Sinir katsaym tavan yapt!

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Eyylxuxl tarafından 18 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  1. Eyylxuxl

    Eyylxuxl önce rütbeni bilicen Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    sinir katsayılarımı arttıran tabiki aklı selim olmayan o kadın
    sadece kadın değil aynı zamanda kocası da

    şimdi olaya gelecek olursam:
    benim kayınvalidem ve kocası olacak insanla hiç bir praoblemim yoktu
    hatta 2008 yıları ve daha önceki tarihlerde ki yorumlarımdan da anlaşılacağı üzere
    2 yıllık evliliğim 2 yıllık nişanlılık dönemim ve 4 yıllıkta flört dönemimiz oldu ve ben yaklaşık 6 senedir onları tanıyorum
    aile olarak çok uygun değiliz fakat biz tutkulu iki aşık olduğumuz için ve kıskançlık haricinde problemlerimiz olmadığı için bu kadar zamandır birlikteyiz
    herşey evlenirken başladı önce düğün yapmak istemediler, sonra eşya almak istemediler
    ikna olduktan sonra en uygunundan almaya kalktılar herşeye tamam dedim
    maddiyata önem vermem çünkü

    hala onları çok iyi insanlar olarak görüyordum beni sevdiklerini düşünerek
    ta ki eşim askere gidip onlarla yaşadığım 4 aya kadar
    neler yaşadığımı açık açık anlatmayacağım ama utanarak şunu söyleyeyim ki küfür duydum ağızlarından
    ve ben şuan onlarla konuşmuyorum
    konuşamam zaten gerçekten kötü şeyler yaşattılarmafoldumben

    geçenlerde annesine kontür almış eşim bende hoşlanmadığı ve onlara kuruşumun geçmesini istemediğimi söyledim
    haklısın dedi ve sonra ki ay bir daha aldı
    bende neden bana söylemiyorsun dediğimde unuttuğunu söyledi
    bu arada ben bunları banka dekontlarından görüyorum
    ikinic kez haklısın dedi
    ve şimdi başka bankaya baktım bu ayda almış:gitme:

    aslında benim beynimi sulandıran, sinirlendiren bana haklısn diyerek
    bi daha hatta bi daha yapması

    ayrıca karı koca maaşları var neden hala bizim paramıza sulanıyorlar anlamıyorum
    hatta birden fazla evleri olduğu halde satıp farklı şehirlerde ev alamk isteyen insanlar
    ve biz ev almak için uğraşıyoruz:umursamaz:

    sizce haklımıyım abarttığım noktalar var mı?
    benneyaptımki
     
  2. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  3. tugceeeee

    tugceeeee ****AŞIK**** Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.550
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çok hakısın canım benimde başımda aynı dert var.Evimizin kira olduğunu ve tek maaşla idare etmeye çalıştığımızı bildikleri halde eşimden bişeyler beklenmesi benimde çok sinirimi bozuyo.Ve gelirleride çok iyi onlar bize destek olacaklarına neredeyse bizden bekleyecek kadın ya.Gelde sinir olma bak okudum aklıma geldi hepsi sinir oldum birden
     
  4. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  5. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.628
    Ödül Puanları:
    363
    Eyylülcüm,birtanem..
    İnan anlıyorum seni..:1hug:
    Ama eşin sadece kontür alıyorsa annesine bence bu kadar büyütme.
    İnan değmez.:nazar:
    İkinizin arası bozulmasın boşyere..
    Onlara gelince bırak Allahtan bulsunlar:dilcikar:
     
  6. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  7. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Üzüldüm canım ya senin de varmış kayınvalide sorunların.(

    Yaşadıklarından sonra (küfür vs) onlara, ihtiyaçları olmadığı halde herhangi bir yardım yapmak istememeni anlıyorum, ben de istemezdim..

    Ancak eşinin yine de annesi işte, sen ne dersen de, ne yaşarsan yaşa..

    Annesine aldığı kontörlerle annesine arada jest yapıyor işte..
    Tabii bilemiyorum yaşadıklarını yaşamadım ama kontör olayı ile kalırsa çok da abartma derim canım..

    Yani bırak alıversin arada kontör..
     
  8. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  9. LOCA

    LOCA Kaçıyorum Kovalama! Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.738
    Beğenildi:
    260
    Ödül Puanları:
    153
    çok haklısın şu insanların gözü hiç doymuyo durumları olmaz alırsın ama zengin olduğu halde ne diye böyle yaparlar eşinde çok suçlu ne diye böyle yapıyor kayınvalidelerde büyük olacaklar oğlum bizim evimiz var çok şükür sizin yok para biriktirin alın bi ev rahat edin hatta bizde destek olalım demeliler yada onların başka evleride varmış onlardan birini verseler ne olur sanki şu büyükler hiçde büyük gibi davranmıyorlar.
     
  10. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  11. e_pack

    e_pack Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.172
    Beğenildi:
    197
    Ödül Puanları:
    163
    haklısın o parada senin hakkın var ...çocuğun varsa onunda var... herkes gözünün önüne baksın ... sen kendi geleceğini düşündüğün için sonuna kadar haklısın cnm
     
  12. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  13. Neyl

    Neyl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benimkiler de bi tuhaf evlenince gelin bizim üst katta oturun diyolar istemiyorum ben eşimle başbaşa olmak istiyorum o da öyle istiyo ama bunlar sanki biz evlenince gidecekmişiz gibi herşeyi planlıyolar bi fırtına kopucak ya bakalım bekliyorum yani seninkine benzer bazı olaylar da yaşıyorum onun için çok iyi anlıyorum seni

    sana tek söyleyeceğim sevginizin kıymetini bilin siz birbirinizin elini sımsıkı tutun herşeyi aşarsınız
     
  14. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  15. Eyylxuxl

    Eyylxuxl önce rütbeni bilicen Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    ben zaten onların kuruşlarını istemem:umursamaz:
    öğrenciyekn araba aldık 1/4 verdiler (tek gördüğüm yardımları bu) o da abisi özel üni.de okuyor bu devlet üni. okudu diye mi anlamadım onun 3 aylık parası bile değil :kızgın:

    zaten kendi oğluna ben ev alayım sen otur oldu canım diyen bi adamdan ben ne bekleyebilir ki kaldı ki insanlardan asla beklentim olmadı benim
     
  16. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  17. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    ´
    Eyylülüm bende Laale ve Denize katiliyorum...aldigi sadece bir köntürse büyütme güzelim.

    Ama esinede söyle...bana haklisin deyip yine yapacagini yapman cok sacma...madem öyle adam gibi söyle herseye ragmen ben yinede anneme arada bir köntür almak istiyorum lüften buna anlayis göster....demesi yeter.:kahve:

    Yasadiklarini sen bilirsin...konusmama karari aldiysan vardir bir bildigin ama yinede ne olursa olsun esinin senin gib düsünmesi mümkün degil, birak arada bir gönlünü yapsin anasinin..:nazar:
     
  18. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Eyylxuxl
  19. sen haklı da olsan o eşinin annesi.arayıp kontör istiyosa tabiki hayır diyemez.sana haklısın diyo çünki kırılmanı istemiyo.görmezden gel bence.zor olduğunu biliyorum ama başka türlü de olmuyo