kalacakmış belirli bir süre kalır döner ömrü billah yanında kalmayacağına göre inan doğum yaptım kımsem yoktu yanımda 40 gün boyunca gözümden yaş eksik olmadı kımsesiz kaldım diye sabahtan akşama kadar ölsem kalsam kımsenin haberi olmayacaktı bak bu stresten bebeğimi tek bir damla bile anne sütü veremedim Şimdiden stres yaparsan bebeğin ve senin için iyi olmaz
     
  12. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  13. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    ben gelmesin demiyorum aslaa kayınvalidemi de severim çok iyidir.ama sede okadar kalmasının luzmu yok diyorum ama eşime anlatamıyorum
     
  14. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  15. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.605
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    198
    tamam sehercim de
    zaten bebek olunca torum merakı
    gelmek isticek
    ee onunda hakkı
    sana zararı dokunmaz ki
    kocanın annesi katlanacaksın neyazıkki
     
  16. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  17. yarennkara

    yarennkara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    haklısın o zaman..gerek yokmuş bencede kalmasına..sen eşine bunlarıda söyle bence..annen zaten rahatsız de,gerek yok kalmasına de..bence uygun bi dille anlatırsan tamam diyecektir.
     
  18. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : nickminkenari
  19. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    ama ama ama bbeeeeeennnn :KK43:
    dogum yapanlar bölümünde çıldırtan sözler başlıgını okuyunca daha da stres oluyorum.diyorum ya gelsin tabiki gerekirse bebegimede bakarım onada ama uzun kalaya gerek yok bunu nasıl dile giticem eşime anlatamıyorum onlara nasıl anlatayım